Taxi Galati, număr de telefon și niște păreri scurte

Când cauți pe Google taxi Galati probabil te aștepți să găsești pe scurt un text de genul taxi Galati ok: 0236943 sau orice alt număr de telefon de la o firmă de taxiuri bună. E cumva normal, că la fel fac și eu când caut un taxi într-un oraș nou. Deschid Google pe telefonul mobil, tastez taxi și numele orașului în care mă aflu, iar ceea ce îmi doresc să găsesc este un număr de telefon rapid, fără prea multe alte povești. Însă, mi-am dat seama că ar fi util să citesc un articol de pe blogul cuiva în care recomandă o firmă de taxi din orașul pe care nu-l cunosc. Vreau doar o recomandare scurtă, nu o analiză comparativă de tarife, perspective sau comportament al șoferilor.

Ei bine, acest lucru mi-am propus să fac și eu cu acest articol care mi-aș dori să fie găsit de cei care vin pentru prima dată în Galați și caută un taxi în Galati. Și pentru că numărul de taxi Galati pe care l-am scris mai sus, adică 0236943, este numărul de la taxi Samatax, am să vorbesc despre această companie. Nu că celelalte companii de taxi Galati ar fi mai slabe, dar taxi Samatax este firma de taxiuri cu care merg eu regulat atunci când beau o bere în oraș cu prietenii și nu vreau să mă urc la volan. De fapt, sunt foarte strict în privința asta. Nu pun mâna pe volan nici dacă am băut jumătate de bere, indiferent că a a apărut o urgență medicală și trebuie să caut în miez de noapte o farmacie non-stop sau că trebuie să ajung rapid la un prieten ce are nevoie de mine.

Taxi Galati

Ok și că să fiu util celor care caută pe net taxi Galati și ajung aici, numărul de telefon la care trebuie să sunați pentru a comanda un taxi este 0236943 – Taxi Samatax. Este un număr de telefon din singurele numere de telefon pe care care le știu pe de rost, pe lângă numărul meu de telefon personal și cel al tatălui meu :).

Dar de ce vorbesc despre Samatax și nu despre toate companiile de de taxi din Galati? Repet, pentru că obișnuiesc să merg cu Samatax Galati că e una dintre cele mai vechi companii de taxi Galati care s-a dezvoltat în timp, comparativ cu alte companii cu vechime mai mare care s-au micșorat sau chiar au dispărut. Pentru mine contează vechimea și stabilitatea unei companii, indiferent că îmi cumpăr mașină, că bat palma pe o lucrare de amenajări interioare sau că merg cu taxiul. Plus de asta, dacă o luăm logic, strict în cazul nostru unde vorbim despre taxi Galati, Samatax are cele mai multe mașini. Și are multe mașini de multă vreme. Multe mașini de multă vreme, stabilitate, profesionalism etc. Mie îmi miroase a management bun. Iar un management bun înseamnă mai puține potențiale neplăceri pentru client, adică riscul de a fi furat pe ceas, de a fi jignit sau de a te trezi în compania unor manele asurzitoare este mai mic.

Dar hai să nu mai ridic atâta în slăvi Samatax că după aia o să sară lumea pe mine că mă cunosc cu patronul de acolo sau că am cine știe ce implicații. Vă garantez că nu mă știu cu patronul, pentru că lumile noastre sunt probabil foarte diferite, dar cred că mi-ar plăcea să beau o bere cu el ca să aflu mai multe despre cum se face succes în taximetrie. Nu de alta, dar este unul dintre puținii business owneri despre care șoferii vorbesc de bine. Spre exemplu, sâmbătă noapte, când mă întorceam din Daily Pub de la întâlnirea bloggerilor gălățeni, am sunat la Samatax, mi-am comandat un taxi și am mers acasă. Chiar dacă băusem destul de multe beri, îmi amintesc perfect totul :).

Taxi Galati
Sursă foto: www.samatax.ro

Taximetristul a fost foarte amabil, a văzut că sunt obosit și nu m-a plictisit cu vorbă lungă, m-a întrebat dacă poate da drumul la muzică în mașină (wow, asta n-am mai pomenit) și și-a văzut de treabă. Ei bine, toate gesturile astea de bun simț, mi-au atras atenția în mod pozitiv și am intrat în vorbă cu șoferul, adică i-am transmis aprecierile mele într-o formă scurtă. Apoi, el mi-a povestit că astea sunt niște norme impuse de către conducerea firmei de taxi: să întrebe dacă poate da volumul mai tare la muzică, să nu fumeze în mașină, să aleagă drumul optim, să se comporte foarte civilizat cu clienții etc. Am apreciat tot ce-am auzit și am urcat în casă, că ajunsesem și era târziu :).

Voi cu ce firmă de taxi din Galați circulați cel mai des? Sau nu contează, taxiu să fie :)?

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

25 de comentarii la „Taxi Galati, număr de telefon și niște păreri scurte”

  1. O alta firma de taxi cu soferi smintiti – Smart

    Azi, ca tot a fost sarbatoare, o piticanie negricioasa si chelioasa la volanul unei Dacii – 11 GL TGT, accelereaza taman cand ma aflam in mijlocul intersectiei de la Starea civila , claxonand nervos nevoie mare.

