Dezabonează-te de la toate newsletterele pe care le ștergi din prima de obicei

O căsuță de email aglomerată creează oboseală psihică. Poate de cele mai multe ori dai mass delete la anumite mailuri sau newslettere pe care le primești, dar la care nu mai știi când te-ai abonat.

Oprește-te pentru un moment, deschide fiecare newsletter și gândește-te dacă mai dorești să rămâi abonat sau nu. Dezabonându-te îi vei face un bine și firmei respective și ție pentru că vei avea mai multă ordine.

Firma respectivă va avea o rată de deschidere mai bună și o rată de click mai bună pentru că vor deschide mesajele de la ea doar cei interesați. Astfel îi va crește și reputația domeniului și IP-ului de trimitere.

Tu vei avea un inbox mai curat, aspect ce te va feri mai mult de tentații, de distrageri și îți va oferi mai multă claritate asupra zilei. La fel ca și în viață, lasă să îți intre în inbox elementele cu adevărat importante.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.