Cum a fost la BGG 4?

Iată că s-a consumat și BGG 4. În cele ce urmează am să vă povestesc câte puțin din ce s-a întâmplat la această ediție a Blog Gathering Galați.

Voi începe cu sponsorii, pentru că fără ei BGG 4 nu ar mai fi fost la fel de fain. Restaurantul Flow a dat dovadă de foarte multă implicare. Mesele au fost aranjate excepțional și am avut fiecare chiar câte o vază cu flori pe masă. Sucuri naturale și cafea pentru toți participanții + farmecul restaurantului Flow, unul din cele mai selecte restaurante din Galați. Apoi, în Union Jack a urmat un rând din partea casei pentru toți cei care au dorit să mai rămână. Cine a fost în Union Jack știe că Union Jack nu mai are nevoie de nici o prezentare :).

Magazinul online de tricouri personalizate TShirt-Factory.ro și magazinul online de ceaiuri TeaWorld.ro au oferit tricouri și sacoșe personalizate BGG plus ceaiuri bune, bune, într-o tombolă organizată ad-hoc. În plus, Galleria Creative Shop (Revista Explore) ne-a ajutat cu multă promovare. Consider că sponsorii merită menționați în detaliu atunci când veți scrie despre BGG pe blogurile voastre. Eventual vă aștept cu un link aici ca să fac update la articol și să vadă toată lumea expunerea evenimentului. Cu cât mai multă expunere, cu atât mai mult sprijin și sponsorizări vom obține data viitoare. E pragmatic ce spun eu acum, dar consider că e destul de realist și de bun simț.

Acum hai să vă povestesc despre prezentările publice. Eu am făcut doar un intro pentru BGG – poate voi vorbi și eu despre ceva la edițiile viitoare. AdiSaan a avut o prezentare amuzantă și captivantă despre meseria de freelancer online. Lucian Talpeș a ținut o prezentare demnă de o conferință bucureșteană cu ștaif în care a vorbit despre festivalul de publicitate EuroBest. Daniel Hendrix a prezentat un proiect foarte interesant legat de artă grafică – se numește Paper Girl și vrea să îl implementeze și la Galați. Radu Turcescu a avut o prezentare interactivă în care a prezentat metoda POT, metodă care a demonstrat că oricine se poate apuca de antreprenoriat.

Apoi ne-am mutat rapid în Union Jack și am socializat în compania unor beri. Apropo, vă recomand berea la halbă de un litru – doar mergeți la Union Jack și cereți o bere Elefant :). Din păcate, fiind atât de mulți, eu tot n-am apucat să schimb o vorbă cu fiecare persoană, deși m-am tot plimbat pe la mese. Eu personal am cunoscut oameni deosebiți și am reîntâlnit oameni deosebiți. Din păcate timpul a trecut atât de repede încât următorul BGG aș vrea să țină o săptămână, ca să mă satur :). În continuare am să vă las în compania unor fotografii de la BGG 4, cu rugămintea ca la final să lăsați un comentariu la acest articol cu părerea și impresiile voastre despre acest eveniment.

Urmează să centralizez formularele de feedback și să revin cu un nou articol în care voi oferi informații exacte cu privire la numărul de participanți, dar și cu formatul viitoarei ediții BGG 5, bazat bineînțeles pe recomandările voastre.

Update: am numărat formularele de feedback și voturile, iar cel mai apreciată prezentare a fost cea a lui Lucian Talpeș. Au fost totuși destul de aproape ca număr de voturi și Adi Saan și Radu Turcescu. Asta nu contează foarte mult, pentru că cel mai votat nu primește vreun trofeu sau ceva de genul, dar sondajul a fost util ca să ne dăm seama ce tip de conținut au apreciat cei prezenți ca să știm cum ne orientăm tura viitoare. Au fost 41 de formulare de feedback completate, dar nu le-au completat toți cei prezenți, plus că unii au mai venit și după. Așa că nu pot să estimez decât că au fost aproximativ 47 de participanți la BGG 4. Dacă nu era totul plin de zăpadă cu siguranță spărgeam bariera de 50 de participanți :). Feedback-urile le voi sintetiza într-un articol separat care urmează foarte curând.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

8 comentarii la „Cum a fost la BGG 4?”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.