Reducere!

Cum să Creezi Magazine Online pe Shopify și să Câștigi Bani din Această Nouă Aptitudine de Viitor în Mai Puțin de 30 de Zile

10 

Vrei să începi o afacere online și nu ai bani de investit? Ai o idee pe care vrei s-o testezi? Vrei să înveți un skill nou cu care să-ți plătești facturile, jocurile sau chiar să-ți faci o afacere prin care să construiești magazine online unor clienți potențiali? Această carte vor fi cei mai buni 3 euro (mai puțin decât costul unui pachet de țigări sau a 2-3 beri la terasă) pe care i-ai investit în viața ta.

Stoc epuizat

Categorie: Etichetă:

Descriere

Este cât se poate de clar că trăim mai mult în mediul online decât în mediul offline și având în vedere pandemia Covid-19 din 2020, lucrurile s-au orientat semnificativ în direcția cumpărăturilor online.

Până și cei mai reticenți clienți au început să comande online și să plătească cu cardul. Prin urmare, cel puțin pentru moment, viitorul arată o singură direcție. Digitalizarea în ritm accelerat în toate domeniile.

De ce să înveți cum să construiești magazine online la cheie folosind Shopify? Răspunsul e simplu. Pentru că este o aptitudine (sau un skill cum ar zice americanii) care se cere și se va cere multă vreme de acum în colo.

Spre deosebire de alte platforme precum WooCommerce, PrestaShop, OpenCart sau Magento, foarte bune de altfel, Shopify are o particularitate a sa care îți va aduce mai mulți bani într-un timp mai scurt: simplitatea și costurile reduse de start.

Shopify este un serviciu de creare magazine online de tip SaaS (Software as a Service). Adică plătești un abonament lunar care te costă pentru început mai puțin decât o masă în oraș sau decât țigările pe 6 zile dacă ești fumător și îți permite ca în câteva zile să fii deja live și poți face primele vânzări online.

Iar asta având la dispoziție cea mai nouă tehnologie și cele mai noi trenduri în e-commerce, astfel încât tu să nu-ți bați capul cu baze de date, optimizări întortocheate, crash-uri, bug-uri, disfuncționalități sau alte aspecte foarte tehnice.

Astfel, vei avea timp pentru ceea ce contează cu adevărat: creativitatea necesară succesului și  timpul pentru conducerea afacerii tale online.

Plus că, între noi fie vorba, Shopify arată și foarte bine atât la interfața de administrare, cât și ca magazine online în sine pentru că are inclusiv niște template-uri gratuite foarte curate și profi.

Unii oameni zic despre această platformă chiar că ar fi un fel de Apple al magazinelor online datorită simplității și look-ului.

Cui se adresează această carte?

  • Persoanelor care vor să își creeze un magazin online pentru că au o idee de afacere pe care vor să o pună în practică, dar nu au nici cunoștințele și nici bugetul necesar pentru a realiza un magazin online modern și eficient
  • Persoanelor care au deja o afacere și vor să o extindă în mediul online astfel încât să fie înaintea celorlalți și să nu se afle în grupul afacerilor care oricum mai devreme sau mai târziu se vor chinui să prindă din urmă digitalizarea
  • Antreprenorilor care se află la început de drum și vor să își creeze ei magazinul online sau să dezvolte în cadrul firmei cu ajutorului unui coleg o soluție e-commerce fără să apeleze la ajutor din exterior și fără să știe mult tehnic
  • Freelancerilor care doresc să își dezvolte o sursă de venit sau o nouă sursă de venit prin identificarea de potențiali clienți care au nevoie sau vor un shop online, dar nu vor să-și bată capul cu crearea unui magazin online

Cartea este împărțită în trei secțiuni.

Prima secțiune este scurtă și are ca scop să te ghideze prin pașii de pregătire a succesului. Aici apar de obicei cele mai multe probleme deoarece mulți pseudoantreprenori își doresc o rețetă concretă a succesului și nu doresc pur și simplu să gândească cu mintea lor.

Tocmai de aceea au succes scammerii online care vând diverse soluții de îmbogățire peste noapte, fie că este vorba despre dropshipping pe Shopify sau pe Amazon, despre diverse investiții în crypto sau despre Forex trading.

Eu sunt un om serios, cu peste 15 ani de experiență în vânzări și peste 8 ani de experiență în marketing. Așa că am să îți spun cât se poate de direct: nu cumpăra această carte dacă nu ești dispus să îți pui mintea la contribuție, dacă nu ești dispus să muncești și dacă nu ești dispus să te informezi complet.

A doua secțiune este secțiunea tehnică și va include capturi de ecran astfel încât și o bunică mai puțin tehnică (nu că aș avea ceva cu bunicile, Doamne ferește) să poată construi un magazin online folosind platforma Shopify.

Te voi ghida pas cu pas de la alegerea numelui de domeniu, alegerea unui hosting web, configurarea unei adrese profesionale de email și până la momentul în care magazinul tău online va fi live and kicking.

Trebuie doar să urmărești pașii, iar în câteva zile (chiar și în câteva ore dacă ești o persoană ambițioasă) vei avea un magazin online exemplar. Îți voi oferi linkul meu de partener Shopify astfel încât să ai 14 zile gratuite la dispoziție înainte să plătești vreun abonament lunar și dacă ai nevoie de mai mult, vei avea chiar posibilitatea să-mi ceri să-ți creez chiar eu un magazin online cu perioadă nedeterminată de testare astfel încât să ai timp mai mare să te joci pe Shopify.

