Cum faci managementul unei crize de PR

Crisis Management este un program ce pornește de la o idee simplă: o criză de PR poate izbucni oricând și cu cât suntem mai pregătiți, cu atât riscurile scad mai mult.

PR Crisis Management

Din punctul meu de vedere crizele de PR sunt printre aspectele de criză cel mai greu controlabile. E ca faza aia cu țânțarul. O știți? Cică dacă te crezi mic pentru a deranja pe alții mai mari, imaginează-ți cum e să dormi noaptea în cameră cu un țânțar.

O criză de PR poate fi o lovitură mică în aparență, dar care pe principiul bulgărelui de zăpadă se poate rostogoli până se face mare de tot dacă nu este gestionată corect.

Iar partea interesantă e că o criză de PR poate apărea atât la companii mari, cât și la companii mici și mijlocii. Dacă o companie mare uneori are resursele necesare să se redreseze, o companie mică nu are de cele mai multe ori aceste resurse și poate ajunge în pragul falimentului de la una sau mai multe crize de PR gestionate prost.

Eu personal nu am dat doi bani pe PR cu ceva vreme în urmă. Pragmatic din fire, consideram că dacă există vreo acțiune care îmi aduce rezultate măsurabile pe termen scurt și mediu e bună. Dacă nu, nu mă interesează.

Însă cu timpul de mai ”coci”, mai înveți, mai capeți experiență, mai treci prin niște chestii și îți dai seama că și componenta de PR e destul de importantă în viața sănătoasă a unei companii.

În caz că nu îl cunoașteți, astăzi vi-l prezint pe Radu Turcescu, un consultant de PR specializat pe crisis management de la care puteți afla mai multe despre acest aspect.

De curând a lansat un nou program de crisis management pentru anul 2019, iar dacă tu crezi că te-ar putea ajuta mai multe detalii despre acest domeniu, îți recomand să discuți cu el fără probleme. E un tip ok și sigur vă veți înțelege bine.

VEZI DETALII PROGRAM

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.