    Ii transmit cu ocazia asta urarea de multe, multe,multe zile fara clienti si amenzi cat mai mari !

    Răspunde
  2. Eu nu prea merg cu taxiul, iar daca merg niciodata, dar niciodata nu merg nu Taxi AS. Daca am de ales intre a merge 4km pe jos sau sa merg cu Taxi AS prefer sa merg pe jos. Cred ca soferii de la AS sunt alesi dupa niste reguli foarte stricte si caracteristicile lor dominante sunt prostia, nesimtirea si lacomia. Eu de exemplu mi-am uitat un telefon intr-un taxi, soferul l-a gasit si mi-a spus sec ca nu mi-l inapoiaza si ca nu am ce sa ii fac .

    Răspunde
  3. Referitor la intregul articol nu pot sa spun decat ca sunt total de acord cu ceea ce este scris. In privinta celoralalte firme de taxi din galati… unele chiar lasa de dorit. La Taxi As e cel mai “jale”… multe masini.. dispecerele sunt ca niste roboti.. inchid telefonul fara sa mai asculte daca mai ai ceva de spus sau nu.. “4minute” si inchide telefonul, fara sa asculte si altceva. Eu ca si client poate vreau sa-i spun ca vreau o masina cu un portbagaj mai mare sau ca vreau in spatele scarii sau poate vreau sa stiu ce masina astept. De multe ori cele “4 minute” se fac 10-15 minute in care stai si astepti si revii cu telefon. Inteleg ca asa li se impune sa lucreze… dar cateva secunde in plus petrecute cu clientul in plus la telefon nu inseamna mare lucru sau alte eventuale comenzi pierdute. La Albertini din pacate nu mai este ce a fost odata,pacat, o firma micuta cu masini putine, bune si cu soferi amabili si clientela buna, putini au mai ramas din vechiul colectiv… acum de cand si-a schimbat administratorii…. incet incet s-a transformat in altceva. Despre GT, Trans tax si ce s-a mai divizat din fostul mare GT nu am ce sa comentez pentru ca nu am apelat la serviciile lor. Samataxul a ramas la fel ca la inceput, a aparut pe piata si in foarte scurt timp s-a ridicat, pe atunci as putea spune ca pur si simplu a explodat pe piata ca si numar de masini si evident comenzi. Si-a mentinut criteriile de functionare in ceea ce priveste in primul rand corectitudinea soferilor,onorarea comenzilor si a luat in seama si solutionat in cel mai scurt timp si cea mai mica reclamatie,indiferent de cine a fost la conducere. Bravo si felicitari tuturor celor care au fost la conducere de-a lungul anilor. Peste tot exista si uscaturi pentru ca asta e natura oamenilor.. nu pot fi toti la fel,insa doar cu ajutorul clientilor “uscaturile” pot fi depistate si eliminate.
    Calatorii linistite si fara neplaceri va doresc !!!

    Răspunde
      • D-nule Dodel, cred ca e mai bine sa nu intru in polemica cu d-vs.. lasand principiul ” cel mai destept cedeaza” sa-si faca treaba. incercati totusi sa va expuneti parerea despre articol, nicidecum despre persoana mea. Daca aveti sa-mi spuneti ceva.. probabil ca stiti unde ma puteti gasi, insa nu cred ca se va intampla asta atata timp cat va ascundeti in spatele unui pseudonim.. ( lipsa de oo)

        Răspunde
  4. Sunt un colaborator al firmei samatax. Adica am o masina cu care fac taximetrie la samatax. Am colaborat in decursul anilor si cu alte dispecerate(fiind un taximetrist destul de vechi), padure fara uscaturi nu exista. Peste tot sunt masini mai spalate si mai putin spalate, soferi la fel etc. De vreo doi ani mi-am gasit “linistea”in aceasta companie. Dispecerat impartial, nu ca la celelalte companii unde daca duci doi covrigi la dispecere esti cel mai bun prieten. Uitati-va cu atentie la varsta soferilor. Un sofer prea tanar nu stiu cata experienta are in a va duce in siguranta la destinatie. Va recomand cu incredere sa apelati la serviciile companiei samatax. Tel. 0236943 sau 0741943943

    Răspunde
    • Mulțumesc pentru comentariu Silviu. Să înțeleg că numărul de telefon mobil e tot de la dispecerat sau te pot suna oamenii direct pe tine dacă vor un taxi? Indiferent cum ar fi nu-i problemă, pentru că este bine ca oamenii să aibă mai multe numere pe care să sune.

      Răspunde
  5. Eu folosesc As, doar numărul lor îl am salvat în agenda telefonului, şi nu pot spune că am avut vreo experienţă neplăcută. Doar câte un şofer fumător din când în când sau un matinal stupid la radio de care nu este tocmai şoferul vinovat. Însă părerea mea este că înainte de a avea pretenţii la servicii ireproşabile trebuie să fim noi înşine clienţi ireproşabili. Eu una chem taxi-ul doar în locuri unde se poate – cât de cât – parca, nu îi cer să încalce reguli de circulaţie doar pentru că mă grăbesc eu, îi explic exact unde trebuie să ajung, ca să nu existe confuzii, şi încerc să am mereu în portofel bancnote care să mă ferească de discuţiile referitoare la rest.

