Cum îți cureți încet și calm lista de prieteni de pe Facebook și de ce ai dori să faci asta

Pe Facebook poți avea mai multe tipuri de prezențe online. O prezență cu un cont personal și o prezență cu un cont public, de brand personal sau de firmă.

Deși în anumite momente îți vei dori să ai cât mai mulți prieteni pe Facebook pentru a promova afacerea ta, anumite mesaje sau alte chestii, nu e mereu cea mai bună soluție.

De ce?

Foarte mulți prieteni pe care nu îi cunoști și cu care nu interacționezi vor scade rata de vizualizare și engagement a postărilor tale în cazul unui cont personal.

Și foarte mulți followeri sau oameni care au dat like unei pagini fără să fie cu adevărat interesați de acea pagină nu-s buni, nu vorbesc aici doar de conturile personale.

E adevărat că ei formează un număr mare și impresionant, dar algoritmii Facebook văzând că nu interacționează cu conținutul tău, nu mai ”împing” postările tale în fața lor.

Soluția

În cazul paginilor e mai dificil și time consuming să dai remove la ghost accounts, mai ales dacă ai peste 30 de mii de likeuri la pagină. Nici nu-ți vine să te-apuci.

Dar la conturile personale de Facebook e mai abordabilă soluția. După ce te motivezi ca să îi scoți manual pe toți și apoi vezi cât de mult timp îți ia, mai există o soluție.

Soluția ”tihnită”

În fiecare zi când îți vin zile de naștere ale oamenilor, te uiți la cei pe care îi cunoști și pe care nu îi cunoști și le dai unfriend celor pe care nu îi mai vrei în listă.

Nu va fi o soluție rapidă, dar vei forma un obicei constant de curățare zilnică a listei de prieteni de pe Facebook, obicei care în 12 luni îți va oferi mai multe beneficii.

De ce ai face asta?

Din două motive:

  1. Mai puțini prieteni în lista de Facebook (adică doar acei oameni pe care îi cunoști sau cu care vrei să fii prieten) înseamnă conținut mai bun pentru tine. Vei observa că încep să-ți apară postări de la colegi mai vechi de școală sau prieteni de care nu mai știai de mult.
  2. Mai puțini prieteni în lista de Facebook înseamnă mai mult engagement pentru postările tale. Adică oameni care cu adevărat te urmăresc pentru că te cunosc. Prin urmare, le vei apărea și lor mai des în feed. Unii oameni nu că nu îți dau like că nu văr. Ci că nu te văd.

La un moment dat ajungi în viață să ai rezultate mai bune și viață mai bună prin calitate decât prin cantitate.

E ca la influenceri :)

Degeaba te duci la unul cu milioane de followeri dacă produsul tău se adresează unei nișe foarte specifice unde un influencer dedicat îți poate aduce mai mult și mai ieftin.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.