Am reziliat cu RDS, am semnat cu UPC

Astăzi m-am hotărât să reziliez contractul cu RDS după aproape 2 ani de utilizare. Nu a fost nimic care să mă deranjeze în mod deosebit, iar per total pot spune că am fost foarte mulțumit de serviciile lor. A existat o mică frustrare la începutul contractului legată de faptul că nu aveau recievere HD în stoc și m-am rugat de ei vreun an de zile ca să-mi dea unul. Dar să zicem că putem trece peste asta. În altă ordine de idei, recomand RDS pentru TV și internet în urma experienței mele cu ei, dar a venit vremea să încerc și altceva. Ce mi-a plăcut la rezilierea cu RDS a fost că nu m-a întrebat nimeni de ce reziliez și nu a încercat nimeni să-mi dea o ofertă de retenție.

Recunosc că la UPC m-a atras oferta de internet nouă, cea cu 200 Mbps. E drept că îți trebuie o anumită infrastructură tehnică ca să poți beneficia de acea viteză, dar în scurtă vreme voi avea și așa ceva. Apoi, m-a mai atras faptul că pot alege CI+, un card decodor pe care îl pot pune la TV-ul meu dotat cu un astfel de slot. În plus, plănuiesc cam în două săptămâni achiziția acestui Smart TV și de asta am luat un card CI+ suplimentar (5 lei). Sper doar să nu expire reducerea masivă la TV până fac achiziția. Vreau să-l pun în dormitor pe un suport de perete. Luni mi se va realiza instalarea serviciilor UPC, iar marți mi se va sista furnizarea serviciilor RDS. Un alt motiv pentru care am ales UPC este suportul tehnic pe care aceștia îl oferă, calitatea semnalului video foarte lăudată de mulți prieteni care au așa ceva și stabilitatea internetului. Plus de asta, internetul e prin DHCP, nu prin PPPoE ca la RDS, iar acest lucru dă mai puține bătăi de cap la configurarea routerelor wireless – am avut un router wireless Apple care a dat rateuri pe PPPoE și am acum un router wireless Asus care mai dă rateuri din când în când. Totul din cauza PPPoE, că pe DHCP au mers ca unse. Bine, aici probabil prostul sunt eu, deci nu cântărește așa mult acest pitic pe creier al meu în luarea deciziei.

Asta înseamnă că probabil nu voi mai ajunge la cafeaua cu Dan Dragomir unde aveam ocazia să testez noul pachet UPC de 200 Mbps (dar o puteți face voi – aflați totul cu un click aici), pentru că voi avea 200 Mbps acasă mai devreme :). Dar cine știe ce ne rezervă următoarea săptămână.

La UPC am ales un pachet destul de complet. Full digital pe TV (adică toate programele SD și HD de bază). Full pe internet, după cum se observă. Pachetul de mijloc pentru telefonie fixă (cel cu nelimitat în UPC) plus telefon dect. Hai să le vedem utilitatea.

La TV am 3 luni de Max Pack gratis: HBO și alte nebunii. Urmează să vedem cât le va aprecia soția, ca să știu dacă le păstrez sau nu. Chiar sunt curios de calitatea video mult lăudată. Se zice că UPC folosesc cabluri mult mai groase și mai bune pentru semnalul TV. TV-uri bune în casă am și voi avea. Cică la pomul lăudat să nu te duci cu sacul, dar am totuși convingerea că vor fi niște îmbunătățiri.

La capitolul internet mă aștept să nu se simtă o mare diferență, dar mă aștept totuși ca aceasta să existe măcar în statistici. Am eu piticul meu pe creier cu treaba asta. Routerul wireless pe care îl dețin știe să dea net cu 300 Mbps, iar laptopul, tableta și telefonul meu știu să-l primească. Adică, sunt compatibile cu cele mai noi standarde în domeniul conectivității. Primesc și un router wireless dual band (nu-i rău) de la UPC. Voi vedea exact ce știe și el, dar cred că routerul meu de peste 600 lei (parcă atât am dat pe el prin iunie) e mai bun.

