Cum faci un magazin online în 2 zile

Existând atât de multe variante bune și gratuite pe piață nu am luat prea mult în serios varianta celor de la Shopify. Însă zilele astea le-am dat o șansă. Și am fost wow!

Am un proiect nou pentru un client și prima dată am dat o tură cu Prestashop. Băi, Prestashop e bestial. Oferă foarte multe facilități complet gratuit. Iar cu hostingul specializat pentru Prestashop cred că poți face un magazin beton.

Dar sunt prea multe chestii și opțiuni pe acolo. Oricât au îmbunătățit ei partea de user experience, nu se compară cu Shopify. De fapt, cele două soluții nu se compară deloc și nici nu ar trebui comparate. Pentru că, deși ambele oferă posibilitatea de a construi un magazin online, sunt chestii un pic diferite ca și concept. Prestashop e o soluție complexă din prima. Shopify e o soluție simplă și pe înțelesul oricui. Serios, nu am mai găsit o variantă atât de simplă ca să faci un magazin online. Totul e mură-n gură.

Dacă știi ce vrei să vinzi, ai prețuri, descrieri și poze la produse, în două zile de lucru full poți avea un magazin online gata de produs bani. Au un free trial de 14 zile ca să vezi treburile.

Eu voi construi ceva 3 în 1 pe Shopify. Site de prezentare optimizat seo on-page, blog și magazin online. Practic, clientul meu va avea un adevărat sediu central în cadrul soluției Shopify. Doar partea de email marketing va fi externalizată prin GetResponse.

În rest, totul e built-in, iar magazinul lor de aplicații compatibile îți oferă soluții pentru tot, dar absolut tot. Și câteva soluții sunt chiar inspiraționale. Prețul este de 29 de dolari pe lună pentru cel mai mic pachet (suficient cât să-ți pui afacerea pe roate). Asta înseamnă aproximativ 116 lei pe lună. Sunt antreprenori care cheltuiesc lunar mai mult pe abonamentul de telefonie mobilă. Ce primești de banii ăstia:

  1. O soluție simplă și scalabilă de a avea un magazin online. Ai suport 100% și e atât de simplu totul încât până și tata cred că s-ar descurca să-și facă un magazin online.
  2. Hosting și securitate de la ei. Nu îți bați tu capul cu setările de hosting, cu securitatea site-ului și a datelor cumpărătorilor. Și nu mai dai bani pe hosting.
  3. Poți vinde și offline gratuit. Adică nu mai trebuie să lucrezi cu un soft antic de facturare. Dacă ai un magazin fizic poți realiza și gestiona vânzările cu Shopify.
  4. Automatizarea plăților cu cardul. Poți primi plăți cu cardul foarte simplu. Iar comisioanele sunt similare cu cele ale băncilor din România.
  5. Sfaturi în timp real despre cum să-ți îmbunătățești rata de conversie și, implicit, vânzările. Rapoarte, analize, tot ce vrei. Merită o tură.

Dacă vrei să-ți faci un magazin online sau dacă vrei să adaugi site-ului tău de prezentare și componenta de vânzări online, fă-ți un cont gratuit la Shopify și vezi dacă ți se potrivește.Shopify

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

16 comentarii la „Cum faci un magazin online în 2 zile”

  1. E interesant siteul tau Gabriel,dar am un sfat pentru tine.te rog nu mai folosii atat de multe reclame!! Te citesc de pe telefon si imi consum tot net ul cu reclamele excesive….

