Cârcotașii din online

Nu vorbesc de hateri. Haterii sunt foarte buni pentru că reușesc prin argumente să mai pună la punct mizeriile din online-ul românesc. Unii chiar scriu frumos despre asta.

Uneori îmi doresc să am hateri, dar nu am ajuns încă la acel nivel în care cineva să-și bată capul cu mine. Însă în acest scurt articol vreau să atrag atenția asupra cârcotașilor din online. Ăia care spun că orice concurs e cu țeapă. Ăia care cred că ai scris un articol doar pentru trafic. Ăia care au bloguri abandonate și comentează doar pentru că le este mai ușor. Niciodată GabrielUrsan.ro nu va susține depresia. Depresia e pentru oameni slabi. Pot să zic un singur lucru: voi îndepărta din blogroll oameni care nu scriu. Am făcut deja asta. Momentan nu cred că mai e cazul. Drept urmare, dragă cârcotaș care îți place să critici și să nu faci nimic productiv pentru simplul fapt că poți, am câștigat un concurs online pe care experiența ta de concursionist îl cataloga drept țeapă cu expresii de elder gen “ai să vezi”.

Dragă concursionist, m-ai făcut să cred la un moment dat că Zoso te-a luat la p*** degeaba și că tu ești pur și universal, iar oamenii nu te vor la un blogmeet doar pentru că sunt răi și pupă undeva. Să nu crezi că am uitat cum mi-ai dat unfriend pe Facebook ca mai apoi să-mi dai mail și să-mi spui că nu mai poți comunica cu mine.

Ai avut un moment de ură și ți-ai revenit. După care ai continuat cu momente de ură pe Facebook în urma cărora prieteni din online mă întrebau “Ce e cu ăsta? Dă tag. Nu-i frumos!“. Din păcate ești mult mai slab decât vrei să pari. Am fost băiat mult prea bun. Trăiește-ți soarta și încearcă să faci ceva bun. Dacă nu, o meriți. P.S.: Ești mult prea disperat după câștiguri online.

Mă bucur că nu mai ești în preajma mea. Erai un rău inutil care oricum vroia să aibă dreptate. Am mai întâlnit elderi din ăștia. Au sfârșit contabili. Vârsta nu ajută. Nu în mediul online. Nu unde vorbim de rezultate, nu de trafic. Deci, de acum am o vorbă și îți mulțumesc că m-ai ajutat indirect să-mi dau seama: cine are rezultate vorbește, cine nu, nu. Totul se rezumă la rezultate. Nu la păreri aruncate din postura în care orice Gheorghe (Dumitru, Gheorghe, the same s***t) are păreri. Acum înțeleg de ce nu ai fost primit la acel blogmeet din Brașov. Cineva știa ce știa. Nimeni nu vrea să aibă de-a face cu plângăcioși, iar Zoso știa ce știa când a zis că nu mai vine dacă vii tu. Pentru că ești capabil să strici feng-shui-ul fără nici un rezultat. Iar rezultatele contează. Citește și taci tura asta asta, pentru că rezultatele sunt departe. Acest post nu îți va gâdila orgoliul așa cum te-au obișnuit părinții sau apropiații care te-au învâțat să că rahaturile tale pot fi acceptate. Maturizează-te și după aia mai vorbim.

P.S.: Nu-mi mai citi blogul. Ești suficient de deștept să nu mai faci asta ca să nu mai vezi în fiecare postare o unitate de promovare. Distruge-te – nu că îți zic eu, dar îți place să faci asta ca să captezi atenție. Nu are rost să te mai întreb despre probleme din copilările, nu?

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

8 comentarii la „Cârcotașii din online”

  1. Va agitati degeaba si aici si pe Facebook. Am si eu cateva experiente de genul, cu spalatul rufelor in public. Nu merita…
    Iar cu soZo… vai de…

    Răspunde
  2. “Depresia e pentru oameni slabi. ”

    Si autismul e tot pentru oameni slabi ? Ca la fel ca si autismul, si depresia are cauze genetice si fiziologice. Mi se pare foarte iresponsabil ca in situatia in care stii ca ai un public destul de mare, din Romania (tara in care educatia stiintifica e sub pamant, si inca se trateaza oamenii la vraci si homeopati), tu sa dai cu zicale de-astea care nu fac decat sa recimenteze opiniile nefondate. Daca chiar apreciezi faptul ca esti relevant pentru unii oameni, poate ar fi cazul sa iti asumi si ceva responsabilitate.

    “cine are rezultate vorbește, cine nu, nu.”

    Asta mi se pare un principiu foarte bun, insa daca s-ar aplica toata industria de personal development si motivational speaking ar muri. Atentie, am zis industria, ca de acum asta este! Daca chiar ar fi asa cum ai spus tu, ar ramane maxim cateva sute de speakeri in toata lumea, si atat. Nu ar mai aparea cu aceeasi frecventa ca absolventele de comunicare si relatii publice.

    Numai bine si sper ca in viitor cand te mai citesc sa nu imi mai arda sangele in mine vazand fraze ca prima citata!

    Răspunde
    • Ai dreptate și îți mulțumesc pentru intervenție. Sunt convins că ai înțeles totuși la ce tip de “depresie” mă refeream, dacă pot să mă exprim așa. Am să caut un sinonim cu care să îl înlocuiesc.

      Răspunde
  3. Deci, vreau sa stiu imediat cand m-ai scos din roll

    Totodata, ce are lumea de la fiecare referire a unui personaj de 2 lei foloseste “Gheorghe”, “Gigi” si alti derivati ai numelui meu? Tu ori esti din gasca aia care vrea trafic din concursuri cu teapa facute pe seama brend-ului meu?

    =))

    Răspunde
  4. Salutări, Gabi :)
    Problema se pune în felul următor Gabi: Îți aduci aminte de BlogWars? Sigur îți aduci. Ei bine, nu vreau să subliniez faptul că pe acea vreme găseai indivizi ce participau, care scriau câteva 2-3 articole/etapă, doar de dragul de a avea o șansă în plus, gândind doar “cantitativ”. La finalul BlogWars ce observai? Articole scrise doar pentru concursuri! Multe articole. Multe și proaste! (Evident, când scrii câteva zeci de articole, e imposibil să lucrezi și “calitativ”).

    Altceva. Referitor la concursurile gen (Like & Share or Subscribe / Lasă un comentariu). De ce oamenii țin să arunce cu pietre din prima? Pentru că multe din acest gen de concursuri sunt într-adevăr “țeapă”.
    PS: Câți din cei ce participă la aceste concursuri, ai văzut să citească regulamentul și termenii și condițiile? (Bag mâna în foc pentru faptul că mulți nici nu au habar de existența lor…).

    Asta e problema cu concursurile. De la prea multe “țepe”, oamenii încep să devină tot mai suspicioși.
    PS2: “Cați crezi că mai cred în titlurile cu tentă apocaliptică? ȘOC, BOMBĂ; RĂMÂI PROST etc..”

    Concluzia: Cantitatea o să dispară în timp. Acesta este doar începutul..

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.