Quiz-urile, o unealtă foarte bună pentru a mări considerabil rata de conversie și vânzările

În zilele noastre oamenii se confruntă cu ceea ce numim paradoxul Netflix. Mai exact, cu cât există mai multe opțiuni din care poți alege, cu atât ești mai nehotărât și în final nu mai alegi nimic când vezi cât timp ai pierdut încercând să faci o alegere.

La fel au ajuns să fie și unele magazine online. Pe lângă o structură bună de meniuri, categorii, colecții și etichete, magazinele online pot profita și de alte unelte menite să ofere consultanță rapidă și de calitate potențialilor clienți.

Una dintre unelte poate fi un chatbot care să discute cu clienții și să-ți aducă vânzări pe pilot automat. Am discutat despre asta în acest articol unde ți-am arătat pas cu pas și cum faci unul.

Iar alta poate fi un quiz simplu și rapid care să pună câteva întrebări clienților și pe baza răspunsurilor la acestea să facă în final niște recomandări cu 3 sau 4 produse potrivite. Astfel, s-ar reduce numărul de opțiuni, iar clientul ar fi mai hotărât să aleagă.

Mai mult, la fel ca și la chatbot, pe parcursul desfășurării quiz-ului vei putea colecta diverse date de la potențialul client (adresă de email sau chiar număr de telefon), astfel încât chiar dacă nu cumpără nimic atunci, să-l poți adăuga în baza de date pentru a ține legătura cu el pe viitor.

Cu alte cuvinte, între nicio vânzare și nicio vânzare + 1 lead, întotdeauna merită să alegi opțiunea care include leadul cu care poți stabili relații ulterior. Dacă tot ai dat bani pe reclamă pentru a aduce trafic în magazinul tău online, quiz-ul îți poate aduce ceva în plus de banii ăia.

Eu am lucrat cu modulul celor de la Revenue Hunt pentru quiz-urile din magazinele online și mă declar mulțumit. Pe lângă faptul că au deja câteva quiz-uri gratuite cu întrebări foarte bune predefinite pe care doar trebuie să le traduci din engleză în română, suportă și multe platforme.

Mai exact dacă ești în căutarea unui modul gratuit de quiz-uri pentru ecommerce (gratuit pentru primele 100 de răspunsuri, ceea ce mi se pare mai mult decât decent pentru a avea timp să testezi dacă se pretează soluția pentru tipul tău de afacere online) ai așa:

În funcție de platforma pe care o folosești poți apăsa pe linkul de mai sus aferent acesteia pentru a afla ce beneficii îți poate aduce implementarea unui quiz în magazinul tău online. Succes!

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.