Este clar că orice om normal la cap ce deține o firmă s-a gândit la acest lucru și nu e nevoie de nimeni să îi dea acest sfat. Dacă ai o minimă experiență în business, cu siguranță ai făcut o listă cu ce e necesar și ce nu.
Dacă firma ta nu merge în perioada asta, probabil că primul lucru pe care poți să îl faci este să discuți frumos și amiabil cu partenerii, să-ți amâni chiriile, ratelele la bancă sau leasingurile și să-ți analizezi până și cele mai mărunte cheltuieli.
De fapt, în acest articol la cheltuieli mărunte mă refer. Pentru că orice antreprenor și le știe pe alea mari și dureroase, însă nu are timp să le bage în seamă pe cele mici și mărunte. De exemplu, ai putea optimiza soluția de email marketing sau prezența ta online.
De ce?
- O reducere masivă de cheltuieli acum, deși în acest moment poate te simți bine, îți permite în cel mai bun caz un cashflow bun în cazul în care lucrurile își vor reveni mult mai rapid decât speri.
- Vheltuielile mici și mărunte se adună și pot susține salariul unui angajat în perioada asta. Mai degrabă faci asta și îți mai susții niște oameni de bază care să te ajute să reconstruiești rapid după.
Pentru a opri răspândirea pandemiei și pentru a trece mai repede cu bine peste această încercare mondială, #StămAcasă. Și este important să #StămCuSpor. Am creat pe blog scurte articole etichetate astfel pentru a-ți da idei legate de cum poți să îți umpli timpul cu folos în perioada aceasta. Public zilnic câte o idee nouă.