Niște poze de la trecerea BAC din Galați

Despre cum treci cu BAC-ul pe la Galați ca să mergi la Mare sau la Tulcea am scris aici. Despre un traseu bun către Mare pe ruta Galați – Constanța am scris aici. Acum am făcut doar niște poze cu telefonul fără nici cea mai mică urmă de talent. Doar ca să recunoașteți când ajungeți la trecerea BAC de la Galați :)Trecere BAC Galati 14 Trecere BAC Galati 13 Trecere BAC Galati 12 Trecere BAC Galati 11 Trecere BAC Galati 10 Trecere BAC Galati 9 Trecere BAC Galati 8 Trecere BAC Galati 7 Trecere BAC Galati 6 Trecere BAC Galati 5 Trecere BAC Galati 4 Trecere BAC Galati 3 Trecere BAC Galati 2 Trecere BAC Galati 1

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

5 comentarii la „Niște poze de la trecerea BAC din Galați”

  1. Experimentat vara asta, venind dinspre Tulcea.
    Marcaje relativ putine si daca nu esti secondat de GPS sau nu ai ochi in patru risti sa ratezi bifurcatia unde iesi de pe DN si intri pe DJ.
    Nu exista posibilitatea de rezervare; odata ajuns la NB stai la coada (ori cea de camioane, ori cea de turisme si astepti sa ti se ordone “hai ba misca-te!”.
    Casa de bilete e pozitionata strategic pentru cei cu volan pe dreapta si e relativ aproape (30m) de rampa de incarcare.
    Incarcarea se face pe punte, relativ aleator, pozitionarea facandu-se “din ochi”.

    Trecera e scurta si ajuta mult pentru cei care au drum catre Moldova si nu vor musai sa treaca podul la Fetesti.

    Costurile sunt extrem de mici dar presupun ca inteleptii de la Navrom stiu cum sa si le construiasca.

    La coborare, personalul care ar fi trebuit sa dirijeze descarcarea era ocupat probabil cu Liga 1 sau barfologia damboviteana motiv pentru care vajnicii nostrii moldoveni mai ca vroiau sa sara cu mormanele lor de fiare peste masinile aflate in fata lor (era unu’ agitat, infipt in claxon, ca de ce nu ma misc, in conditiile in care toata zona de debarcare era blocata temporar de un tir).

    Concluzionand:
    – n-ar strica sa introduca un sistem de rezervari (contra cost evident) / prioritizari
    – angajatii respectivi daca tot sunt platiti poate vor reusi sa-si faca si job-ul
    – cascarabeta unde se plateste n-ar strica sa fie amplasata in asa fel incat soferul sa nu fie nevoit sa iasa din masina, sa o ocoleasca si apoi sa stea la o alta mini coada pentru bonul fiscal izbavitor.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.