    Răspunde
  2. Salut, in primul rand felicitari pentru site!
    Abia am gasit acest prin intermediu unui anunt de pe Facebook. Imi place.. Ma gandeam sa fac ceva asemanator..dar momentan sunt prea ocupat.
    Ok..despre Shopify..
    tinand cont ca folosesc Shopify de ceva timp , si chiar acum imi incep al doilea magazin..pot spune ca Shopify este cea mai puternica platforma ecommerce momentan.
    De ce anume spun asta? E simplu.
    La cate pluginuri au aparut pentru Shopify, a ajuns un fel de WordPress pentru site de cumparaturi.
    Si da , platesti un abonament lunar..dar asta este.. ai acces la foarte multe pluginuri.
    Ai cart abandonament protection, ai pluginuri in care poti creea promotii cu limita de timp, ai pluginuri care arata in timp real la vizitatorii cum altii cumpara de pe siteul tau, ai plugin pentru upselluri.ai..etc etc
    Plus de asta ai multe solutii de plata, care nu necesita sa ti faci firma..sau absolut nimic..
    Si magazinul este pe domeniul tau.. nu ai nici o treaba cu nimeni.. nimeni nu stie ca este pe platforma Shopify.. totul e super!
    Nu vreau sa fac publicitate degeaba pentruca oricum nu castig nimic.. insa Shopify+Fb ads daca stii sa faci targetare ..inseamna profit urias..
    Plus ca sunt foate multi acum care testeaza nisa facand Free+Shipping si abia apoi construiesc magazinul..
    Inca o data felicitari pentru site.. , i am dat bookmark si voi mai posta pe aici :)

    Răspunde
    • Bogand, cu siguranță te mai aștept pe aici :) Din ce zici, faci bani cu marketing afiliat internațional și avem nevoie de cât mai multe păreri, idei sau experiențe în sensul ăsta.

      Răspunde
    • Da, dar nu automată. Faci tu traducerile cum vrei. Adică dacă nu știi deloc limba engleză nu merită să te apuci de magazin online pe Shopify. Dar dacă știi cât de cât limba engleză, poți să traduci backend-ul și frontend-ul în ce limbă vrei :)

      Răspunde
  3. Dar de ce nu încerci ContentSpeed? S-ar putea să nu-ți placă… dar s-ar putea să-ți placă…

    Răspunde
  4. Sincer să-ți spun in loc să plătesc la Shopify o gramadă de bani pentru a putea avea ceva decent, mai bine îmi faci magazin gratuit, puțin limitat, dar de.. e gratis.. direct de la PrestaShop folosind cloud-ul lor. Sau îmi fac cont pe ShopMania.biz tot gratis, tot PrestaShop parcă, și ești limitat la maxim 50 de produse. Evident vrei mai mult, plătești. Dar pentru un StartUp Gratis, merge.

    Răspunde
    • Suntem prea săraci ca să ne permitem lucruri ieftine sau gratis :)

      În altă ordine de idei, sună logic și normal ce zici tu. Însă atunci când vrei să faci bani, trebuie să bagi bani. Nu dai bani pe soluția de bază, dar pentru diverse implementări și integrări vei plăti module. Și la PrestaShop mi se pare că sunt mai scumpe.

      Adică, nu dai pe o parte, dar dai pe cealaltă :)

      Cât despre Shopmania, am folosit cu ani în urmă. Nu merită introdusă soluția asta în această comparație, că e altceva. Shopify, Prestashop, Magento, Open Cart etc. joacă la un nivel mai mare. Poate au mai avansat acum, nu știu.

      Răspunde
  5. De la Shopify, cel mai mult imi plac articolele lor despre optimizare pe social media. Astia chiar stiu ce vorbesc si o fac pe intelesul tuturor.
    Si eu m-am gandit la un moment dat la Shopify dar am renuntat pentru ca nu imi place ideea de a plati taxa lunara sau anuala, au ceva de genul asta.
    Practic, magazinul nu este al tau, este inchiriat. Daca tot bag bani in optimizari si publicitate, cel putin platesc pentru magazinul meu.

    Răspunde
    • Păi da, este închiriat, dar ca și din chirie, oricând te poți muta. Și în cazul business-urilor offline tot spații în chirie se iau :) Poți oricând să-ți exporți toate datele și să te muți de la Shopify oriunde, ca domeniul magazinului online e al tău ;)

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.