Telefonie fixă. Deși atât de neatractivă pentru mine la prima vedere, i-am găsit utilitatea. E bine să ai un fix în casă mai ales când ai copil mic. Dacă i se descarcă telefonul bonei sau cine știe ce probleme apar cu telefonul ei, vreau să știu că mă poate contacta sau o pot contacta pe fix. În rest, persoane cu telefonie fixă de la UPC nu prea cunosc.

UPC 200 Mbps

Înainte plăteam 64 de lei la RDS pentru televiziune și internet. Acum voi plăti 103 lei pentru televiziune, internet și telefonie de la UPC. De banii ăștia am full pe digital TV, pachetul 200 Mbps de internet, telefonie fixă nelimitată în UPC, 2 carduri CI+, un router wireless dual band, 3 luni gratuite de Max Pack și parcă o reducere la câteva luni de contract. Poate pare nebunesc, dar așa sunt eu. Plătesc pentru calitate. Rămâne de văzut dacă e prețul corect. Vă țin la curent pe blog.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

64 de comentarii la „Am reziliat cu RDS, am semnat cu UPC”

  1. UPC = televiziune ok, net prost cu lag , am schimbat de 3 ori router-ul in 2 ani , acum schimb providerul de net . Ma intorc in sfarsit la RDS unde nu am avut niciodata problemele de la UPC..

    Răspunde
    • UPC cea mai mare pacaleala! Neprofesionalism si nepasare pt. client. Pana de semnal total 2 saptamani intr-o luna, internet f. slab care pica mereu! Si eu m-am intors la RDS care tot sunt mai buni.

      Răspunde
  2. UPC?Net maxim de slab!!!! Mai prost de atat nu cred ca se poate!!! Am 2 ani de cand sun la ei si fac reclamatii! De fiecare data si-au cerut scuze si au trimis pe cineva sa imi schimbe aparatul!!! Minunat ))) si Surpriza …nici o schimbare!!! La fel de slab!!! A net doar in camera respectiva!!! Abonamentul fiind de maxim ?100 ron pe luna net si tv!!! Sunt varza!!! Nu plec de la ei pt simplul fapt ca nu as mai suporta pe altii sa vina sa imi gaureasca casa!!! Inainte de upc am fost la altii locali si cand am chemat de la upc alte gauri alta distactie ?asa ca asta e motivul …asta pana intr-o zi ….

    Răspunde
  3. Viteza aia magnifica de 300 Mb wireless nu ai sa o ai nici in visele cele mai frumoase. WIFI este limitat prin tehnologie la 54 MBps, asa ca poti sa ai 5 routere wireless inseriate, in paralele, cum vrei tu :) , ca mai mult nu ai sa primesti. In ceea ce priveste viteza pe LAN (reteaua prin cablu), mai mult de 100 Mbps reali, daca ai echipament de 1Gb, nu ai sa ai, asa ca degeaba va da voua jdemii de mega sau giga provider-ul, e doar praf in ochi pentru ca ei stiu care sint limitarile reale ale tehnologiei. Totul e marketing. Cite de bine functioneaza la ambii provider ??? Foarte bine.

