Facebook Pages with Locations si o chestie foarte nasoala

Facebook Pages with Location sunt locurile alea unde îți dai check in când îți bei cafeaua sau ieși cu prietenii la o bere. Teoretic, sunt realizate de cei care dețin locul respectiv. Tot ei pun în prealabil poze, program de lucru, număr de telefon, adresă de email sau alte detalii. Dacă vor.

Însă lumea vine și își dă check in. Și pune poze. Totul bine și frumos până acum. Dar dacă cineva rău intenționat vrea să-ți strice ploile? Adică, să sugereze ca poză de profil o imagine a concurenței. Sau cu o găină zburlită. Sau cu un porc rânjind. Sau cu orice altceva. Mă rog, ați prins ideea.

Da, durează un pic până imaginea respectivă nou propusă va fi revizuită și aprobată de Facebook. Tocmai asta e și problema. Că durează. Pentru că atunci când tu observi că imaginea a fost schimbată, intri și propui o altă imagine, relevantă. Numai că durează. Și așa ajungi să stai cu o imagine nepotrivită (care nu încalcă politicile Facebook, dar e nepotrivită pentru locație). Și dă-i de pe mai multe conturi de Facebook cu propuneri de schimbare a imaginii de profil pentru locație. Și nimic. Pentru că durează. Eu sunt într-o astfel de situație cu o pagină de locație.

Momentan nu am să vin cu exemplu concret, cu link. Am idee ce și cum, iar dacă situația continuă voi pregăti niște bombonele online. Între timp, am făcut și reclamație la Facebook și nimic (au răspuns între timp cu ceva ce știam – acea pagină e publică și trebuie să aștept dacă am dat suggested edit). Pentru că durează. Toate procedurile de recăpătare a imaginii originale au fost demarate săptămâna trecută, miercuri. Dar…

Da, se poate face claim la pagină. Și direct. Și prin intermediul altui cont care sugerează proprietarul paginii. Făcut și treaba asta. Nu s-a întâmplat nimic până acum, pentru că, ghiciți ce? Durează. Cei de la Facebook au nota 4 la subiectul suport clienți. Probabil sunt o grămadă de retardați care le-ar bloca centrele de suport cu diverse probleme idioate. Înțeleg. Dar asta nu înseamnă că atunci când omului îi arde măseaua, nu există o cale mai rapidă de rezolvare a situației.

Pentru că Facebook Pages with Locations sunt inițial publice. Și toată lumea poate face ce vrea pe acolo până la rezolvarea unui claim. De asta tot mănânc rahat pe subiectul: concentrează-ți totul în jurul blogului pe hosting și domeniu propriu. Pentru că acolo ești la tine acasă. Când folosești serviciile altora, fie că-ți place, fie că nu-ți place, suporți și astfel de consecințe. Nici cu clienții care dau bani pe Facebook Ads nu stau prea bine la suport. Într-o lună am avut probleme cu două facturi (dintr-o eroare nu aveau invoice number). Am stat 6 zile lucrătoare să se rezolve situația. În condițiile în care era un caz de client-furnizor, nu de utilizator care folosește gratuit serviciile rețelei de socializare Facebook.

Și nu se întâmplă numai la mine, ci și la case mai mari (nu știu dacă am voie să dau nume). Client mare cu om dedicat contului lor. Problemă raportată joi. Nu s-a auzit nimic de rezolvare nici până azi la ora asta (a se vedea data publicării acestui articol, nu data citirii).Facebook sucks

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

6 comentarii la „Facebook Pages with Locations si o chestie foarte nasoala”

  1. Asta se întâmplă când Facebook vrea să copieze orice. Da, la Foursquare mă refer. Acolo există o comunitate de Super Useri care editează venue-urile și se asigură că informațiile și fotografiile postate sunt corecte și decente.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.