Digi nu livrează routerul la 3 lei

I-am tras tatălui meu acasă internet de la RDS. Cel mai mic pachet, ăla la 29 lei. Nu-i trebuie mai mult pentru că în afară de stat pe net de pe smartphone nu face. Însă îi trebuie router wireless și am zis că pentru 3 lei pe lună îl pot comanda la pachet pe cel oferit de RDS. Comanda am făcut-o online și mi-a apărut acolo opțiunea și îndemnul de a adăuga un router la pachet pentru numai 3 lei pe lună. Ba mai mult, bannerul cu router la 3 lei pe lună apare și în contul meu online, adică încă este promovat intens. Dar… nu e pe stoc. Pe 07.03.2014 a fost făcută instalarea. Tot pe 07.03.2014 a fost făcută și comanda la routerul Digi. Astăzi suntem în 02.04.2014 și tocmai am fost informat pentru a treia săptămână la rând că routerul nu e pe stoc și că ne mai auzim peste 5 zile, apoi peste alte 5 zile și tot așa. Pe 07.04.2014 deja se face o lună de facturare și voi plăti un serviciu pe care nu l-am folosit deloc. Azi am comandat un router wireless de la eMAG și îl voi instala pe acesta. La urma urmei oamenii nu sunt obligați să-mi dea router dacă nu au pe stoc, dar ar putea măcar să nu se mai laude cu el. E ca și cum mi-aș face abonament la Orange azi și să-mi zică “veniți dumneavoastră să vă luați telefonul când o sosi pe stoc“. Nici o companie din România nu stă atât de prost ca Digi la organizarea stocurilor și probabil la suportul pentru clienți. Când mi-am pus UPC acasă, în 2 zile instalarea era gata cu tot cu router wireless de la ei. În punctele de lucru de la firmă avem ClickNet de la Romtelecom și routerele au venit instant. Operatori de telefonie mobilă precum Orange, Vodafone sau Cosmote îți dau telefonul mobil pe loc la un abonament. Nu voi anula comanda la routerul respectiv de la Digi. Chiar sunt curios cât va dura să onoreze o comandă pe care am lansat-o de ceva vreme. Update: wow, nu știu dacă în urma articolului sau nu se pare că routerul e pe stoc. Ieri nu era, azi este. Dacă e în urma articolului, jos pălăria pentru reacția rapidă. Print Screen Digi

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

33 de comentarii la „Digi nu livrează routerul la 3 lei”

  1. Am comandat pe 30.03.2015 la RCS-RDS un DIGI Smart Card pentru TV . Au trecut peste doua luni si inca nu am primit cardul. Am facut saptamanal sesizari telefonic la RCS si on line pe site-ul lor si de fiecare data am primit acelasi raspuns “cardurile se livreaza in limita stocului disponibil” Nu am reusit sa aflu de la operatorii RCS-sezizari cat timp trebuie sa astept pana mi se va livra acest Digi smart card pentru TV. Cred ca este secret de stat !!!!

    Răspunde
  2. Au trecut aproape 6 luni de cand am semnat contractul la ei si inca astept routerul, fata de CI+ pe care l-am primit dupa doar 3 luni de asteptare dupa semnarea contractului.

    Răspunde
  3. Eu sunt din Craiova si din pacate lucrurile nu sunt asa cum am citit mai sus… Am comandat un router online impreuna cu abonamentul FiberLink 1000 pe data de 01.10.2014 si inca astept sa primesc acest router… Am facut 3 sesizari online si am sunat de 2 ori pana acum la ei, ultima data astazi… Mi se serveste aceeasi placa: nu sunt rutere in stoc, sunt pus intr-o lista de asteptare cronologica, o sa ma contacteze ei…
    Bataie de joc maxima!