    Răspunde
  4. Am facut contract cu UPC Timisoara agentia de pe Calea Aradului Nr. 32, pentru furnizarea serviciilor TV: un card CI pentru receptionarea programelor HD si doua receivere, pentru alte doua aparate TV.
    Astazi au venit sa cableze si sa aduca dispozitivele comandate, operatie facturata la un tarif necunoscut. Intai, aflu ca vechiul cablaj absolut functional, montat tot de UPC, trebuie inlocuit contra cost, pentru ca “ei instaleaza doar cu cablurile noi”. Am vorbit la telefon si cu seful celui care monta cablurile, nu se poate altfel. Deci conditionarea furnizarii de servicii.
    Cablurile vechi erau foarte bune, si tot de la UPC! Operatia este finalizata cu un proces verbal nesemnat de operatorul UPC.
    Toate bune, se termina cablajul, verific aparatele TV si totul e in regula. Dupa ce pleaca omul de la UPC, foarte grabit pentru ca ne anunta mereu ca a intarziat, constat ca nu se poate inchide o usa de la una din camere, datorita cablului inlocuit de el.
    Scriu e-mail catre UPC, nu raspunde nimeni. Sun … si aflu ca “o echipa se poate deplasa dar contracost”. Pai tocmai fusesera! Chiar daca, grabit de omul care era mereu in intarziere, nu am verificat inchiderea usilor, am presupus ca aceasta era sarcina si meseria sa. Chiar semnat procesul verbal , se putea usor constata ca este o defectiune cauzata de ei si, cu minim bun simt, se putea repara fara cost suplimentar, dar cu scuze. Nu stiu care este costul noii operatii, ma deranjeaza principiul. Iar acum nu pot inchide usa la una din incaperi.
    Acelasi lucru il aflu si de la sediul de pe Calea Aradului, unde mi se spune ca ei nu gauresc usi, pereti, ci pun doar cablu aparent. Probabil pentru televizorul din holul apartamentului, daca nu pot gauri pereti sau usi, dar atunci de ce au dat jos cablul care era tras frumos, prin perete, avea cate o priza in fiecare camera, trebuiau doar conectate aparatele.
    Mai arat ca posibilitatile de a contacta UPC sunt: email, la care nu exista posibilitatea trimiterii aceluiasi mesaj pe propria adresa, pentru verificare, respectiv telefon, la care cu greu poti comunica datorita galagiei infernale din jurul operatorului (“suntem multi in aceeasi sala”, s-a justificat acesta).

    Răspunde
    • eu fac instalari pt upc si pot spune ca noi hotaram (obligati de firma) sa schimbam cablurile.Pt hd noi si net 3-5 sute ai nevoie de cabluri noi. Se plateste 1 leu metru de coaxial care este de calitate,mai ieftin decat ce gasesti la hornbach ,prima deplasare (interventie ) este gratuita la orice client,tot ce este mufa veche trebuie schimbata asta e politica firmei.Se poate lasa calbul/mufe /splitere vechi doar daca clientul semneaza pe ele :)Avem o ora la dispozitie pt instalare si minim 6-7 inst pe zi,deci nu se poate spune ca vrem neaparat sa schimbam cabluri in case mobilate sau te miri cum:)Iar pt faptul ca nu a dat gauta la usa..destul de naspa …gasim clienti care nu vor schimb de cablu inclusiv gauri in casa etc.Pt astfel de cazuri se suna direct instalatorul si i se spune ca daca nu vine sa repare se face reclamatie,treaba asta tine.Simt ca acolo nu a fost data gaura pt ca a fost o discutie neprietenoasa,

      Btw cablez ,pun amplificatoare (cele care fac posibil folofirea a 5-10 televizoare ) ,pregatesc apartamente sau case pt instalare upc sau orice firma telecomunicatii daca routerul vine pus la cutie

      Răspunde
  5. Au reusit azi 27.01.2015 sa raspunda la mail din 19.01.2015 un pic ajutati si de telefoanele mele zilnice si de mailurile in care ceream un raspuns.
    Dar ce sa vezi …..bat campii de ce spun asta pentru ca daca o sa cititi o sa vedeti ca contractul este semnat in data de 07.05.2013 intre upc si firma x iar in data de 03.09.2014 eu firma y PREIAU CONTRACTUL in derulare cu upc NICIDECUM NU SEMNEZ UN CONTRAC NOU pe o perioada de un an cum se lasa sa se inteleaga din raspunsul upc.Acum eu inteleg din raspunsul celor de la upc ca firma x a avut contract se pare pe 2 ani deci 07.05.2013-07.05.2015 nicidecum 03.09.2015.Asta ca sa va intelegeti cum cererile dvs. ca clienti upc sunt analizate si ce raspunsuri vi se dau.NU INSEMNATI NIMIC PENTRU upc DECAT ATUNCI CAND FACETI UN CONTRACT CU EI DUPA DACA AVETI O PROBLEMA CEI CARE VA RASPUND NU ANALIZEAZA CONTRACTUL SI CE RECLAMATI DVS. DAU RASPUNSURI “GEN” ROBOT.
    Cand am semnat actul de cesiune,preluarea de contract pe mail upc nici nu sa obosit sa trimita contractul.

