Dacia Dokker se da in teste la bloggeri? Ar fi o treaba…

Pentru că oamenii trebuie să știe că vor primi exact de banii pe care îi dau, sau poate chiar mai puțin. Am fost în urmă cu ceva timp de la Galați la Brașov cu o Dacia Dokker nou nouță.

S-au cumpărat două pe firmă și trebuia să transport niște chestii mai voluminoase care nu încăpeau în Jetta. Relativ nou nouță asta a pe care am condus-o eu. Nu știu dacă avea mai mult de 4.000 Km în bord. E prima dată când am condus așa ceva și credeți-mă că am condus Dacia Logan la viața mea de mi-a ieșit pe ochi, deci nu vă grăbiți să comparați.

Logan e parfum pe lângă Dokker. E oarecum logic având în vedere diferența de clasă, scop și încadrare. Motorizarea de care vorbesc este una diesel de 1.5. La 90-100 Km/oră deja trebuie să fii mai atent pentru că noțiunea de stabilitate nu mai e chiar așa bine definită.

Zgomot serios în habitaclu. Nu e ca la mașinile de transport marfă de tonaj mai mare, dar hai să zicem că alte mașini din aceeași clasă, mai scumpe ce-i drept, sunt ceva mai silențioase.

De la Poiana Sărată la Brașov am schimbat locul la volan cu un coleg și am experimentat și poziția de pasager dreapta. Cred că mai mult loc ai în Twizy, decât ca pasager dreapta în Dokker. Nu e treaba constructorului, dar dacă îi pui și suport superior pentru bagaje la 90 Km/oră ai parte și de niște șuierături serioase la pachet.

Nu o luați în nume de rău, nu critic Dacia Dokker. Poate e cea mai ieftină mașină din clasa sa. Poate are anumite atuuri de care nu mi-am dat seama în cei 300 și ceva de Km parcurși. Dar în urma experienței mele cu Dacia Dokker asta e părerea mea. Și rămân în cap cu o vorbă populară: cât dai, atâta face. Sper să fie ok la capitolul siguranță măcar. Nu de alta, dar am văzut că multe firme își înnoiesc flota cu astfel de mașini. Și e bine să fie măcar sigure dacă nu confortabile, stabile sau silențioase.

P.S.: Nu sunt blogger auto. Sunt doar un fel de client.

3 comentarii la „Dacia Dokker se da in teste la bloggeri? Ar fi o treaba…”

  1. Nu cred că vor da vreodată la blogger sau media în general vehicule comerciale. Doar siteuri/publicații nișate exact în acest segment.

    Contează consumul, capacitatea de încărcărcare, service-ul cat mai ieftin și abia apoi vin cerintele tipice ale automobilelor…

    Nu o spun crezând că toți managerii de flote își urăsc șoferii. O spun pentru că fiecare consideră că și-a ales șoferi suficient de capabili să conducă în siguranță în orice mașină, care înțeleg că astfel de automobile sunt concepute pentru a merge în anumit regim și că vor scoate tot ce e mai bun din ea.

    Când gândești așa, îți pasă mai puțin de siguranță și cu atât mai puțin de ce sunet e în mașină la 130 la oră. La 90 la oră cam tot ce oferă aceste mașini de găsit. Dacă dincolo de asta face gălăgie, va motiva aproape sigur șoferul să meargă mai lent. Dacă nu-i pasă de consum, măcar de bataia din cap să-i pese…

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.