    Răspunde
  4. E aiurea ca RDS nu cunoaste o data certa sau aproximativa, iti da impresia ca comanda de pe vestitul olx.ro :) e destul de aiurea ca sunt zone in care rds este singurul furnizor de tv prin cablu… si unii nu pot sau nu vor parabolica la fereastra… si eu ma numar printre nefericitii care stau de luni dupa decodoare hd… ne-am facut traditie sa sunam la relatii cu clientii, deja ne cunosc pe acolo, intr-o vreme se chinuiau sa ceara adresa, nr comenzii acum cand le zicem numele ne iau direct cu clasica replica, ca e in atentia lor comanda si in cel mai scurt timp solutioneaza, si cand intrebi ce inseamna scurt timp, te ia cu aveti putina rabdare, doar putinica rabdare (am zis ca inregistrez replica asta si o pun pe youtube)… pe la Timisoara merge sa ai pe cineva la “buticu” rds si te anunta telefonic cand primesc decodoare sau alte echipamente si mergi pur si simplu si iti da, conditia este sa ai o comanda inregistrata sa aibe acoperire… e si penibil asa ca ajung pensionarii sa isi ia scaunelul si gazeta si asteapta ca pe timpul lui Ceusescu la rand de lapte… si vad un decodor pe masa angajatilor RDS si repede ca au si ei comanda… si “idiotul” care nu cunoaste practica sau nu are suficient tupeu asteapta cu lunile sa vina vreun cataclism natural si sa spere ca nu e nimeni la rand si primesc si ei… daca UPC nu era atat de comod si cablau si blocul nostru, in ideea ca blocul vecin e cablat… iar pt noi trebuie sa mai conving cel putin 5 apartamente sa se cableze (da, eu trebuie sa conving, ca pt 1 singur abonat nu se merita efortul nici fizic nici financiar sa cableze), eram de mult in relatii incheiate cu RDS… exceptand experienta cu decodoarele hd este o experienta placuta cu ei… dar un mic detaliu strica intregul basm… intr-un mileniu al vitezei, intr-o perioada in care clientul, stapanul nostru… gust amar…

    Răspunde
      • aud si?… oricum logica oricui ar spune ca rds sta pe bloguri ce ii lauda nu ii critica… pana si cand comanzi ultimul model auto aparut pe piata ti se comunica o data sigura cand iti este gata masina… si pe principiul ca rsd nu sta intr-un client, in cazul in care se sperie cand aude ca dureaza ani sa primesti un echipament renunta la contract si se orienteaza pe alta piata sau planeta… pe principiul asta mai bine ii spui omului verde in fata ca nu vei avea niciodata suficiente echipamente sa onorezi cererea din simplu motiv ca nu iti pasa sa iti mearga afacerea, ca in excelul de zel te crezi dumnezeul cablarii… bine ca nu stau si dupa router de la rds noroc ca magazinele sunt suprasaturate de routere mai ieftine, mai scumpe, mai fitoase… ar trebui facut un blog anti-rds si stranse semnaturi impotriva lor si mers pana la obtine interzicerea de a permite sa ti se aprobe o cerere cand sti ca nu ai cum onora acea cerere… e fustrant sa fi client rds…

        Răspunde
  5. Am aproape 1 lună jumătate de când am comandat Digi SmartCam HD şi încă nu e pe stoc. :)
    Ai fost norocos că ţi-a sosit routerul doar după 3 săptămâni (chiar dacă nu-l ridici). ;)

    Răspunde
    • Eu am ridicat routerul deja. Culmea e că mi s-a dat sms că e în stoc la 3 ore după scrierea articolului, în condițiile în care cu o zi înainte primisem sms că mai trebuie să aștept 5 zile pînă la noi informații. Coincidență sau nu, am fost plăcut impresionat.

      Răspunde
      • Răspunsul meu era pt. Bodolay Botond – am apăsat aiurea (grăbit) când am scris comentariul. :)
        Tu cred că ai vreun cunoscut care-ţi urmăreşte blogul şi lucrează la RDS Galaţi. :)

        Răspunde
  6. Deci am scris pe 2 aprilie că am comandat, din contul meu Digi, routerul care a făcut subiectul acestei discuții.
    Acum, azi, 24 aprilie am primit SMS și mail cum că routerul e disponibil în locația aleasă de mine și că e rezervată șapte zile.
    22 de zile.
    N-o să-l ridic că nu-mi trebuie, am făcut doar un test.

    Răspunde
  7. Am comandat ieri prin interfata online stick-ul, in primul e-mail scria asa:

    Stimate abonat Durai Adi Constantin

    Aţi primit acest email datorită faptului că aţi comandat prin interfaţa Contul meu Digi echipament de tipul Stick (Internet) pentru adresa # Numarul de bucati comandate este 1

    Aţi optat pentru ridicarea echipamentului din casieria #

    Comanda are id-ul: #

    Puteţi anula oricând comanda plasată folosind interfaţa Contul Meu Digi.

