• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to primary sidebar
Gabriel Ursan

Gabriel Ursan

Blog personal

  • Despre mine
  • Marketing
  • Tehnologie
    • Criptomonede
  • Internet
    • Blogging
    • Shopify
  • Diverse
    • Dezvoltare
    • Personale
  • Vlog
  • Contact
    • Publicitate
    • Consultanță
    • Cursuri

De ce mailurile tale ajung în SPAM

07/09/2015 De Gabriel Ursan 18 Comments

Pentru că te zgârcești la o soluție de email marketing calumea. Am testat o grămadă. Nimeni nu vrea să cheltuiescă 15 dolari pe lună ca să trimită mailuri calumea.

Repet, nimeni nu vrea să cheltuiească măcar 15 dolari pe lună ca să trimită mailuri calumea. Și se scarpină la cur cu câțiva dolari pe lună ca să aibă și ei newsletter, că cică e la modă. Dar nu merge. Au rată de deschidere mică și CTR egal cu 0.

De ce? Repet. Pentru că se zgârcesc. Primesc mailuri de la firme mari în folderul de SPAM. Băi, și mă refer la firme mari. Gen ING. ING a început să-mi intre în SPAM. Și culmea, sunt un abonat fidel. Care deschidea mereu mailurile de la ei și dădea click la call to action. Și fără să-i marchez ca SPAM niciodată în viața mea, au intrat la SPAM. De ce? Nu știu. Soluția lor pare safe, pare ok, pare ceva făcut profesionist. Și totuși intră la SPAM. Ciudat. Nu îi învinovățesc de nimic. Nici măcar că au o soluție ieftină (nu cred că au o soluție ieftină). Dar…

Nu sunt singurii. Sunt abonat la o grămadă de newslettere. Până și alea cu bani peste noapte pe net îmi intră în inbox. Și nu i-am adăugat la safe senders. Nu cred că stă cineva să adauge ceva la safe senders sau în adress book chiar dacă toată lumea face CTA pe treaba asta. Eu consider că e degeaba practica asta. Că nu merge.

Ce mai știu? Mai știu că toate cursurile online îi învață pe antreprenorii online să aibă un call to action care să facă omul care intră pe site să se aboneze. Nimic rău în asta. Îmi place că majoritatea aleg MailChimp pentru că e moca. Însă ce e moca nu e bun. Nu că prin MailChimp nu ai ajunge în inbox sau oferte (Gmail).

Dar MailChimp nu-ți oferă tot la contul moca. Apoi, MailChimp are o problemă cu linkurile de afiliere. Dacă bagi linkuri de afiliere sistematic în mailurile tale există riscul să-ți radă contul (ai citit cu adevărat termenii și condițiile lor?). Și închei spunând că dacă ai depășit cei 2.000 de abonați (că doar nu țintești low) vei plăti de te rupi. Chestia asta cu un cont gratuit e o capcană să te prindă la ei. Și rămâi. Și plătești. Și asta e. Gratis e ok, nu?

NU. Gratis nu e ok. Eu cu GetResponse mă înțeleg cel mai bine pentru mine și clienții mei sau alte proiecte. Ai 30 de zile gratis să-i testezi. Și vei vedea cum mailurile tale ajung cum trebuie, unde trebuie. Și vei privi partea de email marketing în alt mod. În modul ăla în care îți gestionezi potențialii clienți calumea. Modul ăla în care poți să măsori ok ce și cum. Modul ăla în care știi că odată ce ai trimis un newsletter chiar va ajunge unde trebuie.De ce nu ajunge mail in inbox

Citește și...

About Gabriel Ursan

Iubesc tehnologia, marketingul online și internetul. Sunt soț și tată, iar în timpul liber îmi place să scriu pe blog, să beau bere, să fac sport sau să mă dau cu bicicleta. În rest, conduc departamentul de marketing al unui grup de companii din România și îmi place la nebunie ce fac. Scrie-mi un comentariu mai jos ;)

Reader Interactions

Comments

  1. Coffee says

    07/09/2015 at 08:21

    Am incercat putin Getresponse, dar facilitatile la RSS to email sunt putine si emailurile ajung tot in Promotii. E mai degraba potrivit pt cei care fac campanii de marketing. In rest, pt un blog – FeedBlitz sau FeedPress. Feedburner ar fi inca OK daca google l-ar relansa.

    Răspunde
    • Postolachi Dumitru says

      07/09/2015 at 08:43

      Pe Feedburner rata de deschidere este extrem de mică. Sau cel puțin în cazul meu e de numai 10% – din peste 15.000 de abonați doar aproximativ 1.500 deschid și ajung pe site via Feedburner.

      Răspunde
      • Gabriel Ursan says

        07/09/2015 at 09:06

        Tu ai foarte mulți abonați. Iar unii din ei probabil și-au făcut adresă de email specială de participat la concursuri. Și poate între timp s-au lăsat de treaba asta :)

        Răspunde
    • Gabriel Ursan says

      07/09/2015 at 09:09

      Feedburner nu e chiar email marketing. Doar livrează niște mailuri și cam atât. Dar nu area partea de autoresponder, landing page etc. Toate ajung în zona de oferte, inclusiv MailChimp. Depinde de adresa de email folosită, dar la un moment dat toate sunt identificate de Google ca mailuri automate si sunt bagate la oferte.

      Răspunde
  2. Coffee says

    07/09/2015 at 08:49

    Nu stii daca Feedburner livreaza toate emailurile. Nici celelalte nu trec usor de 30%.

