Există fake-uri în orice domeniu: Estetică

Scriu acest articol pentru că de trei ani de zile mă ocup, printre altele, de prezența online a unei companii care activează în domeniul esteticii corporale și faciale. Așa că am învățat destul de multe lucruri de-a lungul timpului despre acest domeniu. Și am început să descopăr că fake-urile în domeniul aparaturii din acest domeniu apar din ce în ce mai des pe piața din România. Dacă știți persoane care apelează la astfel de tratamente faciale și corporale dați-le să citească acest articol. Va fi un plus de informație și de siguranță.

În primul rând despre asta e vorba, despre siguranță. Atunci când alegi ceva pentru fața sau corpul tău este foarte important să alegi originalul. Pentru că nu e de joacă cu sănătatea și înfățișarea. De cele mai multe ori, fake-urile sunt mai ieftine. Sunt chinezării replicate la o calitate îndoielnică, neverificată, netestată.

Acest lucru permite furnizorului de servicii să achiziționeaze un aparat sau un dispozitiv medical pe care în mod normal nu și l-ar permite, la un preț mult mai mic. Și, implicit să ofere tratamente clientului final la un preț mai mic. Sau nu. Unii își păstrează prețul mare în condițiile în care oferă calitate mult mai proastă. Dar nu despre asta e vorba, că e loc pe piață pentru toată lumea. Important e doar ca pacienții și clienții să aibă acces la surse corecte de informare precum acest articol. Nu de alta, dar există riscuri pentru sănătate.

Un fake este un produs contrafăcut. Îi știți pe băieții ăia în parcări care vin la tine cu ceva ce seamănă a iPhone, dar vor să-ți vândă, de fapt, un iPhone cu Android? Ei bine, ăla e un fake. Sau pe vremea când apăruse Puma la noi (eram mic), eu m-am pricopsit cu o pereche de pantofi sport marca Ruima pentru că mamei i s-au părut mai ieftini. Ăla era un fake (ce am mai plâns atunci :)). Există fake-uri peste tot. Nu mai vorbim de haine, ceasuri sau genți.

În acest articol am să vă dau două exemple de fake-uri în domeniul esteticii faciale și corporale. Este vorba despre copiile tratamentelor de întinerire cu oxigen hiperbaric Intraceuticals și epilarea definitivă SPL cu aparatură Yperion. Intraceuticals și Yperion sunt originalele. Să începem cu epilarea definitivă SPL, că tot e un subiect discutat. Deci, dacă cineva se laudă că face epilare definitivă cu SPL și nu are un aparat Yperion, nu face epilare definitivă cu SPL.

E fake, minte. Și chiar ar putea fi dat în judecată de Yperion Paris pentru asta. Pe lângă faptul că și-ar pierde mulți clienți pe motivul ”Păi tu dacă mă minți la o chestie din asta minoră cum că ai SPL, dar n-ai, pe mine ca și client cu ce altceva mă mai minți? Nu mai am încredere!”. SPL este o tehnologie mai nouă și mai eficientă decât vechea tehnologie IPL. Din varii motive care nu fac subiectul acestui articol (se găsesc rapid pe Google). Însă, tehnologia SPL este patentată de Yperion și este marcă înregistrată. Dacă cineva se laudă că îți oferă epilare definitivă cu SPL, verifică să fie un aparat Yperion. Există în lume doar 4 aparate cu tehnologie originală SPL: L600, L800, L900 și cel mai nou și performant, respectiv Yperion Or-Light. Le vedeți aici. Atât. Acum știți :)

Al doilea exemplu e cel legat de Intraceuticals. Intraceuticals este un tratament compus din două mari aspecte. Oxigen hiperbaric și substanțe speciale numite și infuzii. Brusc, toată lumea a început să ofere chinezării cu oxigen hiperbaric, pentru că Intraceuticals e scump la achiziție și mi se pare că nu are voie să și-l ia orice clinică (nu știu sigur). La urma urmei e tratamentul Madonnei și a altor vedete de la Hollywood – vedeți aici câte testimoniale au de la vedete. Însă nu oxigenul hiperbaric este cuiul lui Pepelea. Ci infuziile.

Intraceuticals are un aplicator special realizat în Japonia cu precizie chirurgicală (că altfel nu se formează bula de oxigen hiperbaric care ajută la infuzia substanțelor în profunzimea dermului). Asta înseamnă că noțiunea de oxigen hiperbaric este frecție la picior de lemn fără aplicatorul original. E ca și cum aș avea eu un compresor cu oxigen hiperbaric și curăț calculatoare cu el. Apoi, e vorba de substanțe. Formula unică Intraceuticals nu a putut fi replicată până acum. De aceea, pentru rezultate optime e nevoie atât de aplicatorul original folosit cu o presiune de 3,5 bari, cât și de substanțele orginale Intraceuticals care trebuie să fie arătate (inclusiv data de expirare) și desigilate în fața clientului.

Fake

Poate nu e genul de articol cu care v-am obișnuit pe blog, dar e ceva mai tehnic care ne poate deschide ochii să fim mai atenți cu fake-urile. Din orice domeniu.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Un comentariu la „Există fake-uri în orice domeniu: Estetică”

  1. Foarte interesant! Eu am o prietena care a tot apelat de-a lungul timpului la tot felul de vouchere pentru diferite tipuri de tratamente (e genul careia nu ii poti spune ca e gresit ceea ce face pentru ca ea stie tot). Nu are legatura cu cele 2 tehnici enumerate de tine, insa ea s-a ales cu o arsura pe mana de gradul 2 de toata frumusetea. Asa ca e bine sa fim bine informati, in orice domeniu!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.