    In maxim 2 zile lucratoare va vom anunta cind va fi disponibil echipamentul comandat de dvs.

    Vă mulţumim,
    Echipa RCS&RDS

    In 2 zile imi vor spune CAND ESTE DISPONIBIL, astazi am primit urmatorul e-mail:

    Stimate abonat Durai Adi Constantin,

    Stick internet 3G pe care l-ati comandat online la RCS & RDS, nu este, momentan, disponibil in stocul punctului de prezenta indicat de dvs.
    Revenim in 5 zile pentru confirmarea disponibilitatii echipamentului.

    Va multumim pentru asteptare!

    RCS & RDS

    Peste cele 5 zile inseamna ca ma vor anunta ca nu este disponibil si ca vor reveni dupa alte 5 zile, nici gand sa imi spuna CAND va fi disponibil, sa stiu si eu una si buna.

    Cat despre tableta, imi iau gandul de la ea.

    Răspunde
  8. Eu ce sa mai spun, ca am sticku’ de net mobil, dar n-am cartela. Sa nu mai zic ca am facut cerere prima data de stick, evident nu l-am primit, l-am cumparat de pe net, si m-am dus la o duduie deasta de la RDS, i-am cerut doar cartela si sa bage stickul in abonament. Evident duduia mi-a spus ca nu are cartele, dupa ce a verificat stickul, sa nu cumva sa fie furat sau sub abonament deja. :) Deci si daca ai, astia tot nu ofera.

    Răspunde
  9. Inseamna ca n-ai avut contracte cu Romtelecom. Eu imi astept de doi ani de zile telefonul fix (cica, primit gratuit) si de aproximativ un an de zile routerul WiFi (tot gratis, cica). Oricum, in zona mea cei de la Digi se misca destul de bine, inca prea laudati.

    Răspunde
    • Am avut cu Romtelecom acum 4 ani, dar am reziliat. În schimb, la serviciu avem contracte cu ei și totul a fost ok ca echipamente livrate, inclusiv routere wireless livrate la timp în orașe precum Galați, Brăila, Tulcea, Tecuci, Focșani, Bârlad și Iași.

      Răspunde
  10. La mine pana a venit routerul a durat 3 saptamani,iar acum o luna de zile am comandat o tableta Samsung Galaxy si nici pana in ziua de azi nu am primito.Pacat ca stau asa de prost la organizarea stocurilor si la suport clienti,deoarece pe partea de internet nu ii intrece nimeni.Adevaru ca internet de 1000mbs nu mai ofera nimeni si la pret destul de mic.

    Răspunde
      • E viteza de “pana la 1000 Mbps”, adica in momentul in care doarme toata lumea din cartier si esti singurul online, e posibil (daca ai echipamente) sa atingi viteza asta… :)

        Răspunde
  11. Eu m-am abonat la Fiberlink 2 si mi s-a promis acel stick, de mai bine de un an tot il astept, de fiecare data cand trec pe la ei, rar ce-i drept caci platesc online, mi se spune ca nu au pe stoc. Acum mi-au promis o tableta, acelasi lucru, 5 zile… alte 5 zile. Probabil dupa ce ii voi vizita impreuna cu cei de la ANPC vor avea pe stoc cele promise.

    Răspunde
  12. Am luat router de la ei iar la o luna l-am dus inapoi deoarece mi-am luat ceva mai performant.Surpriza a fost ca desi l-am preda in ianuarie,a venit 3 ron si pe februarie chirie router,desi dupa ce i-am sesizat,au stornat suma.Nu saraceam din 3 ron peste cei 86 pe care-i platesc lunar dar ma intreb,daca taceam ramanea ca ei?

    Răspunde
  13. Update: wow, nu știu dacă în urma articolului sau nu se pare că routerul e pe stoc. Ieri nu era, azi este. Dacă e în urma articolului, jos pălăria pentru reacția rapidă.

