Articole Evergreen. Cheia către trafic constant?

Nu știu dacă ați auzit până acum de noțiunea de articole evergreen, dar în acest articol am să vă povestesc un pic despre aceste articole care ar aduce trafic constant pe un blog.

Articolele evergreen sunt articole care nu se devalorizează niciodată. De acolo provine și numele de articole evergreen. Aceste articole conțin de obicei informații pe care vizitatorii le caută mereu pe Google, indiferent de perioadă.

Articole Evergreen

În continuare am să vă povestesc un pic despre cum arată niște articole evergreen și despre cum nu arată niciodată niște articole evergreen.

Articole evergreen

Ce NU sunt articolele evergreen

  • Nu sunt articole de știri. Știrile vin și pleacă, au un interes crescut pe moment, apoi se pierd.
  • Nu sunt articole cu statistici sau rapoarte numerice. Statisticile sau rapoartele numerice se schimbă de la o zi la alta.
  • Nu sunt articole cu informații despre o sărbătoare sau un sezon. Un articole despre Paști nu mai e la fel de căutat în plină vară, nu?
  • Nu sunt articole concentrate pe un trend actual, precum muzică, fashion etc. Trendurile vin și pleacă.

Ce sunt articolele evergreen

  • Sunt articole ce conțin liste cu lucruri folositoare. Gen Top 10 plugin-uri de securitate pentru WordPress.
  • Sunt articole ce conțin sfaturi de top. Gen Top 10 sfaturi pentru a participa cu succes la un interviu de angajare.
  • Sunt articole ce conțin tutoriale. Gen Cum instalezi corect platforma WordPress pe hostingul tău.
  • Sunt articole ce conțin informații din enciclopedii. Gen Totul despre balena albastră.
  • Sunt articole cu recenzii detaliate de produse. O recenzie bună nu moare niciodată, pe când un articol gen A apărut Samsung Galaxy S4, iată câteva poze, crapă repede.
  • Sunt articole cu videoclipuri. De preferat stocate pe pagina de bază. Genul ăla de articol care te ajută să găsești o melodie din copilărie atunci când YouTube nu te ajută.

Eu până acum am scris echilibrat. Și despre știri, noutăți, trenduri etc. Astfel de articole mi-au adus uneori trafic bun (vedeți experimentul POHUI), dar acest trafic se risipește odată ce trece timpul. Însă, am scris și articole evergreen fără să îmi dau seama că sunt clasificate drept articole evergreen. Urmărind statisticile de trafic, mi-am dat seama că atunci când șomam pe blog, acele articole evergreen îmi susțineau traficul.

Eu voi încerca de acum încolo să scriu cel puțin un articol evergreen pe lună.

Voi ce părere aveți de acest tip de articole?

Sursa.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

8 comentarii la „Articole Evergreen. Cheia către trafic constant?”

  1. Am scris doua articole despre custile pentru caini (cusca de apartament si cusca de curte) articole care si acum la un an de la publicare mai atrag vizitatori interesati de subiect.
    Acum imi vine sa le rescriu pentru ca la vremea cand le-am scris nici nu banuiam succesul lor.

    Răspunde
  2. Articole ever-green? Imi place ideea insa daca nu esti un Eminescu, Creanga, Sadoveanu, etc. in ale blogului… slabe sanse sa reusesti asa ceva…

    Personal simt subiectele ever-green dar parca nu ma simt prea confortabil sa scriu despre experienta mea de parinte… copii se vor naste mereu asa ca un blog care trateaza puericultura va fi mereu ever-green daca e scris de un parinte (de parinti)…

    Răspunde
    • Și Eminescu s-a antrenat până să devină ce a fost :). Părerea mea este că poți scrie articole pe orice temă, chiar dacă sunt siteuri pe nișa respectivă. E loc pentru toată lumea, doar n-o să mai plantăm acuma grâu de frica ciorilor, nu :)? În plus, eu aș fi un cititor fidel dacă ai scrie articole despre copii simple și la obiect. Că venind vorba de asta, eu mă gândesc serios să scriu un articole despre intoleranța copiilor la proteina din laptele de vacă. M-am lovit de această problemă, dar pe vremea aceea n-am găsit cu ușurință informațiile care îmi trebuiau.

      Răspunde
  3. Păi, și tehnologia se demodează. Apar alte pluginuri, WordPressul se schimbă, S4 se învechește. Nu cred că sunt nici astea articole evergreen.

    Răspunde
    • Poate n-au fost tocmai bune exemplele mele. Na, asta mi-a venit în cap :). Dar sunt convins că ți-ai făcut o idee cu privire la tipul de conținut din articolele evergreen :D.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.