Transmisie LIVE: Open Connect Galați – Ediția 2

Credeați că blogurile nu pot emite live de la evenimente :)? Bineînțeles că pot! Cu ajutorul lui Marian Gradea, mai jos aveți transmisia LIVE de la evenimentul de business networking ce are loc astăzi la Yoobi. Transmisia LIVE Open Connect Galați 2 va fi disponibilă începând cu ora 09:30 (joi, 28.11.2013) și va deveni cel mai probabil indisponibilă odată cu încheierea evenimentului, adică pe la 11:30 – 12:00. Dacă nu ați avut posibilitatea să ajungeți astăzi la eveniment, sper să nu întâmpinăm probleme tehnice și să-l puteți urmări LIVE mai jos. De asemenea, sunt curios dacă se aude suficient de bine încât să se înțeleagă, așa că aștept feedback. Sub video am să fac și un scurt rezumat pentru ceea ce doresc să transmit, în cazul în care nu m-am descurcat ok la pitch, în cazul în care nu mi-a ajuns minutul sau ambele :)



Live streaming video by Ustream

Despre blogging și cum te poate ajuta în afaceri

Care e diferența dintre un site și un blog?

Blog si WebsiteE doar o diferență de poziționare. Tehnic nu prea e nici o diferență. Un site static (de prezentare, de exemplu) odată realizat își schimbă conținutul foarte rar. Un blog presupune conținut frecvent și interacțiune cu oamenii. Google iubește update-urile așa cum și noi iubim update-urile Google :). Un blog are șanse net superioare de poziționare în motoarele de căutare comparativ cu un site static. Apropo, site-urile mari de știri pe care le citiți aproape zilnic sunt tot bloguri, numai că se numesc site-uri de știri. Folosesc cam aceeași platformă ca un blog și au aceleași funcționalități și principii ca un blog.

De ce merită să ai un blog?

  • pentru că poate fi un instrument excelent de branding personal
  • pentru că tu ești cel care controlează cum apar pe internet informațiile despre tine atunci când cineva caută numele tău pe Google
  • pentru că e o formă de terapie: scrisul pe blog poate fi o terapie, așa cum scria aici și prietenul meu vrâncean, Cristian Florea
  • pentru că în timp îți poți câștiga forța de a mișca lucruri în direcția dorită, poți pune umărul la campanii care să îți bucure sufletul sau poți influența anumite aspecte
  • pentru că îți poate aduce nenumărate satisfacții și împliniri, dar și bani
  • pentru că sunt foarte multe motive pe care nu am să le scriu aici și de aceea există câmpul de comentarii, ca să scrieți un comentariu cu motivele voastre completând acest articol pentru cei care au nevoie de inspirație – interacțiunea și colaborarea în timp real e una dintre cele mai faine treburi din blogging

Cum te poate ajuta în blogging-ul în afaceri?

Bloggingul in afaceriDacă ai un blog de companie și scrii bine (fără să promovezi direct ce vinzi) oamenii te vor cataloga drept un expert. Dar trebuie să scrii des, să scrii bine (să oferi calitate), să scrii corect gramatical (eventual și cu diacritice), să te implici, să te promovezi ca blog și să fii mereu original în texte (nu de alta, dar copy/paste afectează SEO). E foarte mult de muncă, dar merită efortul. Vei observa asta probabil după minimum 6 luni, maximum… nu se știe (trebuie să te adaptezi, să dedici un pic de timp blogului, destul de mult timp studiului și mult timp relaționării online).

Indiferent dacă ai sau nu blog de companie, merită să apelezi și la serviciile altor bloggeri. Studiile arată că un om înainte de a face o achiziție online sau offline, poate ajunge să citească despre ce vrea să cumpere din până la 11 surse online diferite, majoritatea bloguri (mai ales scrise de oameni care își dezvăluie complet identitatea cu nume și prenume – e mai credibil, și bănuiesc că înțelegem cu toții de ce). Deci, merită să fii pe bloguri pentru că îți aduce simultan: popularitate & trust (brand awareness), vânzări (pe termen mediu și lung) și SEO (cu cât ai mai multe linkuri relevante, corecte și obiective pe site-urile și blogurile potrivite, cu atât mai bine va fi privit site-ul tău de către motoarele de căutare, deci vei apărea mai sus în căutări, iar asta te interesează direct dacă ai un site cu o concurență mare pe cuvintele tale cheie pentru că e vorba aia: cel mai bun loc unde poți ascunde un cadavru este pe pagina 2 de rezultate Google :)).

În plus, pe lângă faptul că publicitatea pe bloguri e mai ieftină decât în alte medii de promovare, aceasta e și mai eficientă, pentru că un articol odată scris, rămâne în istoricul Google și poate fi găsit de clienții interesați și după ani de zile, spre deosebire de alte metode de promovare care se încheie odată cu întreruperea promovării. Nu degeaba branduri foarte mari și-au redirecționat o bună parte din bugetul de publicitate pentru TV către publicitatea pe bloguri, către coaching și către PR (mai ales online). Câteva exemple ar fi Coca-Cola, KitKat, ING etc.

Numele meu este Gabriel Ursan și am scris aici ce pot oferi dacă e cineva interesat de blogul meu. Tot ce pot să vă spun este că am un job full time pe care îl iubesc foarte mult și care îmi solicită o mare parte din timp. Așa că prefer să comunicăm preponderent pe email, că la telefon recunosc că nu reușesc să răspund mereu și nici să port discuții foarte lungi :). La blog lucrez doar noaptea, între 23:00 – 01:00 :). Tot ce vedeți că public ziua pe blog sau pe rețelele sociale sunt posturi programate :) – deci da, se poate face blogging și dacă ai un job full time, o soție și un copil mic ca în cazul meu – ziua are tot 24 de ore – trebuie doar un pic de planificare :). Mulțumesc tutor pentru suport!

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.