Organizarea BGG

Credeați că m-am liniștit cu seria de articolele despre Blog Gathering Galați :)? Am să scriu cam care ar fi rolurile ce se conturează în echipa de organizare a viitoarelor ediții BGG. Pentru unele dintre ele avem propuneri, pentru altele avem deja oameni, iar pentru unele așteptăm voluntari. Completați cu sugestii – sigur mi-au scăpat anumite roluri. În plus, nu trebuie să existe doar un singur om pe rol (vedeți echipa de fotografi).

Promoter BGG: Gabriel Ursan – promoterul BGG are responsabilitatea de a promova evenimentul prin resurse și medii proprii în vederea atragerii unui număr cât mai mare de participanți.

PR BGG: Georgiana Vînău – PR-ul BGG are responsabilitatea de a promova evenimentul prin resurse și medii externe în vederea atragerii unui număr cât mai mare de sponsori cu care să țină legătura în vederea unei bune organizări a evenimentului.

Fotograf BGG: Raluca și Iulia Kelt – fotograful BGG are responsabilitatea de a realiza fotografii la eveniment cu scopul de a avea cât mai multe amintiri frumoase pe care să le distribuim.

Copywriter BGG: Nicoleta Doina Radu – copywriter-ul BGG are responsabilitatea de a sintetiza cele petrecute la un eveniment într-un articol publicat pe BGGLive.com.

Tehnician BGG: Ciprian Florea – tehnicianul BGG are responsabilitatea de a se asigura de buna funcționare a echipamentului tehnic (videoproiector, microfon etc.)

Grafician BGG: Angelo Robitu – graficianul BGG are responsabilitatea de a realiza grafica pentru fiecare eveniment – afișe, bannere, infografice etc. – doar grafica, nu și printul.

Cameraman BGG: așteptăm voluntari – cameramanul BGG are responsabilitatea de a filma și transmite evenimentul live pe site (eventual printr-un Google Hangout încorporat) și de editarea ulterioară a acestuia în vederea publicării pe YouTube.

Partener media BGG: Revista Explore – partenerul media BGG are responsabilitatea de a sprijini acțiunile și evenimentele BGG prin promovarea acestora pe toate canelele de comunicare.

Evaluator evenimente BGG: Laura Negoi – evaluatorul de evenimente BGG are responsabilitatea de a evalua și aproba evenimentele pe care comunitatea urmează să le sprijine (ex. lansari de cărți, campanii CSR pro-bono etc.)

Counter BGG: Irina Ursan – counter-ul BGG are responsabilitatea de a stabili numărul de participanți al unui eveniment BGG și de a împărți și colecta formularele de feedback din cadrul evenimentului.

TA Manager BGG: așteptăm voluntari – technical assistantce manager-ul BGG are responsabilitatea de a evalua și a oferi asistență tuturor celor care doresc să își realizeze un cont de blogger membru BGG (implementare cont Google Analitycs, t5.ro și update la pagina Membri).

Printer BGG: Galleria Creative Shop – printer-ul BGG are responsabilitatea de a tipări materialele de promovare a evenimentelor BGG (formulare feedback, afișe etc.)

? BGG: aici lăsați voi comentarii și fac eu update la articol pe urmă :)

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

9 comentarii la „Organizarea BGG”

  1. Imi ofer si eu ajutorul asa cum am facut si la BGG4. Nu neaparat un post, un titlu, dar daca pot sa ajut cu ceva, cu drag o fac.

    Răspunde
  2. Nu vreau să fiu fotograf, dar promit să nu stric din cadrele fetelor.

    E vreun post liber pentru “Bețivul BGG”? Avem, la urma urmei, nevoie și de un exemplu negativ pe care să știe lumea să-l evite :))

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.