Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?

Mai exact, ce folosiți pentru a vă gestiona veniturile și cheltuielile? Bine, la venituri e simplu. La cheltuieli e mai dificil, că sunt mai multe :) Există mai multe variante. Fișiere excel, aplicații mobile sau chiar o agendă. Fiecare cu ce consideră că e mai util. Dacă folosiți o aplicație, care e aceea, că în Play Store sunt o groază? Dacă folosiți un excel, cum l-ați structurat? Eu caut o variantă prin care să gestionez veniturile și cheltuielile la fel ca într-o firmă, numai că pentru scop personal. Adică, să bag acolo veniturile și cheltuielile pe măsură ce apar, iar când vreau diverse rapoarte să le pot genera cu ușurință. Probabil o aplicație bună de smartphone ar fi cea mai indicată, dar care? :) Orice sugestie e binevenită. Mulțam`!Personal finance

(P) Obține -20% reducere pe viață la comisioanele de tranzacționare crypto pe Binance folosind linkul meu de afiliere. Este reducerea maximă pe care probabil o poate oferi un afiliat cu vechime (majoritatea pot oferi doar 10%). Vezi aici lista completă de linkuri cu bonusuri și reduceri. Acest material nu este un îndemn sau un sfat de investiții.

14 comentarii la „Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?”

  1. Eu nu gestionez nimic. Din ce am pun o suma de o parte si restul arunc in stanga si in dreapta. Incercasem si eu odata o aplicatie dar mai mult pierdeam timpul ca sa o actualizez.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.