Mai exact, ce folosiți pentru a vă gestiona veniturile și cheltuielile? Bine, la venituri e simplu. La cheltuieli e mai dificil, că sunt mai multe :) Există mai multe variante. Fișiere excel, aplicații mobile sau chiar o agendă. Fiecare cu ce consideră că e mai util. Dacă folosiți o aplicație, care e aceea, că în Play Store sunt o groază? Dacă folosiți un excel, cum l-ați structurat? Eu caut o variantă prin care să gestionez veniturile și cheltuielile la fel ca într-o firmă, numai că pentru scop personal. Adică, să bag acolo veniturile și cheltuielile pe măsură ce apar, iar când vreau diverse rapoarte să le pot genera cu ușurință. Probabil o aplicație bună de smartphone ar fi cea mai indicată, dar care? :) Orice sugestie e binevenită. Mulțam`!Personal finance

Doar pentru oameni de marketing online open minded și fără prejudecăți care știu cât de cât limba engleză și vor mai mult. This is my simple funnel. Dacă nu, ignorați mesajul ăsta și citiți blogul, că mai sunt și alte articole :)

Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

    14 replies to "Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?"

Comentează la acest articol