Te interesează crypto? Am un articol actualizat aici despre cum cumperi crypto și de unde cumperi crypto sigur, simplu și rapid.
Landing page-ul este o pagină de sine stătătoare la care utilizatorul ajunge după ce a dat click pe o reclamă (pay-per-click ads, postări de social media, bannere etc). Landing page-urile sunt intens folosite în campanii de marketing pentru că se disting de restul website-ului, în sensul că se concentrează pe o singură ofertă.
Obiectivele variază de la caz la caz: înscrieri la cursuri/webinarii, download de ebook-uri, abonări la newsletter sau cumpărarea de diferite aplicații de tip SaaS.
Landing page-urile sunt indispensabile oricărui om de marketing care vrea să ruleze campanii eficiente. Din acest motiv, popularitatea lor a crescut constant în ultimii ani, lucru care se observă cu ușurință și în graficul Google trends din 2004 încoace:
Un landing page trebuie să fie privit ca un pitch de vânzări eficient, concentrat doar pe oferta curentă. Un landing page bun trebuie să explice oferta scurt și la obiect pentru a convinge vizitatorii să urmeze un call-to-action, indiferent care ar fi el.
Toți experiții în marketing recomandă folosirea de landing pages pentru că îți permite o targetare precisă a audienței și strângerea de informații prețioase, cum ar fi adresa de email sau numărul de telefon. Aceste informații ar trebui să meargă către o listă de emailuri care să-ți permită convertirea prospecților în clienți.
Ce nu este un landing page
Trebuie să înțelegi că un landing page nu înseamnă homepage-ul website-ului tău. Un landing page nici măcar nu face parte din website-ul tău. Automat, asta înseamnă că landing page-urile nu necesită aceleași elemente incluse de regulă pe un website – cum ar fi meniuri de navigare sau multiple call-to-action către diferite secțiuni. Aceste elemente se exclud în mod voit pentru ca vizitatorul să se concentreze doar pe obiectivul principal al paginii, fără să i se distragă atenția de la obiectivul principal de conversie.
Landing page-urile trebuie să fie extrem de precise și clare, spre deosebire de un homepage de website unde totul este răsfirat, astfel încât vizitatorii să găsească toată informația pe care o caută despre business-ul tău și să navigheze către diferite secțiuni.
Ești curios dacă homepage-ul website-ului tău poate substitui un landing page? Găsește răspunsul la următoarele două întrebări și vei afla soluția:
- Homepage-ul website-ului tău are un singur obiectiv de conversie?
- Homepage-ul website-ului tău are un call-to-action unic, care duce la efectuarea unei conversii?
Te interesează marketingul? Am un articol actualizat aici despre cele mai bune unelte de marketing care îți cresc câștigurile.
Vrei un email Duminica?
Trimit un email pe saptamana, Duminica la 11:00. Contine articolele din saptamana anterioara. Doar daca scriu ceva. Altfel nu te deranjez.