Ce extensii să adaugi când faci un magazin online pe Shopify

În acest moment lucrez cot la cot cu niște buni developeri în dezvoltarea unui magazin online pe platforma Shopify. Nu sunt un expert în dezvoltarea magazinelor online, dar la urma urmei de asta există Shopify. Cu niște cunoștințe basic de limbă engleză și de ars gazul pe internet îți poți face un magazin online foarte rapid, fără să investești foarte mult din prima.

Shopify este o platformă SaaS (Software as a Service). Îți faci cont la ei, ai 14 zile gratuite de testare a platformei și apoi poți începe cu un plan care costă doar 29 de dolari pe lună. Partea bună la toată treaba asta este că nu trebuie să investești mii de euro într-o idee ca să afli ulterior că nu merge și să rămâi cu bani pierduți.

În alea 14 zile ai timp suficient (+ resurse gratuite) ca să faci prima vânzare online.

Asta, folosind probabil una dintre cele mai avansate platforme de magazine online la cheie. Am găsit la ei chestii built-in pe care probabil ai da bani grei să le implementezi pe o platformă open source.

De aceea am și pornit acest articol, ca să vă spun care sunt cele mai faine extensii pe care le poți instala înainte sau după (unele merită instalate abia după ce ai ceva trafic) ce ți-ai creat un magazin online pe Shopify.

După ce ți-ai creat un cont de magazin online pe Shopify merită să instalezi următoarele extensii. Dacă știi limba engleză îți vei da seama rapid la ce te ajută.

  • Better Coupon Box – te ajută să obții abonați la newsletter, like-uri la pagina de Facebook, dar și potențiali cumpărători în același timp – nu vrei să pierzi trafic
  • Bulk Discounts – te ajută să creezi rapid cupoane de reducere, dar să le și gestionezi frumos în același timp – inclusiv coduri de discount unice
  • Checkout Boost – aplicația asta te ajută extrem de mult pentru că te lasă să faci tot felul de discounturi personalizate ca să crești conversia
  • Quick Facebook Chat – de ce să instalezi o aplicație de chat pe magazinul tău online când poți să stai de vorbă gratuit cu potențialii tăi clienți pe Facebook?
  • Happy Email – te ajută să setezi ușor un mail de bun venit direct din partea fondatorului – acest lucru creează un prim pas în brad loyality
  • Mailbot – ăsta e genial pentru că detectează singur ce fac utilizatorii tăi pe magazinul tău online și le trimite emailuri care să genereze conversie
  • Personalized Recommendations – aplicația asta e gratuită dacă nu îți aduce mai multe vânzări, iar tupeul pe care îl au dezvoltatorii mi se pare super tare
  • Sales Pop – deși multă lume din mediul online este sceptică când vorbim de treaba asta, ați fi surprinși cât de multe conversii poate aduce

Sper să vă ajute recomandările mele pentru platforma Shopify. Nu ezitați să lăsați comentarii cu alte aplicații sau extensii utile, ca să aflu și eu de ele :)

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

8 comentarii la „Ce extensii să adaugi când faci un magazin online pe Shopify”

  1. Salut !

    Foarte faine articolele tale vis a vis de Shopify. Din pacate, nu am gasit informatii legate despre cum pot integra un API de curier din Romania. Ma poti ghida un pic in acest sens ? Multumesc

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.