Mediul de business si responsabilitatea sociala

Ne-am văzut azi acolo. Comunicat de presa: Importanta implementarii conceptului de responsabilitate sociala in strategiile generale de dezvoltare ale organizatiilor a fost subliniata luni, 2 decembrie 2013, de Ambasadoarea Norvegiei la Bucuresti, Excelenta Sa, doamna Tove Bruvik Westberg. Evenimentul, organizat la Galati, sub forma unei dezbateri, a prezentat exemple de bune practici aplicate de companiile norvegiene in Romania.

Ambasadoarea Norvegiei la Bucuresti, Excelenta Sa, doamna Tove Bruvik Westberg, a fost prezenta luni, 2 decembrie, la Galati, in calitate de amfitrioana a unei dezbateri pe tema conceptului de responsabilitate sociala corporatista. Evenimentul a avut loc la Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati, in prezenta reprezentantilor mediului de business, ai ONG-urilor si ai administratiei publice.

Intr-o lume complexa si complicata, dominata de incertitudine, cresterea cifrei de afaceri nu trebuie sa reprezinte unica preocupare a companiilor din Romania. Fiecare organizatie are datoria morala de a se pozitiona drept un partener activ si responsabil in vederea rezolvarii problemelor existente in comunitate.

Responsabilitatea sociala corporatista poate fi definita prin totalitatea activitatilor voluntare implementate de companii, avand ca scop principal sustinerea societatii din care fac parte. Desi conceptul de responsabilitate sociala a devenit un curent din ce in ce mai imbratisat de organizatiile autohtone, informarea si educarea in spiritul responsabilitatii sociale trebuie sa ramana o precupare constanta.

In ultimii ani, companii importante norvegiene au alocat timp si resurse in vederea implementarii conceptului de responsabilitate sociala corporatista, integrandu-l in strategiile generale de dezvoltare. Guvernul norvegian a identificat directii importante de implementare a responsabilitatii sociale corporatiste la nivel international : respectarea drepturilor omului, asigurarea conditiilor decente de lucru, directionarea atentiei catre mediul inconjurator, combaterea coruptiei si maximizarea transparentei.

Mesajul transmis in cadrul seminarului de luni, 2 decembrie 2013, este in concordanta cu pozitionarea activa a Guvernului Norvegian, de informare si educatie internationala cu privire la importanta existentei responsabilitatii sociale in strategiile de viitor ale companiilor, ong-urilor si administratiilor locale. La eveniment au participat firme locale, ong-uri, reprezentanti ai administratiei locale si reprezentanti ai mediului academic.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.