Tesla oficial în România în 2021 cu program rabla plus și opțiuni de leasing

În cursul zilei de 14 mai 2021 s-a observat pe site-ul oficial Tesla că la secțiunea țări România apare separat și nu mai apare la Other Europe. Iar când dai click pe România ai secțiune în limba română.

Dacă te apuci de configurat o Tesla Model 3 azi ai de plătit 500 lei avans cu cardul și ai o estimare de livrare în septembrie 2021. Ai și posibilitatea de leasing prin Raiffeisen din ce am văzut.

De asemenea, există și o estimare pentru programul Rabla Plus (cel destinat autovehiculelor electrice) de -9000 de Euro. Totuși, am văzut pe un grup că Tesla este în curs de validare pe Rabla Plus în România.

Nu mai apar costurile de transport și prin urmare prețul e mai mic decât atunci când mă jucam pe configurator. O mașină Tesla Model 3 Long Range cu Full Self-Driving și Rabla ajunge la 50.490 Euro.

Am făcut și o scurtă simulare video de configurare mai jos cu modelul pe care mi-l doresc eu și pe care mi l-am pus ca obiectiv personal în 2019 pentru 2024. În leasing ar fi 11 K avansul și 583 Euro rata.

În configurațiile în care mă jucam am pus și cârlig de remorcare, dar se pare că această opțiune pe care mi-o doresc la Tesla Model 3 Long Range-ul meu nu apare disponibilă pe secțiunea în limba română. Vreau cârlig :)

Prețul este în continuare unul provocator pentru multă lume, dar pentru cei care știu ce vor este mai mult decât ok. Rămâne de văzut zona de asistență service și alte detalii, dar vom afla în zilele ce urmează.

Sunt convins că tot internetul va discuta despre asta în perioada următoare și nu mică mi-ar fi mirarea ca să se comande mai multe mașini Tesla decât s-ar aștepta marea majoritate a oamenilor.

Deși aș fi tentat să pornesc un leasing la anul, rămân totuși la anul 2024 pentru obiectivul meu personal legat de Tesla Model 3. Până atunci poate finalizează fabrica din Germania și apar mai multe stații de încărcare.

În plus, încă stau cu ochii cu actele pregătite pe programul Casa Verde pentru a instala pe acoperișul casei un sistem fotovoltaic Fronius de măcar 5 kW cu opțiune de adăugare baterii de până la 9 kWh.

În rest, consider că e un pas important pentru Tesla și pentru fanii din România. Un plus pe competiție pe zona de automobile electrice nu poate să aducă decât calitate mai bună pe segmentul EV pentru clienți.

Poți afla mai multe despre Tesla Oficial în România accesând direct secțiunea în limba română a website-ului Tesla aici. Rămâne de văzut cum va primi piața auto această veste și vom fi cu ochii pe asta.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.