Cum sa livrezi fericire, de Tony Hsieh

Cartea Cum să livrezi fericire, de Tony Hsieh este o poveste de succes a unui tânăr antreprenor care a reușit împreună cu partenerii săi să dezvolte o cultură organizațională atât de solidă încât aceasta să reprezinte sursa avantajului competitiv. Tony Hsieh este cel care a vândut LinkExchange către Microsoft pe multe milioane de dolari și cel care ulterior a reușit să dezvolte compania Zappos. Dacă nu ați auzit până acum de Zappos, aflați că este compania care a reușit în comerțul online să ofere ce alții se străduie și reușesc cu greu să ofere abia în comerțul offline: emoții pozitive și legături strânse cu clienții – bazate pe servicii excelente, bineînțeles. De aceea Zappos a fost ”cumpărată” de Amazon. Cartea este recomandată unui antreprenor care are nevoie de inspirație și motivație fie pentru a dezvolta afacerea existentă, fie pentru a crea o afacere nouă. De asemenea, poate fi o lectură interesantă și pentru cei care lucrează în resurse umane, deoarece sunt câteva povești frumoase în carte, iar cultura organizațională este un aspect ce merită să treacă și prin departamentul care se ocupă de oameni. Cartea Cum să livrezi fericire poate fi cumpărată de aici sau de aici.Carte Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.