Sper că nu e prea devreme pentru a vorbi despre anvelope de iarnă

Mă uitam cu mulți ani în urmă la niște videoclipuri cu Land Rover și alte mașini de teren care făceau teste. Ba cum urcă pe iarbă, ba cum o ard pe zăpadă & stuff…

Neavând mașină pe vremea aceea nu știam cum mergeau treburile și salivam privind un Land Rover Freelander (sper să nu greșesc) cum urcă un deal de toată frumusețea fără probleme.

Băieții discutau acolo despre caucioace. Care și cum sunt mai bune, care și cum au carnea pe ele, care și cum și unde sunt fabricate. Și tot felul de caracteristici și linkuri către diverse teste. Pe vremea aceea nu auzisem de Nokian, probabil un brand de anvelope pe care îl cunoașteți deja.

O tot trăgeau sus și tare băieții cu cel Nokian și mie încă mi se părea că e un nume copiat după succesul Nokia. Pe vremea când mă uitam eu la filmulețele alea existau doar două tipuri de telefoane: Nokia și restul. Vă dați seama cu cât timp în urmă, da? :)

Ei bine, între timp am aflat că Nokian face niște anvelope auto destul de bune. Ba mai mult, când mi-a venit mașina (acum 3 ani) i-am găsit în o grămadă de teste comparative căutându-mi anvelope de iarnă. Țin minte și acum, mașina mi-a venit pe 20 noiembrie 2012, pe 21 noiembrie era ziua mea de naștere și apoi începea iarna.

Firma a cumpărat pentru mașină ceva anvelope de iarnă de la Continental pe vremea aceea (le am și acum), dar îmi amintesc că am citit destul de multe recenzii ok și despre Nokian, ca anvelope de iarnă. Nu e încă momentul să vorbim despre anvelope de iarnă, dar atunci când va veni momentul să-ți iei astfel de anvelope probabil că merită să știi și că:

Nokian Tyres este cel mai mare producator de anvelope din Nord care se concentreaza pe produse si servicii care faciliteaza transportul in conditii de siguranta. 

Primele anvelope auto au fost produse in urma cu 80 de ani, timp in care si-au imbunatatit atat de mult produsele incat au ajuns cei mai mari producatori de anvelope auto pentru iarna. 

Anvelopele auto sunt testate in centrul de testare din Nokia, Finlanda unde se simuleaza aproape toate conditiile de siguranta care pot aparea pe un drum inzapezit. 

Nokian detine recordul mondial de viteza pentru cea mai rapida masina pe gheata, recordul fiind de 335.713 kilometri pe ora, pe gheata din golful Bothnia in conditii de iarna.

Aproximativ jumatate din costurile de dezvoltare a produselor sunt cheltuite pe testarea lor. Rezultatele adecvate ale testelor nu pot fi realizat doar in conditii de laborator si prin teste automate. In fiecare an, soferii de testare Nokian acopera sute de mii de kilometri. 

Un alt centru de testare pe care compania il detine este Ivalo Testing Center care se intinde pe o suprafata de 700 de hectare, centru de testate care mai este denumit si “Iadul Alb” datorita conditiilor extreme in special datorita locului unde se afla, Laponia, la nord de Cercul Arctic. 

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

3 comentarii la „Sper că nu e prea devreme pentru a vorbi despre anvelope de iarnă”

  1. Un articol excelent, este foarte important sa punem siguranta pe primul loc, daca circulam iarna cu anvelope care nu corespund sezonului, poate fi periculos atat pentru noi cat si pentru cei din jur.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.