Comunicatele de presă

Diferența dintre București și Galați este că în București n-am dat niciodată bani pe publicarea comunicatelor de presă în online. Nici în Galați n-am dat bani, cu toate că subtil mi s-a sugerat asta mai mult sau mai puțin direct. Fără falsă modestie, am să spun că am un blog destul de vizitat. Poate mai vizitat decât anumite publicații online de tip multiautor. Am muncit și muncesc pentru asta. Totuși, nu am cerut niciodată bani pe publicarea comunicatelor de presă și nu voi cere niciodată.

E clar că nu le voi publica pe toate. Contează foarte mult ca tipul comunicatului să fie similar cu subiectele pe care le abordez pe blog. Mai trebuie să am și loc de comunicate de presă, pentru că niciodată nu voi publica un comunicat după altul. În rest, nu am pretenții, iar dacă nu public nu se supără nimeni. Iar dacă se supără, asta este, atâta vreme cât nu am nici o obligație față de nimeni. Important este că sunt receptiv, iar această receptivitate în a publica diverse comunicate de presă pe care le primesc direct pe mail s-ar putea să se întoarcă cândva. În sens pozitiv sau negativ :).

Am început acest articol vorbind despre diferențele dintre București și Galați în materie de comunicate de presă.

Printre altele, eu mă ocup și de prezența online a unor companii din grupul pentru care lucrez. Prost, mediocru, dar mă ocup :). Încerc și eu să mai învăț câte ceva, că la câți specialiști online am văzut că se laudă că fac treburi bune, eu prefer să mă fac mic de tot și să învăț. Nu de alta, dar urăsc să fiu penibil. Plus de asta, nu am nici un interes să mă promovez, pentru că nu aș avea timp în acest moment să lucrez și pentru alți clienți. În afară de un advertorial, un banner sau un alt lucru care nu necesită un timp indelungat nu am timp să ofer altceva, pentru că dacă m-aș băga într-o sută de lucruri simultan, n-aș mai oferi calitate.

Revenind la comunicatele de presă, trebuie să spun că am fost plăcut surprins de niște publicații mari. Am să menționez doar Elle și Unica. Aceste publicații mi-au cerut informații despre un business de medical beauty, pentru promovarea căruia lucrez, ca să scrie niște articole la ei. Iar asta e ceva în plus față de publicarea unui comunicat de presă pe care îl trimit eu. Kanal D a venit și a facut un reportaj în clinica pe care o promovez. Nimeni nu a pomenit nimic de bani.

Da știu, veți spune că e și asta o tehnică de vânzare. E corect. Însă e o tehnică de vânzare care îmi face un preview frumos la ce rezultate aș putea obține dacă voi cumpăra publicitate până la urmă. Și atâta vreme cât nimeni nu a pomenit de bani, nimeni nu se va supăra dacă nu cumpăr nimic. La urma urmei, când voi avea buget mai mare, îmi voi aminti cu plăcere de cei care nu au făcut push pe bani și cei care au făcut mai întâi fapte.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.