Personal finance

Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?

Mai exact, ce folosiți pentru a vă gestiona veniturile și cheltuielile? Bine, la venituri e simplu. La cheltuieli e mai dificil, că sunt mai multe :) Există mai multe variante. Fișiere excel, aplicații mobile sau chiar o agendă. Fiecare cu ce consideră că e mai util. Dacă folosiți o aplicație, care e aceea, că în Play Store sunt o groază? Dacă folosiți un excel, cum l-ați structurat? Eu caut o variantă prin care să gestionez veniturile și cheltuielile la fel ca într-o firmă, numai că pentru scop personal. Adică, să bag acolo veniturile și cheltuielile pe măsură ce apar, iar când vreau diverse rapoarte să le pot genera cu ușurință. Probabil o aplicație bună de smartphone ar fi cea mai indicată, dar care? :) Orice sugestie e binevenită. Mulțam`!Personal finance

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

14 Comentarii

Leave A Response

* Denotes Required Field