Primele impresii despre ProfitShare 2.0

Pe scurt, pot spune că oamenii au studiat foarte bine piața de afiliere și au oferit în ProfitShare 2.0 chestiile esențiale pentru un afiliat. Testele le-am început de ieri, așa că nu pot emite prea multe păreri. Tocmai de asta titlul articolului este Primele impresii despre ProfitShare 2.0 și nu Review ProfitShare 2.0.

Față de versiunea anterioară, cel mai mult apreciez ușurința cu care se generează un link de afiliat. Te ajută pur și simplu să scurtezi niște pași. Adică, bagi linkul către produs și ți-l transformă rapid într-un link de afiliat. O altă chestie pe care o apreciez foarte mult este păstrarea proprietăților linkurilor de afiliat mai vechi din rețeaua eMAG. Eu încă obțin comisioane din ele, cu toate că am trecut deja la ProfitShare 2.0.

ProfitShare 2.0

Despre metodele de plată a scris deja Dumitru Postolachi aici un articol foarte bun, așa că n-am să repet subiectul. Cu toate că sunt încă nostalgic după posibilitatea de a alege un voucher de cumpărături + 5% bonus drept formă de plată a câștigurilor din afiliere. Mi-am utilat peste 70% din apartament cu electronice și electrocasnice datorită acestor vouchere eMAG și e normal să fiu nostalgic :). Dar înțeleg conceptul, înțeleg că ProfitShare 2.0 este la un alt nivel acum, nivel pe care vor să-l mențină cu afiliați eficienți care doresc să facă bani buni din așa ceva.

În rest, despre ProfitShare 2.0 trebuie să spun că am descoperit un dashboard mult îmbunătățit și un sistem de raportare magnific, care ajută la analiza și îmbunătățirea conversiilor.

Însă cea mai interesantă parte este că ProfitShare 2.0 nu lucrează acum numai cu eMAG, ci și cu alte magazine online puternice precum Flanco, ElectroFUN și PCFun. Deci, afiliatul are mai multe posibilități de promovare a magazinelor online ce au o rată de conversie bună. Vestea și mai bună este că ProfitShare 2.0 își va extinde rețeaua de magazine online cu mult mai mulți furnizori online. Astfel, în scurtă vreme, tind să cred (dacă nu, sper) că vom putea promova magazine dedicate de jucării și accesorii pentru copii, magazine online de îmbrăcăminte și încălțăminte (unde se pot obține comisioane frumușele), magazine online de parfumuri sau bijuterii și, de ce nu, furnizori de servicii precum hosting web.

Cert este că cei de la ProfitShare 2.0 vor alege atent partenerii pentru a-și păstra notorietatea pozitivă a brandului și pentru a ajuta afiliații să obțină comisioane. Cel puțin asta am înțeles eu din comunicatele de presă în care printre rânduri era prezentată și strategia.

Ce aș mai adăuga?

Fie că ne place sau nu, sunt foarte mulți oameni care folosesc platforme free de blogging, dar care scriu al naibii de bine, au de multe ori o comunitate mult mai însemnată decât alte bloguri pe domeniu propriu și merită facilități de afiliere. Și mă refer mai mult la articole de informare și îndrumare care să se regăsească în biblioteca ProfitShare 2.0.

Ce vreau să spun se rezumă doar la WordPress.com (adică numeblog.wordpress.com). Politica lor nu prea permite linkuri de afiliere prin articole sau pe blog, dar există și niște variante viabile. 1. Îți cumperi maparea de 13 dolari către un domeniu propriu, iar atunci cei de la Automattic vor fi mai permisivi cu linkurile pe care le adaugi. 2. Nu faci exces de linkuri de afiliere (ideal ar fi ca la maximum 2 din 5 articole să ai astfel de linkuri, indiferent de formatul lor sau chiar tipul de platformă folosit – fie și instalare proprie de CMS Wordpres). 3. Platforma de afiliere să ofere mai multe formate de linkuri de afiliere care să arate sănătos, astfel încât WordPress.com să nu le depisteze atât de ușor (la un moment dat, s-ar putea să ia la ochi până și linkurile de tip bit.ly).

Cam asta îmi vine în minte acum despre ProfitShare 2.0, iar dacă vă întrebați ce vă recomand, ei bine, vă recomand să vă băgați în ProfitShare 2.0 imediat ce aveți ocazia și să începeți să câștigați bani folosindu-vă de talentul și inteligența voastră.

De asemenea, aștept și comentarii cu impresii despre ProfitShare 2.0 din partea celor care l-au testat deja.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

6 Comments

  • Gabriel ce-ai patit mama draga? N-ai bagat nici un link de afiliat in articolul asta…

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 09/05/2013

      Ha ha! Am pus și eu două articole și gata, m-ai luat la ochi :)? Nu mai pusesem de mult și vroiam să testez un pic. Și dacă chiar vorbeai seriso, ar fi culmea să pun un link de afiliat într-un astfel de articol.

  • Yamasha

    Reply Reply 09/05/2013

    eu inca mai sunt pe varianta veche, nu ma bag inca pentru ca vreau sa mai generez vouchere :D

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 09/05/2013

      Ar fi bine să te organizezi luna asta și să te grăbești pentru că de la începutul lunii viitoare am impresia că toată lumea va trece automat pe noua platformă ProfitShare 2.0.

  • LuciCJ

    Reply Reply 11/07/2013

    Ma rog, noul sistem aduce si o serie de restrictii suplimentare: trebuie sa declari expres fiecare site/platforma pe care vei plasa link-urile de afiliat, nu iti mai sunt afisate click-urile in timp real, ci doar in ziua urmatoare, iar widget-urile personalizate pentru a afisa reclame doar dintr-un domeniu s-au apucat sa afiseze ce vor (eu promovez exclusiv aparate de fotografiat si accesoriile aferente, asa ca mi se pare chiar deranjant ca vechile widget-uri – pe care avusesem grija sa le configurez ce sa afiseze – imi trantesc reclame la pantofi sau ceasuri.
    Insa vorba populara nu zice rau, „asta este, asta trebuie sa placa” – asa ca ma voi adapta si la aceste schimbari, in conditiile in care clar intentionez sa continui promovarea.

  • Sandor

    Reply Reply 16/07/2013

    De când am trecut pe ProfitShare 2.0 câștigurile au scăzut, mă deranjează că pozele produselor sunt prea mici, textele sunt îngrămădite.

    Altă nemulțumire este că nu pot selecta categoria de produse să fac o targetare mai exactă, momentan ce pot face este selectarea activității siteului.

    În schimb, Backend-ul rupe tot. Este mult mai complex decât ce a fost înainte .

Leave A Response

* Denotes Required Field