5 legături între coșurile cadou de Crăciun și neuromarketing

Coșurile de cadouri pentru Crăciun reprezintă cel mai facil mod de a face cadouri clienților și partenerilor de afaceri. În fiecare an de Crăciun în compania noastră există un schimb frenetic de coșuri de cadouri de Crăciun, care mai de care mai arătoase.

Mulți dintre corporatiști sau oameni de vânzări se apucă probabil deja să facă listele cu clienți sau parteneri cărora să le facă cadou un coș de cadouri de Crăciun și încep să se uite pe ofertele magazinelor online de cadouri care printre altele vând pe internet și coșuri cadou de Crăciun. Însă mulți dintre ei nu mai cred în aceste tipuri de cadouri și le consideră doar o formalitate civilizată de a încheia anul prietenește cu toți cei apropiați.

[feature_box style=”9″ only_advanced=”There%20are%20no%20title%20options%20for%20the%20choosen%20style” alignment=”center”]

Dați-mi voie să vă spun că nu e așa.

Coșurile cadou de Crăciun încă funcționează foarte bine.

[/feature_box]

Cos Cadouri Craciun

În perioada asta citesc o carte foarte tare scrisă de Martin Lindström. Acest tip este unul dintre cei mai mari specialiști în neuromarketing, iar cartea pe care o citesc acum se numește Buyology. Nu am terminat de citit, însă am apucat să parcurg câteva capitole în care se vorbește despre cum un brand poate rămâne în mintea oamenilor.

Știți și voi și cu siguranță o simțiți pe propria voastră piele: atenția oamenilor este din ce în ce mai greu de captat. Suntem bombardați din tot felul de zone cu tot felul de informații. Nu ne mai aducem aminte ce am mâncat la prânz sau dacă am mâncat la prânz, cu atât mai puțin ne aducem aminte de brandurile cu care interacționăm sau de brandurile care se străduiesc să interacționeze cu noi.

De aceea nici eu nu mă voi lungi foarte tare cu acest articol, pentru că atenția scade indiferent cât de interesantă devine informația :) Ce vreau eu să transmit este că în continuare coșurile de cadouri de Crăciun sunt un dar foarte bine primit și pe care merită să-l faci cadou tuturor celor dragi.

De ce sunt o alegere bună coșurile cadou de Crăciun

  1. Reprezintă o abordare prietenească și apropiată. De obicei, coșurile de cadouri pentru Crăciun conțin cozonac, ciocolată, vin sau șampanie și sunt decorate astfel încât cel care le primește să se simtă în atmosfera sărbătorilor, aspect care nu poate genera decât emoție pozitivă.
  2. Își aduce aminte de tine atunci când îl consumă. Am auzit de nenumărate ori expresia asta: ”Ăsta e vinul pe care l-am primit de la Ionuț de la firma X, hai să vedem ce gust are!” De obicei această expresie se aude în preajma celor apropiați, fapt care aduce brandul tău la om în casă.
  3. Apreciază că te-ai gândit la el. De câte ori nu ai auzit sau folosit expresia ”gestul contează”? Ei bine, oamenii își aduc aminte cu mai mare plăcere de cei care le oferă cadouri decât de cei care nu le oferă cadouri. Să fim serioși, toți apreciem când primim un cadou.
  4. Consuma bunătățurile din coșul de cadouri. Fără să dau exemple ca să nu supăr pe nimeni, unele cadouri s-ar putea să nu fie niciodată folosite de cei care le primesc. Însă coșurile cadou conțin dulciuri și băuturi, așa că oamenii care le primesc le consumă și le simt utilitatea.
  5. Un bun prilej să îi aduci aminte de tine în alt context. Dacă te ocupi cu vânzările, cu siguranță pe tot parcursul anului i-ai adus aminte de tine partenerului cu diverse oferte, promoții deal-uri etc. Oferirea unui coș de cadouri de Crăciun este un bun prilej de a discuta în alt context.

Cos Cadouri Craciun Lavanda

Bazându-ne pe cele 5 idei de mai sus, găsesc deja câteva aspecte care la prima vedere nu par foarte semnificative, dar care stau la baza unor concepte de neuromarketing care funcționează încă foarte bine. Deși sunt chestii aparent simple, credeți-mă că sunt studiate și au un impact pozitiv din punct de vedere al cumulului de factori.

Din punctul meu de vedere, coșul cadou ideal de Crăciun merită să conțină un cozonac (de preferat doar cu ciocolată/cacao – fără stafide – nu tuturor le plac stafidele), o sticla cu vin, niște bomboane de ciocolată și o carte bună. Cartea bună merită să adaugi tu personalizat în fiecare coș cadou și să îi scrii eventual o urare pe prima pagină. Astfel își va aduce aminte și mai mult de tine. Mai ales pentru că o carte durează ceva timp până să o termine de citit.

Coșurile de cadouri de Crăciun le poți comanda online de la binecunoscutul magazin de cadouri Giftsolution. Însă apucă-te din timp de treaba asta pentru că am intrat pe link și am observat deja că sunt stocuri epuizate la unele elemente. Nu ezita să-mi lași un comentariu la acest articol legat de ce consideri tu că ar trebui să conțină coșul de cadouri de Crăciun ideal astfel încât să fii sigur că ajungi nu doar la creierul, ci și la inima celui care îl primește. Iată și o galerie foto ca să vă faceți o idee.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

5 comentarii la „5 legături între coșurile cadou de Crăciun și neuromarketing”

  1. Eu pana acum credeam ca coșurile astea cadou devin ineficiente dar recunosc ca m-ai pus un poc pe gânduri cu acest neuromarketing.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.