Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?

Te interesează crypto? Am un articol actualizat aici despre cum cumperi crypto și de unde cumperi crypto sigur, simplu și rapid.

Mai exact, ce folosiți pentru a vă gestiona veniturile și cheltuielile? Bine, la venituri e simplu. La cheltuieli e mai dificil, că sunt mai multe :) Există mai multe variante. Fișiere excel, aplicații mobile sau chiar o agendă. Fiecare cu ce consideră că e mai util. Dacă folosiți o aplicație, care e aceea, că în Play Store sunt o groază? Dacă folosiți un excel, cum l-ați structurat? Eu caut o variantă prin care să gestionez veniturile și cheltuielile la fel ca într-o firmă, numai că pentru scop personal. Adică, să bag acolo veniturile și cheltuielile pe măsură ce apar, iar când vreau diverse rapoarte să le pot genera cu ușurință. Probabil o aplicație bună de smartphone ar fi cea mai indicată, dar care? :) Orice sugestie e binevenită. Mulțam`!Personal finance

Te interesează marketingul? Am un articol actualizat aici despre cele mai bune unelte de marketing care îți cresc câștigurile.

Vrei un email Duminica?

Trimit un email pe saptamana, Duminica la 11:00. Contine articolele din saptamana anterioara. Doar daca scriu ceva. Altfel nu te deranjez.

Multumesc!

Eroare

14 comentarii la „Cum va gestionati veniturile si cheltuielile?”

  1. Eu nu gestionez nimic. Din ce am pun o suma de o parte si restul arunc in stanga si in dreapta. Incercasem si eu odata o aplicatie dar mai mult pierdeam timpul ca sa o actualizez.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Multumesc pentru share!
Mă poți urmări și pe alte rețele sociale dacă dorești să ținem legătura.
Send this to a friend