De ce mailurile tale ajung în SPAM

Pentru că te zgârcești la o soluție de email marketing calumea. Am testat o grămadă. Nimeni nu vrea să cheltuiescă 15 dolari pe lună ca să trimită mailuri calumea.

Repet, nimeni nu vrea să cheltuiească măcar 15 dolari pe lună ca să trimită mailuri calumea. Și se scarpină la cur cu câțiva dolari pe lună ca să aibă și ei newsletter, că cică e la modă. Dar nu merge. Au rată de deschidere mică și CTR egal cu 0.

De ce? Repet. Pentru că se zgârcesc. Primesc mailuri de la firme mari în folderul de SPAM. Băi, și mă refer la firme mari. Gen ING. ING a început să-mi intre în SPAM. Și culmea, sunt un abonat fidel. Care deschidea mereu mailurile de la ei și dădea click la call to action. Și fără să-i marchez ca SPAM niciodată în viața mea, au intrat la SPAM. De ce? Nu știu. Soluția lor pare safe, pare ok, pare ceva făcut profesionist. Și totuși intră la SPAM. Ciudat. Nu îi învinovățesc de nimic. Nici măcar că au o soluție ieftină (nu cred că au o soluție ieftină). Dar…

Nu sunt singurii. Sunt abonat la o grămadă de newslettere. Până și alea cu bani peste noapte pe net îmi intră în inbox. Și nu i-am adăugat la safe senders. Nu cred că stă cineva să adauge ceva la safe senders sau în adress book chiar dacă toată lumea face CTA pe treaba asta. Eu consider că e degeaba practica asta. Că nu merge.

Ce mai știu? Mai știu că toate cursurile online îi învață pe antreprenorii online să aibă un call to action care să facă omul care intră pe site să se aboneze. Nimic rău în asta. Îmi place că majoritatea aleg MailChimp pentru că e moca. Însă ce e moca nu e bun. Nu că prin MailChimp nu ai ajunge în inbox sau oferte (Gmail).

Dar MailChimp nu-ți oferă tot la contul moca. Apoi, MailChimp are o problemă cu linkurile de afiliere. Dacă bagi linkuri de afiliere sistematic în mailurile tale există riscul să-ți radă contul (ai citit cu adevărat termenii și condițiile lor?). Și închei spunând că dacă ai depășit cei 2.000 de abonați (că doar nu țintești low) vei plăti de te rupi. Chestia asta cu un cont gratuit e o capcană să te prindă la ei. Și rămâi. Și plătești. Și asta e. Gratis e ok, nu?

NU. Gratis nu e ok. Eu cu mă înțeleg cel mai bine pentru mine și clienții mei sau alte proiecte. Ai 30 de zile gratis să-i testezi. Și vei vedea cum mailurile tale ajung cum trebuie, unde trebuie. Și vei privi partea de email marketing în alt mod. În modul ăla în care îți gestionezi potențialii clienți calumea. Modul ăla în care poți să măsori ok ce și cum. Modul ăla în care știi că odată ce ai trimis un newsletter chiar va ajunge unde trebuie.De ce nu ajunge mail in inbox

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

18 comentarii la „De ce mailurile tale ajung în SPAM”

  1. Da asa e.. nu trebuie sa te zgarcesti la autoresponder tinand cont ca un singur email trimis iti poate scoate banii care ii platesti pe un an de zile la autoresponder.
    SI da intr adevar sunt foarte multii solutii pe piata momentan: GetResponse, Aweber, Active Camapaign, Icontact,Infusionsoft..etc etc insa nu doar asta conteaza.
    Conteaza de fiecare data inainte sa trimiti emailul sa faci un spam check, sa fii atent la cuvintele care le folosesti headlineurile folosite.
    Daca nu esti atent.. poti folosi cele mai tari optiuni de email marketing de pe piata.. emailurile tale tot in spam vor ajunge ;)

    Răspunde
  2. Cred ca 15$ este un pret decent pentru un serviciu premium de newsletter, iar cine se zgarceste la o astfel de suma inseamna ca are un obiectiv foarte mic. Mai cred ca atunci cand iti doresti un blog serios, este de preferat sa alegi servicii de calitate pentru ca asta inseamna intr-o oarecare masura ca iti respecti cititorii. Nu poti sa umpli un blog cu reclame, sa astepti sa faci prima suta de euro lunar si abia apoi sa vrei sa oferi si cititorilor atentia cuvenita. Poate chestiile care par minore pentru unii, fac diferenta si poate ca nu e vorba neaparat de newsletter ci de modul de gandire.

    Răspunde
  3. Gabriel, e adevarat. Nici FeedPress pe care il folosesc eu nu e free, dar diferenta de pret pana la Getresponse nu se justifica pt RSS to email. Cel mai bine arata optiunea asta de la Feedblitz, dar are un bug la abonarea cu yahoo.

    Răspunde
  4. Eu am nevoie doar de RSS to email, nu vreau sa fac campanii. Doar pt asta nu merita 15 euro pe luna. Daca scoti bani da, iti amortizezi cheltuiala.

    Răspunde
  5. Am incercat putin Getresponse, dar facilitatile la RSS to email sunt putine si emailurile ajung tot in Promotii. E mai degraba potrivit pt cei care fac campanii de marketing. In rest, pt un blog – FeedBlitz sau FeedPress. Feedburner ar fi inca OK daca google l-ar relansa.

    Răspunde
    • Pe Feedburner rata de deschidere este extrem de mică. Sau cel puțin în cazul meu e de numai 10% – din peste 15.000 de abonați doar aproximativ 1.500 deschid și ajung pe site via Feedburner.

      Răspunde
      • Tu ai foarte mulți abonați. Iar unii din ei probabil și-au făcut adresă de email specială de participat la concursuri. Și poate între timp s-au lăsat de treaba asta :)

        Răspunde
    • Feedburner nu e chiar email marketing. Doar livrează niște mailuri și cam atât. Dar nu area partea de autoresponder, landing page etc. Toate ajung în zona de oferte, inclusiv MailChimp. Depinde de adresa de email folosită, dar la un moment dat toate sunt identificate de Google ca mailuri automate si sunt bagate la oferte.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.