    Răspunde
  6. Acum , e tarif unicpentru toate firmele de taxi in galati… fiecare firma isi poate atrage clienti mai multi decat alta doar prin seriozitate , promptitudine , respect pentru clienti si corectitudine … poate asa , in sfarsit , va deveni valabil in sfarsit motto-ul “Clientul nostru , stapanul nostru!” . Eu , unul , fiind acelasi tarif peste tot , nu m-as mai urca intr-un taxi in care “pute” a shaorma si in care , soferul vorbeste la telefon sau ma intreaba unde merg inainte de a ma urca in taxi…Sperand ca va deveni o lume civilizata si cea a taximetristilor , va rog , pe voi – cei ce calatoriti macar o data pe luna cu taxi`ul , sa aveti grija de confortul in care calatoriti..in acest fel , incet-incet , ori se vor civiliza si cei ce au ramas in urma cu termenul “civilizatie” , ori vor firenunta la taximetrie , vazand ca nu mai merge treaba(pentru ei)

    Răspunde
    • clientul nostru stapanul nostru……..tu esti sclavul cuiva la tine la serviciu?….ca asa se poate traduce si pt tine persoana care te plateste pt munca pe care o mpastrezi……seful sau patronul e jupanul si tu sclavul care trebuie biciuit……..el te scuipa tu lingi……ca doar ati da bani……salariu….

      Răspunde
      • Nu lua la propriu expresia “clientul nostru stapanul nostru” e vorba de respect din partea soferilor, iar tu stii la fel de bine ca si mine ca sunt destui soferi de taxi suficient de nesimtiti, aroganti si nepasatori in momentul in care in masina urca un client. Ca sa respecti clientul nu trebuie neaparat sa fii sclavul lui ci pur si simplu sa fii om si sa respecti niste reguli de conduita, chiar daca de multe ori si clientii sunt impertinenti, insa cred ca poti refuza sa-l iei sau poti sa-i vorbesti frumos si sa-i explici ceea ce face gresit in momentul in care se urca in taxi.

        Răspunde
  7. Mi se pare ca ridici mult prea tare aceasta firma, sincer…Mi s-a intamplat sa am parte de un sofer nu prea dragut..intradevar cursa era foarte scurta, dupa ce ne-am urcat in masina si i-am spus destinatia ne-a tratat cu un mare sictir ca si Gabriel Ursan, l-am platit mai mult decat era nevoie, doar ca am ramas cu un gust amar.Asta ma face sa ma gandesc de 2 ori cand aleg firma de taxiuri cand am nevoie.

    Răspunde
    • Alina, eu sunt Gabriel Ursan și nu lucrez la Samatax. Când ai fost trată tu cu sictir de mine? În rest, nu contest experiențele neplăcute cu această firmă de taxi în Galați că n-am eu cum să controlez cât de ok e sau nu. Am scris doar despre o experiență personală. Dată viitoare voi merge și cu alte firme și voi face la fel.

      Răspunde
    • Scuză-mă Alina, acum am înțeles că era vorba despre șofer și nu despre mine :). Legat de asta, eu l-am plătit pentru că a fost ok, că dacă mă trata cu sictir nu vedea decât fix 3.12 lei, exact cât era pe ceas :D.

      Răspunde
  8. Același lucru pot afirma si despre taxi Albertini. In plus la aceasta companie mi s-a oferit si bomboane.
    Deci , e de bine.
    Cam atât.
    Gia

    Răspunde
    • Același lucru ca cine? Comentariul lui bubu nu era aprobat când ai scris tu acest comentariu, iar eu n-am menționat nicăieri de Albertini înainte de asta. E cel puțin ciudat, nu :)?

      Răspunde
    • Acel sofer care ti-a oferit bomboane este acum la Samatax si este cred, singurul din oras care are acest obicei. Intr-adevar un om deosebit si un gest de neregasit in alta parte.

      Răspunde
  9. Cand am treaba merg cu Albertini. E singura firma care ma lua si pe distante scurte, cand alte firme refuzau, printre ele fiind si Samatax. E drept ca vorba de ani in urma, respectiv 2005-2006. Partea proasta e ca au masini putine si vreo cativa soferi din perioada comunista. Baietii tineri sunt ok si cu mult bun simt.

    Răspunde
    • Eu n-am refuzat de nimeni pe distanțe scurte în Galați, inclusiv de Samatax, și nu aveam șoferul meu preferat la ei sau vreo pilă de genul :). Singura chestie e că din bun simț oricum lăsam mai mult decât făcea cursa, tocmai pentru că era pe o distanță scurtă și ne grăbeam.

      Răspunde
      • La vremea cand mergeam cu taxi-ul pe distante scurte drumul facea 1.2 lei si eu le lasam 3 lei. Adica mai mult decat dublu… asa ca nu aveau motiv cei de la AS sau Samatax sa refuze cursa.

        Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.