Cum îți faci propriul sistem de afiliere în WooCommerce

Dacă folosești platforma WordPress și ai ales WooCommerce pentru magazinul tău online, ai la dispoziție nenumărate opțiuni de personalizare care să te ajute să atingi orice obiectiv dorești.

Un canal foarte bun de marketing este marketingul afiliat.

Tu vinzi ceva, un influencer vorbește despre ce vinzi tu, iar audiența influencerului respectiv cumpără. Tu ești mulțumit că ai vândut, influencerul este plătit de tine cu un comision pentru că ți-a adus vânzarea, iar clientul se bucură de recomandare.

Cu alte cuvinte asta s-ar numi performance marketing. Adică plătești persoana care îți intermediază vânzările pe baza performanței pe care o are (adică vânzările pe care ți le aduce).

Am un client căruia i s-ar preta mai bine un program de afiliere intern. Sau cel puțin așa se consideră la acest moment. De aceea încă nu s-a gândit să se înroleze în platforme românești de affiliate marketing precum Profitshare sau 2Performant.

Dacă te interesează și pe tine un modul competenet de WordPress cu care să poți seta propriul tău program de marketing afiliat prin WooCommerce, îți recomand EasyAffiliate. Oferă:

  • affiliate dashboard
  • rapoarte în timp real
  • detecție de fraude
  • integrări ecommerce (cu mai multe platforme, nu doar WooCommerce)
  • email marketing
  • plata comisioanelor cu un click (prin PayPal)
  • nu percep comisioane din tranzacții (ceea ce multe platforme fac)

Dacă te pasionează și pe tine subiectul, ți-am lăsat un link de afiliate la EasyAffiliate mai sus.

Spor!

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.