    “Stimate client,

    Va multumim pentru mesajul transmis si pentru increderea pe care ne-o acordati !

    Ca urmare a solicitarii dumneavoastra de reziliere a contractului din data de 07.05.2013 dorim sa va aducem la cunoastinta urmatoarele aspecte:

    Conform Art 2 din Conditii Generale la Contract (atasat acestui email), aliniatele (1) si (2), contractul intra in vigoare de la data semnarii sale, respectiv de la data de 03.09.2014, iar durata prezentului contract este de minim 12 luni de la data punerii in functiune a serviciilor care fac obiectul prezentului contract („termenul initial”), respectiv 03.09.2015.

    Potrivit Art 12, (1) (i), prezentul contract inceteaza oricand, cu o notificare de 60 zile adresata Prestatorului, cu conditia achitarii de catre Beneficiar a contravalorii serviciilor contractate ( a abonamentelor si extraoptiunilor ) pana la expirarea Termenului initial sau dupa caz a termenului succesiv aflat in desfasurare in acel moment;

    Astfel, rezilierea contractului se poate procesa conform clauzelor mentionate mai sus, cu data de 19.03.2015, la 60 de zile de la data inregistrarii cererii de reziliere, cu conditia achitarii contravalorii abonamentelor pana la data de 03.09.2015, data la care expira prezentul contract. Dupa data incheierii contractului, fie asteptati tehnicienii UPC sa ridice echipamentul de la locatia dvs, fie predati personal echipamentul in orice Magazin UPC.

    Pentru orice alte informatii va asteptam la Serviciul Clienti, apelabil la numarul de telefon 031 1000 405 sau web site http://www.upcbusiness.ro.”

    Răspunde
  6. Am trimis un mail in data de 19.01.2015 si nici pana astazi nu am primit nici un raspuns de la upc am dat si replay intreband cam cat dureaza sa primesc raspuns,am si sunat si degeaba….azi suntem in 27.01.2015.Asa trateaza clienti aceasta firma.

    Răspunde
  7. Experienta mea cu UPC a lasat un gust amar….Am internet de la upc pe firma si au f multe intreruperi,ghinionul face ca afacerea mea se bazeaza pe net iar ei ofera “servicii business” doar pe hartie.In 5 luni decand colaborez cu ei am avut nenumarate intreruperi de 2-6 ore ale internetului.In zona soseaua Chitilei feritiva de UPC ca sunt praf nu stiu cum stau in alte zone deaceea nu comentez.Acasa am internet de la RCS-RDS si in 7ani de cand sunt abonat am avut 2-3 intreruperi de 1-3 ore.Nu incerc sa ridic in slavi o firma sau alta dar cred ca inainte sa semnati un contract cu un provider de net este bine sa intrebati vecinii sau apropiatii care stau in zona cat de multumiti sunt de acel provider de net si decat timp colaboreaza cu el.

    Răspunde
  8. Despre teapa cu televizoarele si tabletele nu aveti nimic de spus ? Spun ca le primesti in maxim 30 de zile dar nu le mai vezi ? Asta cum o mai comentati ?-Hai laudatii…

    Răspunde
  9. Salut!