Deci, nu îți face cont încă pe Shopify. Cel puțin nu încă. Citește cartea, hai să trecem prin prima secțiune și abia apoi să ne băgăm efectiv la construirea magazinului. Graba strică treaba. Stai alături de mine, urmărește firul logic și îmi vei mulțumi mai târziu.

A treia, și ultima secțiune este cea în care îți voi face niște recomandări de promovare a noului tău magazin online. Va fi asemenea unui curs de marketing online cu aspecte generale din care tu vei alege ce crezi că se potrivește afacerii tale.

Însă vor fi chestii practice pe care eu le-am făcut și nu ți le voi povesti din cărți sau din cursuri. De asemenea, îți voi oferi acces și la lista mea de unelte online care mă ajută în viața de zi cu zi ca marketer.

Eu consider că cele mai provocatoare două elemente ce compun succesul unei afaceri constau într-un produs sau un serviciu excelent și în promovarea acestuia.  Dacă ai rezolvat aceste două situații poți spune că te-ai asigurat. Adică să ai ceva foarte bun de vândut și să promovezi foarte bine acel lucru.

Construirea magazinului online, adică lucrul de bază pe care îl vei învăța prin parcurgerea acestei cărți, este doar o chestie trecătoare pe care vei uita la un moment dat că ai făcut-o. Însă va fi un skill pe care nu-l vei uita niciodată și îți va aduce bani.

Ce nu vei primi?

Sunt o persoană onestă și directă. Nu oricine mă place și este în regulă. A încerca să-i faci pe toți să te placă e primul semn de mediocritate. Dacă vei citi această carte, trebuie să-ți zic din start că NU vei avea parte de:

  • Un manual lung și plictisitor pe care nu vei avea chef să-l citești niciodată până la capăt și pe care îți va părea rău că ai dat 3 euro, adică chiar cu 2 euro mai puțin decât pe o reîncărcare PrePay a unei cartele telefonice
  • O listă de idei de produse sau servicii, furnizori de dropshipping sau chestii care merg la sigur. Așa ceva nu există și nu are nimeni cheia succesului. Succesul peste noapte se obține cu multă muncă și încercare-eroare.
  • Asistență din partea mea. Răspund cu drag la comentarii pe YouTube sau pe blog în limita timpului disponibil. Dacă vei cumpăra această carte trebuie să-ți zic că nu voi fi la dispoziția ta. Consultanța e alt serviciu :)

Ce vei primi?

Totuși, vei primi chestii mult mai valoroase decât ți-ai imagina. Cel puțin pentru infima sumă de 3 euro pe care îți voi zice imediat de ce totuși o cer. Dacă vei cumpăra și citi până la capăt această carte vei avea parte cu siguranță de:

  • O carte simplă, relativ scurtă (pentru că timpul și atenția ta sunt limitate și importante, știu) și foarte ușor de citit și de parcurs care te va purta într-o călătorie creativă, antreprenorială și de dezvoltare personală
  • Dezvoltarea unei aptitudini noi și de viitor care îți va asigura câștigarea existenței indiferent de ce se întâmplă pe piața muncii în următorii zeci de ani, indiferent ce crize vor veni și indiferent cât de mult roboții ne vor fura joburile
  • Cunoștințe care îți vor limpezi gândurile și care te vor lămuri cu privire la multe aspecte care până acum poate îți puneau semne de întrebare sau îți generau îndoieli

De ce cer bani pe carte?

Atunci când un lucru e gratuit, nu tu ești clientul. Tu ești produsul. Îmi doresc în primul rând să te poziționezi mereu ca și client. Să ai așteptări și să ai cereri. Mi se pare matur și firesc.

Însă nu de asta cer bani pe carte.

În mod normal aș fi oferit aceste informații gratuit într-o conferință sau într-un video de pe vlogul meu. Unii ar fi ascultat cu atenție și ar fi băgat la cap ce aș fi zis, alții nu. La finalul zilei eu aș fi fost la fel de fericit în compania unei cărți bune și a unui ceai în casa mea confortabilă și călduroasă, alături de familie.

Indiferent de situație sau de cum ar fi fost primite informațiile pentru mine nu s-ar fi schimbat nimic. Eu dețin 10% dintr-o companie cu cifră de afaceri anuală de 2 milioane de euro și conduc departamentul de marketing și vânzări ale aceleiași companii.

Pentru mine de acolo vin banii cu care îmi duc existența, nu din vânzarea unei cărți la 3 euro, să fim serioși. Bloggingul și vloggingul sunt o pasiune din care, nu neg că nu câștig și bani sau alte produse și facilități, nu îmi asigur existența fizică.

Bloggingul și vloggingul sunt pentru mine o unealtă prin care să-mi ating alte tipuri de obiective, unele dintre ele mai puțin fizice sau materiale. Însă nu te voi plictisi cu asta acum.

Pe scurt, experiența îmi spune că atunci când nu plătești pentru ceva, nu prețuiești acel lucru sau acel serviciu. Toate studiile relevă faptul că oamenii au cu peste 70% mai multe șanse să și folosească ceva pe care dau ei banii decât ceva ce primesc cadou.

Prin urmare, de asta vreau ca tu să plătești 3 euro pentru o carte. Ca să simți că ai băgat mâna în buzunar, că ai scos cardul sau că te-ai autentificat în contul tău de PayPal și că ai plătit 14 lei și ceva, adică mai puțin decât un pachet de țigări, pe o carte care ți-ar putea schimba viața în bine fix din acest moment.

Acestea fiind spuse, te invit să începem această călătorie și să facem ceea ce spune și titlul cărții: să construim un magazin online folosind platforma Shopify.

Opinii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.

Send this to a friend