De ce dai share la toate mizeriile?

Dacă puneam aici hora cu maimuțe, bețivii de pe 7 cărări sau un citat motivațional plin de truisme gen Poptamaș, era plin de share-uri pe Facebook. Pot să-mi explic multe, dar mai puțin asta și întreb: de ce dai share la toate mizeriile de pe Facebook? N-ai tupeu să pui întrebarea asta pe Facebook cu un share :)

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

7 comentarii la „De ce dai share la toate mizeriile?”

  1. Daca e tradare – sa stim si noi.
    Daca lumea asta toata e o mare mizerie, atunci haidati sa o facem si mai mare. Evindent ca nimeni cu considera ca prin share contribuie la mizerie si mai mare, conteaza doar sa-si satisfaca poftele, deci doar asa, ca sa enerveze pe altii, ca atata il duce mintea, si altceva decat mizerie in capul respectivului nu se gaseste altceva. In aceasta ecuatie, Mizerabilii de Victor Hugo e o cu totul alta poveste !

    Răspunde
  2. Tot nu inteleg de ce va agitati aici pentru nimic.
    Fiecare om are “hachitele lui”, micile lui “pasarici” pe creier. Eu am un intreg stol, desigur. ;)
    Sunt chestii mult mai importante, daca-mi permiteti o parere.
    Stiti ce am invatat eu cu varsta? Cel mai important lucru, cred eu: toleranta.
    Sa nu judec pe nimeni si, mai mult, sa nu dau sentinte. De multe ori lucrurile nu sunt cum par sa fie.
    Prezumtia de nevinovatie trebuie luata in calcul totdeauna.
    Of, sudistii astia, agitati sunt! ;)

    Răspunde
  3. Ca si in cazul betivilor (care se considera doar “consumatori”) si aici sunt mai multe motive ! Unii o fac din amuzament (cazul filmetelor, bancurilor, samd), altii o fac pentru a suplini lipsurile (preiau citate), altii pentru a castiga cate ceva la un concurs. Si daca nu-i trebuie ? Nu face nimic, are nevasta, copii sau alte obligatii. Mai sunt si prietenii care din simpatie sau pentru a nu supara alti colegi dau like & share, sau simplu particip. Din aceasta salata nu lipsesc nici fanii. Avalansa electorala o demonstraza cu prisosinta ! Si daca nu erau alegeri … se dadeau like-uri la echipe de fotbal.
    Rar apar cei care distribuie o informatie in scopul de a fi citita de altii. In general se distribuie doar cu scopul de a distribui. Nu este altceva decat fenomenul de spam extins la nivel de retea de socializare.

    Răspunde
    • Și gratis :) Chiar sunt curios câți o să dea share la articolul ăsta. Probabil cei care sunt deja disperați de share-urile idioate pe care le dau cu spor prietenii lor de pe Facebook.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.