Cum folosim Facebook. Azi: adaugarea in grupuri

Este cel mai scurt articol din seria cum folosim Facebook. Grupurile de pe Facebook sunt făcute cu scopul de a discuta acolo despre un subiect despre care se presupune că toți membrii grupului sunt interesați. Dacă faci un grup pentru a promova diverse rahaturi și adaugi oameni cu japca acolo ca să faci spam, așteaptă-te ca lumea să-ți dea report, unfriend și toate cele. Sunt grupuri bune pe Facebook, întreținute atent. Puțini administratori fac treaba asta ok. Câteva exemple de grupuri de Facebook bune: Grupul Șoferilor din Galați, Animale de Companie, Comerț Electronic etc. Administratorii lor se chinuie să mențină grupurile alea curate și la obiect. În rest, spam, plin de spam peste tot. Vă recomand să le atrageți atenția prietenilor care vă invită în grupuri cu un share la acest articol. Poate vor învăța că practicarea marketingului afiliat pe grupuri, pe lângă faptul că este interzisă de marea majoritate a operatorilor și poate duce la suspendarea contului de afiliat, nu este deloc eficientă. E momentul să faceți curățenie la grupurile în care ați fost băgați cu japca.Grupuri Facebook

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.