    Intr-adevar, dubios de bine indexat articolul tau. L-am gasit cautand referinte recente despre UPC, am un agent de vanzari de la ei pe urmele mele zilele astea, i-am refuzat prin primavara. cand imi bagau sub nas o tableta, acum ma imbie cu un TV cadou. Inteleg din comentarii ca nu s-a schimbat nimic spectaculos de cand am migrat de la ei la RCS, internetul tot mai pica din cand in cand, abonamentele sunt marite fara preaviz, iar voalat si tu recunosti ca ai facut o afacere proasta alegandu-i. Asta in conditiile in care n-am absolut nimic de reprosat actualului furnizor. Si nici de TV gratis n-am nevoie, ma bate gandul sa renunt de tot la cablu. Una peste alta, multumesc, mi-ai fost de ajutor :)

    Răspunde
    • Articolul e bine indexat pentru ca are multe comentarii legate de UPC si RDS :) In rest, acum eu sunt client la ambii provideri. Intr-o locatie am RDS si merge bine, iar in alta locatie am UPC si merge bine. Nu prea difera ca experienta de utilizare. Singura diferenta e ca UPC e mai scump per total, dar trebuia sa se justifice Smart TV-ul ala pe care mi l-au dat :) Vad eu ce mai fac dupa finalizarea perioadelor contractuale :)

      Răspunde
  10. o mare hotie la upc,dupa o luna de neplata opresc furnizarea internetului,dar te incaseaza in continuare, chiar daca perioada contractului a expirat,si te si penalizeaza pentru servicii ce nu beneficiezi de ele,nu mai platiti este escrocherie, firma concurenta nu procedeaza asa,opresc internetul dar nu te taxeaza pe perioada suspendari.

    Răspunde
  11. Daca nu ar cam suna a reclama pentru UPC te-as crede, dar cind ai trecut tu la 200 Mbps la UPC, RDS-ul avea macar 500 Mbps, daca nu cumva era functional si cel de 1 Gbps. Eu am fost la UPC si am renuntat cind am constatat ca, pe torente mai ales, aveau limitari de viteza in comparatie cu RDS-ul. La telefonie ce sa mai comentam, eu vorbesc pe fix Europa la preturi care UPC nu le asigura nici macar pentru intern. Cind RDS-ul dadea la liber DVB-C SD si HD, UPC-ul nu asigura decit tv analogic. Doar cind au vazut ca lumea migra in masa la RDS au dat si ei la liber DVB-C SD in locatile unde erau cablari si ale RDS. Iar la preturi peste tot au preturi mai mari.
    Singurul lucru unde sint mai tari UPC este suportul tehnic la relatile cu abonatii. Imi pare rau sa constat ca, ai trecut la UPC din cauza cu nu reuseai sa faci o configurare ca lumea si stabila PPPoE sau poate ca te-au sponzorizat UPC-ul sa treci si sa povestesti cit de buni sint ei.

    Răspunde
  12. Am negociat un contract cu UPC si dupa 8 luni m-au taxat in plus, fara a primi ceva in plus. Va abonati la upc va vor taxa in plus fara sa va intrbe.

    Răspunde
  13. am citit recent acest blog. E interesant. Am dat cateva ‘raspunsuri’ la anumite observatii facute … de ce nu apar postate ?

    Răspunde
  14. AM AVUT SERVICII DE LA DIGI DAR DIN CAUZA CA NU MAI VEDEAM LIGA 1 AM TRECUT LA UPC DAR AM LUAT O MARE TEAPA .DUPA TREI LUNI DE ZILE SE TREZESC SA MAI ADAUGE 10 LEI LA CONTRACT DACA VREI SA VEZI TOATE MECIURILE DIN LIGA 1 ASA CUM SE LAUDAU .NU RECOM,AND MAI ALES CA SI MESERIASII CE AU VENIT SA INSTALEZE CABLU SLAB PREGATITI TREBUIA SA SPARG CASA CA SASI PUNA EI CABLURILE CUM VROIAU EI.MAM INSELAT ASTA E ,AVIZ CELOR CE VOR SA APELEZE LA EI SA SE MAI GANDEASCA .

    Răspunde
  15. Salutat, sunt in dilema… suntvla rds si ma bate un gand la upc. Am o viteza de 50 mbps si nu am avut niciodata probleme. Am un led si folosesc analogicul de la rds (trase in banda tv) adica vreo 14hd…

    un sfat, doua?

