Cea mai nasoală modalitate de unsubscribe

Pentru că în restul zilelor de sărbătoare am petrecut timp de calitate cu familia, noaptea, după ce adormea toată lumea mi-am verificat în detaliu căsuța de email.

Și am început să dau unsubscribe la listele la care nu mai vroiam să fiu abonat sau la care nici nu știam că sunt abonat. Toate bune și frumoase cu listele care foloseau AWeber sau MailChimp însă la alte liste a fost o adevărată provocare să mă dezabonez. Cea mai nasoală modalitate de unsubscribe mi se pare cea în care trebuie să bagi adresa de mail cu care te-ai abonat. Cel puțin pentru mine, deoarece am vreo 6 adrese de mail pe care le citesc în Gmail și e o adevărată provocare să o nimeresc din prima pe cea corectă.

Mai e și modalitatea aia în care trebuie să dai reply la newsletter cu mesajul “Dezabonare” – nu e profi deloc.

De aceea, recomand tuturor să folosească servicii dedicate de mail marketing precum AWeber sau MailChimp. Eu folosesc AWeber după ce am folosit MailChimp o perioadă.

MailChimp e gratis la început, dar după ce construiești o listă mare de abonați trebuie să plătești mult mai mult decât la AWeber (eu administrez și liste ale clienților mei și am depășit rapid 2.000 de abonați gratis). De aceea, dacă aveți nevoie de o recomandare în acest sens, eu zic să vă faceți din prima cont pe AWeber și să vă construiți lista acolo, ca să scăpați de costuri suplimentare sau frustrări când va trebui oricum să vă mutați pe AWeber sau alt serviciu profesional. Mai multe despre asta am scris în acest articol.

În rest, pentru a da unsubscribe de la un newsletter (pentru a vă dezabona de la un newsletter) căutați în zona de jos opțiunea unsubscribe sau dezabonare, apăsați pe ea și selectați din opțiunile prezentate unsubscribe sau dezabonare, în funcție de limba sistemului.Unsubscribe

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

12 comentarii la „Cea mai nasoală modalitate de unsubscribe”

  1. Mersi pentru MailChimp. Până acum foloseam un plugin Joomla, dar MailChimp îmi oferă un control mai bun asupra utilizatorilor şi a ceea ce trimit.
    Nu neg preferinţa ta pentru Aweber, dar MailChimp îmi dă gratuit ceea ce am eu nevoie.

    Răspunde
  2. Cea mai nasoala modalitate de UNSUBSCRIBE e sa nu existe… si exista foarte multe branduri romanesti cu notorietate care au astfel de liste obtinute prin intermediul unor aplicatii de Facebook dedicate concursurilor…

    Ei bine, te trezesti ca primesti newsletter de la Zana Zanelor (nume generic fara a-l asocia cu ceva anume) aflat in TOP 100 branduri de incredere pentru consumator, si n-ai cum sa te dezabonezi…

    Trimiti un e-mail la tehnic si afli ca esti pe o lista speciala si singura modalitate de dezabonare e sa le scrii un mesaj ca sa te scoata manual.

    Si asa sunt toate listele de newsletter obtinute prin intermediul unor aplicatii de FB care-ti aceseaza datele din profilul personal.

    Răspunde
      • Credeam ca sunt singurul care nu se oboseste sa caute optiunile de dezabonare..mark as spam si delete este cea mai eficienta…are si un beneficiu surpriza…cei care il remit il contorizeaza ca si citit ◀●●●

        Răspunde
        • Eventual daca chiar ne-am obosit sa cautam si n-am gasit link-ul de dezabonare atunci cautam si vechile emailuri ca sa le dam spam si la alea :))

  3. Eu folosesc un script creat de mine, sunt de parere ca e mai bine sa am toate lucrurile “acasa” unde eu controlez absolut totul.

    Logic, link-ul cu dezabonare in fiecare mail trimis si optiunea de dezabonare pe baza de email sunt indispensabile.

    Răspunde
      • In functie de volumul de email-uri trimise se poate sta foarte bine pe un shared. Din testele mele un shared poate trimite chiar si 1000 de emailuri in 20 de secunde, cu toate ca aici mai intervin si limitarile impuse de fiecare firma in parte.

        Pe langa acestea, google permite trimiterea de maxim 500 de mailuri pe ora, deci la o lista de 5000 abonati se poate trimit un mail catre toata lista in doar 10 ore, totul facandu-se automat si gratuit.

        Răspunde
        • Asta e fain. Nu știam. Mulțam de comentariu. Singura chestie nasoală e că dacă ai o listă mare nu vor ajunge toate mailurile în intervalul orar dorit.

        • Cu placere, nu vor ajunge doar daca folosesti gmail sau un host cu limite.

          Din fericire exista hosturi care te lasa sa ajungi la 100mailuri/secunda, iar daca nu faci spam nu iti vor spune reprosa nimic.
          Acum mai depinde si de software-ul folosit, deoarece in testele mele am folosit multithread.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.