Galați are logo. Îmi place!

Orașul Galați are logo and I like it! Pur și simplu reprezintă elemente grafice asociate cu orașul nostru de la Dunăre.

Partea de sus a logoului reprezintă elemente de arhitectură și sculptură din Galați inspirate de la muzeul de istorie Casa Cuza Vodă, Catedrala și sculpturile de pe faleză.

Partea din mijloc reprezintă pescuitul (ca să nu zic peștii, că sună ciudat :)), crucea Sfântului Andrei (patronul spiritual al Galațiului) și binecunoscuta Elice de pe faleză.

Iar partea de jos reprezintă bineînțeles portul și Dunărea.

Mulți spun că numai de asta nu avea nevoie Galațiul acum. Poate că da, poate că nu. Însă eu consider că o identitate vizuală bine pusă la punct este un semn de evoluție într-un oraș.

Așa cum sunt și concursurile de tot felul, festivalurile, concertele, evenimentele, tot ce ține de cultură și (mai nou) pistele pentru biciclete.

Logoul orașul Galați arată cam așa în caz că nu l-ați văzut încă. Ce părere aveți?

Logo Galati

15 comentarii la „Galați are logo. Îmi place!”

  1. „Mie” nu imi place! :) Sunt mult prea multe elemente ingramadite intr-o caseta. Nu iese nimic in evidenta si asta este derutant (ca sa nu mai spun ca este si foarte colturos si patratos, dar asta tine, poate, doar de preferintele mele). Ce intelege cineva care nu stie nimic despre Galati?

    Poate stii ca exista o regula in marketing care spune: ia o SINGURA caracteristica si promoveaz-o in legatura cu un produs/o idee.

    Cu alte cuvinte, cand spui Galati spui….. (completeaza cu O SINGURA caracteristica)

    Răspunde
      • Intr-adevar, dupa ce il vezi tiparit pe atatea materiale, incepi sa il privesti cu ochi mai ingaduitori :). Cu toate acestea e bine sa luam in considerare ca atunci cand pui un logo pe o cana nu o sa oferi la pachet si manualul de brand ca sa inteleaga oricine ce vrea sa exprime acel….desen.

        De aceea recomandam sa se aleaga O SINGURA caracteristica (in functie de scopul pentru care se face logo-ul….clar e nevoie de o echipa buna care sa faca un brainstorming) si sa se scoata in evidenta. In acest fel, ORICINE ar vedea logo-ul ar intelege din prima ce are Galatiul de oferit si in mintea lui ar asocia orasul cu acea caracteristica. Ca atunci cand faci branding pentru un produs (ca despre asta este vorba, pana la urma :) )

        Răspunde
  2. GALAȚIUL, PRIMUL DUPĂ BUCUREȘTI! LA ȚEPE PE BANI PUBLICI…
    În articolul de mai jos, să aveți răbdare să se deruleze succesiunea de simboluri din logoul portughezilor! De unde putem trage concluzia că ai noștri n-au fost doar hoți, dar și proști, că n-au știut să facă un gif (imagine animată de scurtă durată) și au îngrămădit toate elucubrațiile într-un singur chenar, ca găinarii bunurile furate în același sac, la grămadă…
    http://www.nepasadegalati.ro/actualitate/2821-primarul-pucheanu-a-platit-o-identitate-vizuala-a-galatiului-copiata-dupa-logo-ul-orasului-porto.html

    Răspunde
  3. Nu te pricepi la grafică, dar observi că ”la o primă vedere parte foarte aglomerat” și tot îți place.
    Manualul de brand e o prostie, un om de marketing(nu socotim tarabagii) își dădea seama.
    Accepți și un pic de plagiat, dat ție îți place.
    Ce piesă de teatru ai văzut ultima dată, și când?
    Cărți citești sau ai citit ceva înafară de manuale?
    Baftă cu bloggăritul tău de ph7!

    Răspunde
  4. Mult, muult, muuult prea aglomerat.
    Din tot acel amalgam se poate lua doar numele orasului plus un singur element (cel cu valuri si barca) si putea iesi logo acceptabil.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.