    Răspunde
  16. sigur ca am argumente, dar nu le intelege oricine, ar trebui sa mai faci o facultate de it pt asta; pe scurt le posed pe ambele nu ca n-am ce face; pacat ca te faci de ras cu titlul asta bine indexat in google.

    Răspunde
  17. upc pe internet e enervant, mai ales cand sti ce e aia conexiune de internet si nu-l folosesti doar sa verifici emailul si sa postezi d.c.i.c cate-un articol inutil.

    Răspunde
  18. Eu, la RDS, pentru cam aceleasi servicii ca si tine, in plus banda de 1 GB, platesc 80 acum, 90 peste 6 luni, cand se plateste si tel. As zice sunt net favorizata, nu crezi?

    Răspunde
  19. Cei 200 Mb de la UPC sunt de fapt 30-40 , maxim! Iar cablul Tv este la pamant! Cel putin asta este situatia in Targoviste!

    Răspunde
  20. am upc si merge foarte foarte prost cica am abon de 150mb/s pc este un i7 , 8gb ram, de ex ma chinui sa trag in 5 minute pokerstars.fr sau de pe torrnet numai zic..dota 2 din steam mi l downloadeaza cu 100kb/s ce naiba au?

    Răspunde
    • Dacă vrei net mobil poți alege RDS sau alt purtător de telefonie mobilă din România. În schimb uite ce scrie lumea la articolul cu routerul la care ai comentat mai devreme: nu prea mai au stick-uri de net pe stoc.

      Răspunde
  21. Si acum cred ca regreti. UPC – 200Mb / RDS – 1000Mb. Asta doar din punct de vedere al internetului si a cardurilor CI+ care le detin si sunt maxim de multumit!
    Si acum numai spun ca ofera si TV LG 106cm la semnarea prelungirii de contract pe inca doi ani. Abia astept sa vina baietii !!!

    Răspunde
    • Un test pe http://www.speedtest.net o sa iti cam lase un gust amar la RDS…La majoritatea prietenilor cu RDS pe care ii am nu depaseste 500 mbps…Asa ca deocamdata multa reclama, canci restul.Si respectivi sau plins la ei si ghici raspunsul lor….calculatorul dom`le e prea slab va trebuie un intel I7….minim quad core…:D….Si ce mi-au mai scos ochii prietenii cu megabitii aia…

      Răspunde
      • tehnic vorbind … au dreptate. Ai nevoie de HW performant care sa faca fata receptiei unui volum de date foarte mare intr-un timp foarte scurt si sa-ti mai si ramana timp procesor pentru aplicatii pe care desigur re rulezi pe acel calculator. Din acest punct de vedere oferta de 1000Mbps poate fi privita ca una de ‘reclama’, una de ‘fite’, care insa desigur iti ia mintea. Mai cu seama ca pe internet se lucreaza 99.99% cu protocoalele de transfer TCP care … cere confirmare de receptie dupa un anumit numar de cadtru transmis … ehh … si daca viteza de UL. aka. de raspuns, nu este la fel de mare ca si cel de DL … ‘we have a problem’. Foloseste speedtest.net cu incredere.
        Practic e tutusi un pas inainte ca am ajuns sa putem transmite la viteze ce nu pot fi ‘inghitite’ de receptor. Evident e o chestie de eficienta de transfer si daca stiu ca nu pot face fata … nu ma bag la acest serviciu.

        Răspunde
  22. Foarte nemultumit de serviciul Internet de la UPC, nu ma refer la viteza ci la frecventa cu care se intrerupe. Sunt ferm hotarat sa trec din nou la RDS.

    Răspunde
    • Nu e advertorial :). De luni sunt abonat la UPC. Încă nu mi-am dat seama dacă a meritat diferența de bani. Sincer. Poate la aspectul TV (calitatea e mai bună), dar la net nu văd nici o diferență. PLus de asta am mai descoperit niște chestii, dar am făcut o sesizare pe ofertă și aștept o rezoluție.

