Forța unui A-Lister

M-am băgat și eu în seamă la Zoso cu un comentariu la un articol la care am simțit nevoia că trebuie să comentez. Era despre mașini. Și am menționat și despre problemele cu vopseaua pe care le am la al meu VW Jetta la un moment dat. Cu link. Despre Jetta nu vorbesc aici, că până la proba contrarie eu sunt boul care nu și-a spălat-o zilnic și în final a murit de putrezeală. Dacă vreți, am scris și bune și rele și dezamăgiri despre mașinuța mea de clasă medie. Voi continua (e clar că e articol de promovare, da? Maică-mea nu-i de vină, boul care-și asumă sunt eu). Însă, vreau să vă atrag atenția asupra forței pe care o are un A-Lister. Doar din comentarii, Zoso.ro a fost a treia mea sursă de trafic ieri după Google (1) și rețele sociale (2), iar azi e pe locul 2 după Google. N-am să spun că am văzut asta accidental în timp ce beam o bere și mâncam niște alune vărsate, că nu mă crede nici fiică-mea care nu știe nici să vorbească. M-am uitat ca vițelușul la sursele de trafic chiar dacă nu o fac de obicei – îmi știu Feng Shui-ul la blog de multă vreme, common. Bănuiam ce înseamnă un link la Zoso, dar nici chiar așa. Și n-am doar 10 unici pe zi nici pe vreme de plajă ca să mă cac în sus și să vibreze de la KFC, deci rahatul pe care îl mănânc îmi este cunoscut la gust de câteva luni bune. Și rahatul ăsta pe care îl mănânc eu acum îl știe și Vali, dar s-a săturat de pingback-uri irelevante, uneori primite de la ruși, chinezi sau indieni care îl adoră pe parte economică sau mărire a penisului (cazul meu) :). Poate mai învață ceva agențiile de PR despre forța unui A-Lister care își menține stilul și valorile. Sau vor zice că pup în cur și își vor bea cafeaua în continuare cu viitorii lor amanți zâmbind provocator de sexy. Iar pentru cei care nu au înțeles încă că eu sunt un blogger wanna be care îl pupă în cur pe Zoso pentru audiență, le doresc multă baftă la pește, neapărat cu montură specială pe care au dat bani grei ca să tragă la avat.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

6 comentarii la „Forța unui A-Lister”

  1. Nu zic, e bun sa ai surse bune de trafic, dar in ce priveste textele pe care le scrii, e totusi bine sa scrii cat de cat mai cenzurat, pentru ca poate mai sunt si copii ce vin de pe google, si iti citesc injuraturile si frustrarile.. si isi iau un gust nasol despre ce inseamna un blog. Si ma refer strict la ce zice Zoso.. evident nu in toate postarile.

    Răspunde
  2. Zoso are un stil propriu pe care iti ia ceva timp sa-l intelegi si sa-l poti digera dar in esenta este un tip de treaba iar blogul lui bate la cur muuulte bloguri.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.