Nike celebrează fotbalul românesc – prezent şi viitor – cu o nouă abordare.

Pentru prima dată în România îţi poţi personaliza online ghetele de fotbal cu ajutorul serviciului NIKEiD. Ianis Hagi şi-a personalizat prima pereche de ghete Mercurial NIKEiD şi susţine alături de Gheorghe Hagi echipa României.

Pentru legenda fotbalului românesc – Gheorghe Hagi – este un moment remarcabil de a reflecta cu privire la trecutul şi viitorul fotbalului românesc. Considerat unul dintre cei mai buni mijlocaşi ai anilor ’90, Hagi îşi aminteşte de cea mai recentă participare a României la un turneu final în Paris, în 1998.

„Nu sunt sigur cine a venit cu ideea, dar am vrut să arătăm că reprezentăm cu mândrie România pe scena mondială. Cineva a zis: Hai să reprezentăm steagul. Ne putem vopsi părul în galben.”, îşi aminteşte Hagi.

Ca o demonstraţie de identitate şi mândrie naţională, Hagi împreună cu colegii săi şi-a vopsit părul în galben cu o seară înaintea meciului cu Tunisia din iunie 1998.

„Să îmi reprezint ţara este o imensă onoare, dar şi o mare responsabilitate de a performa tot timpul, la cel mai înalt nivel”, a adăugat Hagi.  „Cea mai mare lecţie pe care am învăţat-o pe parcursul carierei este că nu există o limită a ceea ce poţi face. Un jucător poate evolua întotdeauna, de la meci la meci, de la competiţie la competiţie. Potenţialul nu are limite!”

Pentru a onora acest moment memorabil din istoria fotbalului românesc, Nike a colaborat cu fiul lui Hagi – Ianis Hagi – pentru a recrea acel moment, într-o abordare modernă. Ianis, membru al echipei Romaniei U18, speră să urmeze succesul tatălui său şi este unul dintre cei mai promiţători fotbalişti tineri. Reprezentativ pentru noua generaţie, Ianis Hagi a lucrat alături de Nike pentru a-şi declara patriotismul într-o manieră modernă, prin customizarea ghetelor de fotbal.

Inspirat de dovada de patriotism a tatălui său, Ianis a personalizat noile ghete de fotbal Mercurial NIKEiD, utilizând culoarea roşie, cu nuanţe de galben şi albastru, pentru a onora steagul României. Mai mult decât atât, a adăugat şi două simboluri: prenumele „Ianis” şi cifra emblematică „10”.

NikeID_Hagi_portrait

„Iubesc designul personalizat al ghetelor de fotbal Mercurial” a spus Ianis Hagi. „A fost distractiv să fiu implicat în procesul de personalizare şi să mă inspir din steagul României pentru o pereche specială, cu ocazia acestui turneu de fotbal. Este un sentiment fantastic să poţi reprezenta pasiunea pentru România într-un mod atât de modern.

Ghetele Mercurial NIKEiD, personalizate de Ianis Hagi sunt disponibile pentru achiziţie exclusiv pe noul site Nike.com.

După modelul lui Ianis Hagi , Nike îşi invită fanii să celebreze o vară de sport prin crearea propriei perechi de ghete de fotbal accesând serviciul NIKEiD, pe NIKE.COM.

Nike oferă posibilitatea consumatorilor, prin serviciul de personalizare NIKEiD, să devină creativi în personalizarea propriilor pantofi sport, având la dispoziţie materiale exclusive, stiluri unice şi palete de culori speciale.

Lansat pe 25 mai, noul Nike.com este disponibil şi în România oferind mai multe produse exclusive şi stiluri noi.

Conceptul Mercurial Superfly a fost creat cu gândul la un singur lucru: viteza. Fiecare componentă a fost făcută să lucreze ca parte a unui mecanism spre unicul scop de a ajunge la potențialul maxim de viteză a fotbalistului. Modelul conține branțuri anatomice pliate pe conturul natural al piciorului, eliminând distanța care exista până acum sub talpă. În plus, branțurile sunt cu 40% mai ușoare decât cele din carbon, pe care le înlocuiesc, dar cu toate acestea sunt mai rezistentă și mai fiabile.

NIKEiD_Hagi_landscape

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

2 comentarii la „Nike celebrează fotbalul românesc – prezent şi viitor – cu o nouă abordare.”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.