Dă share ca să vezi – cel mai de rahat sistem

Conceptul dă share sau ceva de genul ca să vezi conţinutul postat mi se pare cel mai mizerabil concept posibil. În perioada asta am stat mai mult pe tabletă decât pe laptop şi am rupt Facebook-ul în două :). Sunt de acord să primesc un pop-up cu un mesaj de genul dă share la prieteni dacă ţi-a plăcut ce ai văzut, dar nu mă pune frate să-ţi dau like sau share la un conţinut pe care nici măcar nu l-am văzut. Mai nou, băieţii tare deştepţi care chipurile fac marketing online şi brand awareness te îndeamnă să îţi confirmi vârsta autentificându-te cu al tău cont de Facebook, ca ulterior (fără să-ţi dai seama), să se posteze automat la tine pe wall un videoclip sau poză cu ce ţi-a plăcut înainte ca măcar să vezi. Poate eu vreau să intru pe un conţinut să văd despre ce e vorba şi mai apoi să comentez naşpa despre el dacă nu mi-a plăcut. Nu, tu mă obligi să zic mai întâi că-mi place şi după aia mai vedem noi. Şi aşa un simpatic dans batacha a devenit viral pentru că ai dat click pe un cur care se mişcă mai bine decât într-o partidă de sex (aşa cum îl şi promovează marii maeştrii în ale promovărilor online). Uite că eu vă dau ceva şi mai sexy decât batacha fără să vă condiţionez de like, share sau alte prostii. E treaba voastră cui daţi share fără obligaţii :).

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

10 comentarii la „Dă share ca să vezi – cel mai de rahat sistem”

  1. Foarte enervant tipul acesta de spam, ca pana la urma este un spam jegos. Nu avem ce face decat sa le evitam, daca nu ar avea succes cu siguranta nu ar mai aplica aceasta metoda, simplu :)

    Răspunde
  2. si eu sunt impotriva acestor practici…mai sunt si bloggeri care te obliga sa dai link sa citesti un articol, mi se pare injositor si de aceea zic pas de fiecare data.

    Răspunde
  3. Îi criticăm şi ni se pare oribil dar metoda funcţionează. Pentru o bucată foarte bună din populaţia online, autentificarea/verificarea/etc prin facebook a devenit ceva instinctiv.

    Pentru ei nu e aşa mare ofuscare ca la noi să se ceară aşa ceva. Când văd link-uri d-astea mă enervez pe moment, caut variante de ocolire (la unele se poate) sau trec mai departe. Nu consum prea mult timp dându-le satisfacţie.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.