      Răspunde
  23. Citesc ce scrii si parca parca imi vine sa zic “Astia de la UPC au o noua strategie de merketing. Le ofera bloggerilor spre testare o conexiune completa numai sa scrie ceva despre ei.” Ai adaugat tu ceva de la tine care nu mi-a placut : “Se zice că UPC folosesc cabluri mult mai groase și mai bune pentru semnalul TV.” Cabluri? Poate fibra optica.

    Răspunde
    • ruleta0, nu mai fi așa tech nazi :). Cablu, fibră, wtf, oricine își dă seama la ce m-am referit :). Păi dacă mi-ar oferi mie conexiunea asta completă gratis să o testez măcar un an aș fi foarte fericit :), dar am făcut alegerea înainte să merg la evenimentul lor. Plus de asta, nici nu știu dacă ajung.

      Răspunde
      • Cam are dreptate ruleta, n-am bagat de seama propozitia aia. Nu are nicio legatura cablurile, mai toate sunt la fel, conteaza legaturile cel mai mult si cati dB iti ajung la usa…

        Răspunde
        • Legaturile UPC au multe noduri in retea o sa aveti surprize. Cel putin cu internetul. Intrati pe GSP si deschideti mai multe pagini 8-9 o sa vedeti ca una dintre ele nu se mai incarca, incercati asta pe.la orele 19-20 cand este incarcata reteaua. Are foarte mare importanta cablurile . UPC lucreaza cu coaxial in timp ce RDS lucreaza cu fibra optica, eu personal am avut UPC si cand am chemat echipa la deranjament am avut surpriza sa imi spuna ca fibra otica e mai slaba decat cablul coaxial.

  24. Nu vorbesc din experiență, că nu am avut niciodată contract cu UPC, dar știu că lumea se mai plânge de internet (care merge bine… dar mai pică). Oricum la toată treaba asta punctul forte este că UPC-ul are un serviciu clienți cu care se poate discuta (spre deosebire de RDS).

    Pe partea de televiziune nu am auzit pe nimeni să se plângă.

    Apropos de 200 MB, majoritatea routerelor au WAN pe 100 de MB, nu? Cel de la ei este cu WAN de 1 GB?

    Răspunde
    • e alta tehnologie. majoritatea routerelor folosesc cabluri utp si mufe rj45, asta de la upc e docsis. adica wan-ul este cablul de tv.

      Răspunde
    • Am instalat RDS acum 2 saptamani aproape si vreau sa zic ca miercuri seara am semnat contractul, joi la 14 m-au anuntat (m-au anuntat!!!!) ca a intrat in baza de date, vineri au programat instalarea. Au anuntat ora 12, au ajuns la 12.20, au stat cred vreo 2 ore ca sa bage toata matzaraia, mi-au aranjat frumos cablurile, au facut modificarile necesare, tot tacamul. IN urma lor am fost sunata ca vine cinev apentru o verificare, ceea ce au si facut. DUpa care, am mai fost sunata de vreo 5 ori ca sa ma intrebe daca sunt multumita de servicii, inclusiv inca o verificare de rutina.. S_AU SCHIMBAT TREBILE LA RDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Răspunde
      • cred ca putin off-topic: treaba ca s-au schimbat lucrurile de la RDS nu stiu daca sta chiar asa, sau cel putin nu peste tot. Eu sunt din TM, sunt la UPC cu TV si nu am fost client RDS, insa recent am decis sa ma mut cu telefonul fix de la Romtelecom la … RDS … treaba de portare numar, atent urmarita de mine si cu telefoane dese la RDS a durat exact 3 saptamani si s-a lasat si cu niste sesizari facute la ANCOM si ANPC.

        Răspunde
    • Cine merge la UPC face o mare greseala. Am avut prelungit contractul automat, fara semnatura mea si m-am trezit cu o datorie de 550lei trimisa la Executori judecatoresti. Mare atentie cu UPC!!!! sa nu regretati la urma!

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.