    Răspunde
    • eu vreau sa ma abonez la net, cablu si net mobil la RDS, dar numai de rele citesc si in plus au un stil asa de alambicat de a-si prezenta ofertele ca te innebuneste. In plus pentru prelungiri de contract ofera tablete la preturi mici ( 10- 30 lei pe luna ) , dar pentru clienti noi NU ! Atunci stati cu cei pe care-i aveti , RDS !
      P.S. am fost clinentul RDS la inceput intre 2003-2006 , deci s-au dezvoltat pe banii mei !

      Răspunde
      • Din punctul meu de vedere RDS au oferte foarte bune privind raportul dintre calitate și preț. Stau în schimb cel mai prost la calitatea suportului tehnic și la stocuri din câte văd.

        Răspunde
  14. @Ciprian: da, despre cititor vorbeam, că aveam deja decodor Humax HD și vroiam să fac schimb, să nu am două telecomenzi.
    La fel a fost și cu Humax-ul: am intrat la ei, am cerut decodor și l-am primit pe loc…în timp ce un amic din Constanța așteaptă de mai bine de un an. Vroiam să îi cedez lui decodorul, dar nu se poate doar în cadrul aceluiaș județ.
    În Baia Mare unde locuiesc eu nu există UPC, dar din câte am văzut la cumnatu-mio în București…well…nu m-a dat pe spate.

    Hai că între timp am făcut o comandă la router, să văd în cât timp vine. Revin cu noutăți în funcție de cum evoluează lucrurile :)

    Răspunde
  15. Peste 3 zile se împlinește 1 lună de când aștept TV-ul pentru care am optat în cadrul campaniei de fidelizare – au renunțat și la mesajul cu “ne auzim peste 5 zile”. :) Azi sunt 8 zile de când am comandat Digi SmartDTV CI+ – în cazul lui încă mai vin mesaje de “reauzire” peste 5 zile. :)

    Răspunde
    • Mie UPC mi-a dat și TV, de fapt un voucher de 1.399 lei cu care am putut să-mi iau orice Smart TV Samsung dintr-un magazin Altex sau Media Galaxy. Am mai pus 300 lei și mi-am luat un TV fain. Nu am așteptat deloc. UPC par mai inteligenți la acest capitol – în loc să vină problemele peste ei și să nu mai facă față precum RDS, aceștia s-au apucat de externalizat prin parteneriate.

      Răspunde
      • E mai inteligent cu voucherul – rezolvi problema repede și elegant.
        Din păcate, eu sunt un client captiv: chiar dacă în Iași există și UPC (chiar la scara alăturată, care e cablată de ambii operatori), nu se bagă peste RDS. Am fost foarte supărat când au scos canalele Discovery și am vrut să plec de la RDS: m-am dus la UPC și când au aflat că scara mea e cablată doar de RDS, mi-au răspuns foarte tranșant – nu intră peste blocurile RDS. Punct. Și sunt convins că și invers e aceeași situație…

        Răspunde
  16. @Bodolay – Carduri CI+ sunt din belsug, de fapt importante sunt cititoarele de carduri (care costa fix 5 lei bucata), cardurile de acces fiind aceleasi ca la vechile sisteme de tip STB, MediaBox, DVR etc.

    @Gabriel – Cand ziceam ca RDS e o companie care merge din inertie, au sarit pe mine toti cititorii tai, acuzandu-ma ca fac reclama la UPC sau chiar ca lucrez pentru ei… Ei bine, nici una, nici alta. Doar ca stilul in care fac cei de la RDS “afaceri” mi se pare lipsit de logica, conduita si fairplay… Ca tot veni vorba de promisiuni ale RDS, un prieten de-al meu asteapta de aprox. 2 ani (nu exagerez) stickul pentru Internet mobil, asa ca, dragii mei, trageti singuri concluziile…

    Răspunde
  17. Nu e chiar așa de grav.
    Eu am comandat în decembrie un Smart Card CI+, tot online, și după două zile am primit SMS că pot să mă duc să-l ridic. Nu m-am dus imediat…au expirat cele cinci zile în care era rezervat cardul.
    Apoi am comandat din nou. După trei zile m-au anunțat că e disponibil și e rezervat cinci zile. Deja era înainte de Crăciun…dute-vino toată ziua, pregătiri, stres…am uitat să mă duc după el.
    Anul ăsta am comandat din nou (a treia oară)…însă de data asta am așteptat aproape o lună. Dar a venit, l-am ridicat de la punctul de lucru și merge excelent.
    Deci speranțe sunt :)

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.