email marketing

Cum m-am ars cu GetResponse, un email marketing tool

Știți că am tot recomandat GetResponse la mine pe blog pentru gestionarea campaniilor de email marketing. Sincer, îl recomand în continuare, dar cu niște mici precizări.

Nu am descoperit eu apa caldă, dar se pare că eram total afon cu noțiunea de email marketing chiar dacă credeam că știu câte ceva despre subiect. Mai exact, am implementat pentru un client soluția GetResponse acum un an.

Și am creat posibilități multiple de adăugare a abonaților. Numai că de multe ori inserturile de adrese de email erau greșite. Gen adrese de email raportate greșit de client sau adrese de email nefolosite. Și pentru a adăuga cât mai mulți abonați la newsletter acolo am trecut peste pasul cu confirmarea abonării. Clientul și-a tot mutat abonații de la un serviciu la altul și nu voia să piardă nimic.

Așa că mi-am asumat răspunderea să import bazele de date. Știam ce fac. Vina e a mea. Pentru că o listă plină de adrese nasoale înseamnă bounce. Sau și spam. Sau și statistici proaste de deschidere. Sau și statistici proaste de click. Sau și ce vreți voi.

Partea nasoală este că după un an de utilizare GetResponse a închis contul fără o notificare în prealabil. Notificările în prealabil sunt bune. Dar ei nu le-au folosit. Și așa s-a dus tot. Din fericire mi-au dat listele înapoi după câteva zile de mailuri și rugăminți la suport.

Le voi folosi cu alt provider de email marketing. Dar asta nu contează. Învățați din prostia mea. De spammer fără voie ar zice unii. Recomandarea mea vis-a-vis de email marketing e următoarea: mai degrabă mai puțini abonați, dar de calitate, decât o grămadă de abonați care nu sunt activi și pentru care plătiți degeaba. Listele merită construite cu atenție. Lăsați omul ăla să își deschidă mailul și să își confirme abonarea, nu îl adăugați cu japca.

Apropo, eu de astăzi, folosesc pentru blog doar abonările WordPress. Voi vedea eu cum găsesc o soluție să-i aduc înapoi pe cei peste 900+ de abonați, dar doar cu reconfirmare a abonării. Probabil voi avea o rată de succes de 30%, dar mai degrabă o listă curată care citește. Între timp, nu ezitați să vă reabonați la blogul meu folosind căsuța din dreapta.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

9 Comentarii

  • De acord cu tine la ”mai degrabă mai puțini abonați, dar de calitate, decât o grămadă de abonați care nu sunt activi și pentru care plătiți degeaba.” Daca incerci sa promovezi, de exemplu, tamplarie pvc si tie-ti intra pe siteul unde promovezi 10000 oameni zilnic pe care ii intereseaza orice altceva inafara de tamplarie pvc degeaba ii ai pe aia 10k oameni, mai util fiind 500 dar toti sa cumpere.

  • Coffee

    Reply Reply 05/04/2015

    Ce de schimbari pe blogul tau!

  • De asta nu am mai primit e-mailurile. ;)

  • Puţini şi buni, decât mulţi şi proşti.. vorbă veche de când lumea.

  • Coffee

    Reply Reply 24/08/2015

    De curiozitate – ce provider ai folosit pentru clientul tau?

  • Coffee

    Reply Reply 24/08/2015

    Am vrut sa trec pe FeedBlitz, dar au o politica de securitate ciudata – nu prea poti sa subscrii cu yahoo email. Mailchimp te obliga sa treci adresa in footer, o porcarie, iar Getresponse si Aweber sunt prea scumpe. Tot Feedburner ar fi solutia, dar poate fi închis oricand. De Jetpack sunt cam satul.

Leave A Response

* Denotes Required Field