Blogurile tind sa influențeze cu 63% mai mult deciziile de cumpărare comparativ cu revistele

Sunt oameni care chiar știu cu ce se mănâncă internet marketingul și fac foarte multe statistici interesante, că oricât de creativi am fi, realitatea este că marketingul de calitate impune și matematică :). Am descoperit la Cristian Florea pe blog un slide cu statistici faine legate de marketingul online, statistici pe care vă invit să le vedeți și voi mai jos.

Printre aceste statistici se numără faptul că deschiderea mailurilor pe telefon sau tabletă a crescut cu 80% în ultimele 6 luni, că blogurile influențează deciziile mai mult decât revistele, că articolele însoțite de imagini sunt cu 94% mai vizualizate, că firmele care se preocupă mai mult de blogging își dublează leadurile, că articolele care conțin liste sunt cu 200% mai preluate cu link, că un cumpărător trece în medie prin 11 reviewuri a unui produs sau serviciu înainte de a lua decizia de cumpărare, că un videoclip poate păstra încă 2 minute în plus un prospect pe site și multe alte aspecte pe care vă invit să le urmăriți în slideul de mai jos.

La finalul slideului este un link pe care vă recomand să nu-l ratați ;).

Multe aspecte prezentate mi se par foarte reale și palpabile în rezultate dacă îmi dați voie sa mă exprim așa.

Blogurile sunt cea mai credibilă sursă de conținut în mediul online, iar în România se află abia la începutul puterii lor de influență din punctul meu de vedere. Important e sa nu ajungă ca unele reviste, ziare sau publicații online care alergă numai după bani. Nu vreau să fiu înțeles greșit, toți vrem o răsplată pentru munca depusă, dar una e să mai faci niște bani din blog și alta e să alergi numai după bani din blog. Voi ce părere aveți despre cele prezentate în slideul de mai sus?

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

4 comentarii la „Blogurile tind sa influențeze cu 63% mai mult deciziile de cumpărare comparativ cu revistele”

  1. Era de asteptat. Exact cum zice si Yamasha, vreau sa vad niste pareri personale.. nu reclame fortate, proaste bagate pe gat.
    Stima Zendy.

    Răspunde
  2. Cred ca inca internetul este viitorul, dar ideea e ca el se transforma. Trebuie sa ne adaptam cum si el se adapteaza cerintelor si nevoilor noastre.
    In Romania e cunoscut ca totul merge mai greu, evoluam mai incet, dar eu sper ca si sigur. Sper sa ajungem si noi intr-o zi sa fim cum aud ca sunt in strainatate… nu prea urmaresc bloguri strainte, desi poate ar trebui sa o fac.
    Sunt niste date interesante, care poate ar pune pe ganduri “un strateg” dintr-o firma.

    Răspunde
  3. Mi se pare normal. Eu cand caut pe un blog vreau sa gasesc o parere personala, un test pentru produsul x sau y, problemele pe care le are si nu numai.
    Poate de aceea este procentul atat de mare pentru bloguri.(comunitati)

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.