    Răspunde
    • Postolachi Dumitru says

      07/09/2015 at 08:52

      Nu știu, dar știu câți vizitatori ajung via email-feedburner…

      Răspunde
    • Gabriel Ursan says

      07/09/2015 at 09:05

      De livrat se livrează. De deschis nu se deschid :)

      Răspunde
  3. Postolachi Dumitru says

    07/09/2015 at 09:19

    Vezi că e posibil să ai un bug la sistemul de comentarii: la oricare alt comentator am opțiunea RĂSPUNDE dar atunci când comentezi tu nu mai am dreptul de replică.

    Răspunde
    • Gabriel Ursan says

      07/09/2015 at 09:21

      Nu. Am pus comentariile nested doar pe 2 niveluri. Că se vede nașpa pe mai multe niveluri :)

      Răspunde
  4. Postolachi Dumitru says

    07/09/2015 at 09:20

    Și încă o treabă cu FeeBurner – am aproximativ 5.000 de abonați neconfirmați :)

    Răspunde
  5. Coffee says

    07/09/2015 at 09:26

    Eu am nevoie doar de RSS to email, nu vreau sa fac campanii. Doar pt asta nu merita 15 euro pe luna. Daca scoti bani da, iti amortizezi cheltuiala.

    Răspunde
    • Gabriel Ursan says

      07/09/2015 at 09:28

      E o vorbă: Înainte să scoți bani, tre să bagi bani :)

      Răspunde
  6. Postolachi Dumitru says

    07/09/2015 at 09:31

    Înainte să scoți bani trebuie să scoți capul din nisip (sau din cutie)… apoi faptul că investești bani nu înseamnă automat faptul că vei și scoate bani…

    Răspunde
  7. Coffee says

    07/09/2015 at 10:16

    Gabriel, e adevarat. Nici FeedPress pe care il folosesc eu nu e free, dar diferenta de pret pana la Getresponse nu se justifica pt RSS to email. Cel mai bine arata optiunea asta de la Feedblitz, dar are un bug la abonarea cu yahoo.

    Răspunde
  8. Coffee says

    07/09/2015 at 16:28

    Citesc ce zic bloggerii mari din afara si vad ca zic cam acelasi lucru ca tine- vrei sa iti cresti lista de abonati, ia un serviciu premium.

    Răspunde
  9. Coffee says

    07/09/2015 at 16:32

    Nu poti sa incluzi si imagini in newsletter-ul tau Getresponse?

    Răspunde
  10. Roxana says

    06/10/2015 at 16:21

    Cred ca 15$ este un pret decent pentru un serviciu premium de newsletter, iar cine se zgarceste la o astfel de suma inseamna ca are un obiectiv foarte mic. Mai cred ca atunci cand iti doresti un blog serios, este de preferat sa alegi servicii de calitate pentru ca asta inseamna intr-o oarecare masura ca iti respecti cititorii. Nu poti sa umpli un blog cu reclame, sa astepti sa faci prima suta de euro lunar si abia apoi sa vrei sa oferi si cititorilor atentia cuvenita. Poate chestiile care par minore pentru unii, fac diferenta si poate ca nu e vorba neaparat de newsletter ci de modul de gandire.

    Răspunde
  11. Bogdan says

    31/10/2015 at 14:24

    Da asa e.. nu trebuie sa te zgarcesti la autoresponder tinand cont ca un singur email trimis iti poate scoate banii care ii platesti pe un an de zile la autoresponder.
    SI da intr adevar sunt foarte multii solutii pe piata momentan: GetResponse, Aweber, Active Camapaign, Icontact,Infusionsoft..etc etc insa nu doar asta conteaza.
    Conteaza de fiecare data inainte sa trimiti emailul sa faci un spam check, sa fii atent la cuvintele care le folosesti headlineurile folosite.
    Daca nu esti atent.. poti folosi cele mai tari optiuni de email marketing de pe piata.. emailurile tale tot in spam vor ajunge ;)

    Răspunde

Comentează la acest articol Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primary Sidebar

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMag prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Fashion Days prin acest link.

Ultimele articole

Card Revolut

Ce este Revolut și de ce îl folosesc

IOTransfer, un iPhone Manager și Video Downloader bun

Shopify dropshipping sau stoc propriu

[Video] De ce să îți faci magazin pe Shopify? Ce să alegi: Dropshipping sau stoc?

Revista Explore

Adevăr sau adevăr cu Revista Explore Galați

DJI Tello

Cum e DJI Tello, drona de 100 euro

Despre crearea unui magazin online cu Shopify

[Video] Vreți să fac un set de tutoriale video despre Shopify?

El Chapo Netflix

Seriale Netflix: El Chapo – Corupția ucide!

Mircea Pavalache It si tech

Recomandare canal YouTube: Mircea Pavalache It si tech

Mateo Politi

Două despre falsul medic Matteo Politi, italianul cu 8 clase care făcea operații estetice

Superland Brasov

Cum a fost la Superland Brașov

Urmărește-mă

  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Email Newsletter

Duminica la 11 trimit un email cu rezumatul articolelor noi.

Politica Cookies

Blogroll

  • Andrei Cismaru
  • Cetin Ametcea
  • Dan Dragomir
  • Mihai Vasilescu
  • Radu Dumitru
  • Rețete Culinare
  • Vali Petcu

Arhive

  • Politică de confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Acest site folosește cookies pentru a oferi o experiență plăcută de utilizare. Dacă îl vizitezi în continuare înseamnă că ești ok cu asta.OkAflă mai multe