Feedback Kaufland Galati 3

Kaufland Galați 3 este cel de la ”Ultimul Leu”. Eu mai merg pe la ei pentru că sunt aproape de casă, iar la unele produse recunosc că n-au prețuri rele. Mi-ar plăcea să găsesc și bere Timișoreana la 6 pack, nu numai la bax mare din care îmi iau la bucată, dar asta probabil ține de producător și distribuitor, nu de Kaufland. Azi am fost din nou și am făcut cumpărături la ei, dar m-am lovit de aceleași vechi probleme în exterior, mai exact în parcare.

Problema numărul 1. Mereu sunt mașini parcate pe trecerea de pietoni. Dacă parchez un rând mai departe de intrare, deja este o adevărată aventură să duci căruțul la mașină. Efectiv nu ai loc să treci cu un căruț de cumpărături printre alte mașini, pentru că riști să le zgârii pe cele parcate regulamentar. Trebuie să ocolești destul de mult ca să ajungi la mașină.

E drept că mai ai și noroc să găsești două locuri de parcare goale și să treci cu căruciorul de cumpărături pe acolo, dar asta se întâmplă destul de rar, mai ales în rândul de lângă magazin, mai ales la ore de vârf când toată lumea trece direct de la serviciu ca să mai cumpere ceva. E trist faptul că paznicii au grijă mereu să atenționeze cu zel clienții că nu mai pot intra în magazin pentru că în 30 de minute se închide, dar nici unul nu aruncă niciodată un ochi la trecerile de pietoni, astfel încât să-i roage frumos pe cei care parchează acolo să găsească eventual un alt loc de parcare.

Parcare Kaufland Galati 3 trecere de pietoni

Pentru situația de mai sus alte magazine de gen folosesc niște stâlpi care încadrează trecerile de pietoni astfel încât să nu poată parca nimeni pe ele, dar să poți trece cu cu căruțul pe acolo. Și așa se rezolvă multe probleme pentru că nici oamenii de la pază nu trebuie să se certe cu cei care parchează total lipsiți de empatie.

De exemplu, mulți poate nici nu-și dau seama că parchează aiurea și nu o fac din rea intenție, dar dacă ar fi niște stâlpi puși acolo totul ar fi mult mai ok pentru toată lumea. Fără să se supere nici clienții, nici oamenii de la pază că trebuie să fie cu ochii pe ei.

A doua problemă e că se parchează foarte des în primul rând de mașini pe o bandă de circulație pe sens, banda 1. Acest lucru face destul de grea ieșirea mașinilor care au parcat pe primul rând și vor să iasă pe prima străduță. Pentru că acolo e chiar zona de intrare și mereu e îmbulzeală de pietoni și mașini. Noroc că nu parchează mai nimeni pe locurile destinate persoanelor cu handicap, că astfel ar rezulta doar o singură bandă pe sens și treaba ar fi și mai amuzantă. De exemplu, dubița albă din imaginea de mai jos nu este parcată pe un loc de parcare, ci pe banda de circulație din parcarea magazinului. Intuiți după săgeata din stânga mașinii care indică celălalt sens de mers.

Parcare Kaufland Galati 3 pe banda de circulatieAici deja am văzut că unele magazine sau mall-uri practică blocarea roților. Se supără un client odată, se supără altul altă dată, dar așa se duce vorba că se blochează roți și lumea începe să învețe să parcheze corect. A… și ziceam că nu se folosește parcarea pentru persoane cu handicap? Mai priviți odată poza de mai sus. Da, mașina aia de taxi din colț stânga sus (Logan-ul albastru cu galben), ocupă deja un loc acolo.

În rest, știți că eu nu sunt cârcotaș de fel. Am dat doar un feedback. Dacă cei de la Kaufland vor citi acest articol și vor rezolva măcar una din probleme, eu mă declar fericit. În rest nu am ce să le reproșez. Ba chiar am și un feedback pozitiv: personalul de la case e super amabil și politicos, iar de fiecare dată când am fost cu fiică-mea acolo au reușit să creeze o atmosferă foarte plăcută și prietenoasă.

 

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

3 comentarii la „Feedback Kaufland Galati 3”

  1. Casiere bandite și nesimțite. Citez: ati avut doua produse ( bāi, DOUA produse, nu doua sute, DOUA, atât !!!!). dați-mi-le înapoi sā vi le mai scanez o datā! Rezultat, ce sā vezi, suma dublā! I-am aruncat bonul în fata. O altā banditā, colegā din apropiere m-a mustrat: vā rugăm sā vā purtați frumos cu colega. Concluzie: kaufland “ultimul leu”( cu litere mici)= grup infracțional organizat. Mulțumesc, nu voi mai reveni și vā voi face o binemeritatā reclamā cu orice ocazie.

    Răspunde
  2. Nu trebuia sa le acoperi numerele. Chiar nu trebuia. E greseala lor. E urat la Kauflandul pe care-l frecventezi tu. La Kaufland Slobozia e o armonie pura intre oameni. Taximetristii fiind inclusi si ei in categoria “oameni”.

    Răspunde
  3. Taximetritriştii ştiu că locurile de parcare pentru handicapaţi sunt de fapt şi de drept pentru ei :)) Ala nu e un cărucior, ci emblema breslei. Glumesc, glumesc…

    Ţin minte că în 39, la Kauffland doi, într-o seară era un bizon care dorea să parcheze cât mai ÎN supermarket. Ca să fie aproape de maşină fundu’ lui de boss.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.