Kiss FM, Radio ZU și Pro FM ocupă primele 3 locuri. Până aici a fost vorba de 3 mari jucători. După care urmează, surpriză!, Magic FM și abia apoi Europa FM. Mai avem pe 7, 8 și 9 Radio România Actualități, Rock FM și Radio 21. Cam în ordinea asta. Nu știu cât mai și convertește publicitatea la radio, dar face parte din minunatul mix de marketing al unei companii. Nu că n-ar fi bună, dar e al naibii de greu de urmărit când o arzi în online. Totuși, mix destul de necesar, probabil, când ești o companie măricică. Sursa: Forbes.
Primele trei au făcut bani umplându-și stațiile locale de publicitate la preț de dumping. Simplu. De exemplu, PRO FM Craiova/ Slatina are atât de multă publicitate locală încât ,în majoritatea timpului, atunci când intră retransmisia de la București peste local o face la jumătatea melodiei.
Astfel mor radiourile locale care încă au conținut ascultabil, dar nu se pot susține din publicitate. Și e păcat…
MagicFM muzica buna…..?:))Whatup smiley si alte dejectii numesti tu muzica buna? A Avut o perioada EuropaFM, cam pana in mai, cand au difuzat chiar muzica buna si uite ca din pacate le-au facut mai mult rau si au revenit si ei la acceasi reteta ca MagicFM, din pacate si cu toate astea tot este peste MagicFM la playlist.
Magic FM e un radio de calitate, merită poziția pe care o ocupă.
Corect. Pe mine m-a surprins cel mai plăcut Rock FM cu poziția sa în acest top.